Huawei виграла велику судову справу в Європі проти Chanel

Компанія Huawei та Chanel, французький розкішний будинок моди, виступили в суді через питання логотипу. Французька модна марка вважає, що новий логотип комп’ютерного обладнання Huawei дуже схожий на його давній логотип. Однак Генеральний суд Європейського Союзу сьогодні вирішив, що новий логотип Huawei для своїх комп’ютерних апаратних продуктів не вплине на Chanel. Суд вважає, що ніхто не буде плутати новий логотип Huawei з логотипом Chanel

Логотип торгової марки Huawei (зліва) та давній логотип Chanel (праворуч)

Це означає, що позов Chanel щодо захисту свого логотипу тимчасово закінчився безрезультатно. Chanel вважає, що логотип, який Huawei застосував до свого комп’ютерного обладнання в ЄС, занадто схожий на його логотип.

Сьогодні Генеральний суд Європейського Союзу в Люксембурзі вирішив: «Спірні торгові марки мають деяку подібність, але їх зовнішній вигляд сильно відрізняється. Особливо варто зазначити, що крива торгової марки Chanel є більш округлою, лінії товщі, а напрямок горизонтальним. Тоді як напрямок торгової марки Huawei вертикальний ".

У 2017 році Huawei подала заявку на захист торгової марки ЄС для свого логотипу, що використовується для комп’ютерного обладнання. Проти цього кроку виступила Chanel, заявивши, що “два переплетені півкільця” (логотип Huawei) схожі на захищений логотип. Логотип Chanel відомий завдяки своїй косметиці, парфумерії та одягу.

Щодо рішення суду сьогодні, офіційного коментаря від Chanel немає. Що стосується рішення, Chanel має право на апеляцію. У 2019 році Бюро інтелектуальної власності Європейського Союзу (IPO) відхилило виклик Chanel, заявивши, що не існує ризику плутанини між двома логотипами.

v

Huawei реєструє торгову марку HUAWEI COMBO

Huawei подала заявку на нову реєстрацію торгової марки HUAWEI COMBO 14 квітня компанія. Станом на сьогодні статус статусу торгової марки “обробляється”. Фраза “Combo” здається близькою до того, що використовуватиме автомобіль. У Opel Automobile вже є автомобіль Combo, який датується 2011 роком. Ми не знаємо, чи планує він використовувати цей “COMBO” для своєї лінійки автомобілів.

З усім тим, китайський виробник категорично заявив, що не буде робити машини. Однак він буде виготовляти компоненти, які знадобляться компаніям, що займаються розумними автомобілями. Компанія заявляє, що не буде конкурувати з такими, як Xiaomi та Baidu, які хочуть робити машини. Швидше, він буде співпрацювати з ними, щоб випустити ідеальні розумні машини на ринок.

Jika Anda menemukan kesalahan, silakan sorot sepotong teks dan klik Ctrl + Enter.

Apa Reaksi Anda?
dingin
0
dingin
Senang
0
Senang
Gemetar
0
Gemetar
Menarik
0
Menarik
Sedih
0
Sedih
marah
0
marah
Baca Gizchina di Google Berita

Apakah Anda menyukai artikelnya? Terima kasih kepada para editor!

Jerelo
Bagikan dengan teman

Saya selalu tertarik dengan teknologi IT. Dan karena aktivitas profesional saya selama bertahun-tahun sebelumnya (yaitu desain dan persiapan pra-cetak) tidak mungkin terjadi tanpa bantuan mereka, kebetulan segala sesuatu yang berhubungan dengan komputer (misalnya, pengumpulan dan modernisasi "perangkat keras", serta mengkonfigurasi perangkat lunak ) Saya selalu harus melakukannya sendiri.

Ya, dengan munculnya gadget dalam kehidupan kita, cakupan minat saya meluas hingga mencakupnya juga.

Saya suka mempelajari dan menganalisis kemampuan berbagai perangkat, dan selama bertahun-tahun, sebelum membeli sesuatu yang baru, saya selalu mempelajari kemampuan setiap model potensial untuk waktu yang lama dan hati-hati, melakukan pekerjaan yang cukup panjang dan melelahkan, membaca ulasan, ulasan dan perbandingan.

Imbalan atas waktu yang dihabiskan biasanya adalah saya benar-benar mendapatkan yang terbaik dari apa yang bisa saya dapatkan sesuai anggaran saya.

Nilai penulisnya
(Belum ada rating saat ini)
GizChina.Com.Ua

Laporkan kesalahan

Teks yang akan dikirim ke editor kami: