Світові продажі електромобілів у 2020 році зросли на 39%

202102tesla 1536x1152 1

Експерти аналітичної компанії Canalys підбили підсумки 2020 року на світовому ринку електромобілів. За даними аналітиків, продажі у порівнянні з 2019 роком зросли на 39% і досягли 3,1 мільйона одиниць. Для порівняння, ринок легкових автомобілів у цілому скоротився на 14%. Експерти Canalys прогнозують, що до 2028 року продажі електромобілів зростуть до 30 мільйонів одиниць, а до 2030 року електромобілі становитимуть майже половину всіх легкових автомобілів, що продаються у світі.

Зазначимо, що у 2020 році частка електромобілів не досягла навіть 5% від усіх продажів нових автомобілів. Але очікується, що вже у 2021 році він перевищить 7%, що відповідатиме понад 5 мільйонам одиниць. Прогноз на період до кінця десятиліття чітко наведено на графіку.

Apple припиняє переговори щодо електричних автомобілів з Hyundai та Kia

Минулого тижня було багато чуток, що Apple обговорювала питання виробництва автомобілів Apple з Hyundai Motor та філією Hyundai Motor Kia. Однак зараз є повідомлення, що компанія призупинила ці обговорення. З усім тим, Apple також обговорює свої плани Apple Car з іншими виробниками автомобілів. Таким чином, Hyundai / Kia – не єдиний варіант Apple. Він може вирішити укласти угоди з іншими компаніями.

v

Ніккей раніше заявляв, що Apple веде переговори щонайменше з шістьма японськими автовиробниками щодо співпраці та виробничих відносин. На початку цього тижня CNBC також заявив, що Apple була близька до досягнення згоди з Kia. Оскільки Hyundai підтвердив свої обговорення з Apple на початку січня, переговори між Apple і Hyundai пройшли гладко. “Наскільки нам відомо, Apple веде переговори з низкою світових автовиробників, включаючи Hyundai Motors. Оскільки дискусії все ще перебувають на ранніх стадіях, рішення ще не прийнято ”. У компанії заявили. Лише через кілька годин Hyundai відкликав заяву та скасував згадування про Apple.

Оголошення Hyundai та інші докладні чутки про переговори Apple з автовиробниками викликали в Apple невдоволення. Згідно зі звітом Bloomberg, незрозуміло, чи можуть і коли обговорення між Apple та Hyundai відновитись. Однак кількість виробників, які насправді можуть задовольнити попит Apple, не велика.

Якщо вони врешті-решт відновлять переговори, Apple може врешті-решт співпрацювати з Kia. Японський виробник зрештою вироблятиме автомобілі Apple на американському заводі в Грузії. У Apple ще є трохи часу, щоб розібратися у своїх виробничих та виробничих планах, оскільки автомобілі Apple стануть офіційними не раніше ніж через 3 роки.

Ілон Маск намагався продати Tesla компанії Apple

Чутки про те, що глава Тесли Ілон Маск намагався продати його Apple, виявилися не просто чутками. Цю інформацію підтвердив сам Маск.

“У найтемніші дні програми Model 3 я звернувся до Тіма Кука, щоб обговорити можливість придбання компанією Tesla Tesla (за 1/10 нашої поточної вартості). Він відмовився взяти участь у зустрічі “.

Крім того, Маск поставив під сумнів правдивість нещодавнього звіту про “одноклітинну” батарею, яку Apple розробляє для свого електромобіля. Нагадаємо, нещодавно стало відомо, що Apple розраховує “кардинально” знизити вартість і збільшити дальність автомобіля, використовуючи нову структуру акумулятора на основі фосфату заліза літію (LFP).

Tesla вже використовує батареї LFP у своїх електричних транспортних засобах, але конструкція однієї комірки “неможлива”, оскільки отриманий акумулятор буде подавати занадто низьку напругу. Глава Tesla припускає, що акумулятор Apple все одно матиме сполучні елементи.

Apa Reaksi Anda?
dingin
0
dingin
Senang
0
Senang
Gemetar
0
Gemetar
Menarik
0
Menarik
Sedih
0
Sedih
marah
0
marah
Baca Gizchina di Google Berita

Apakah Anda menyukai artikelnya? Terima kasih kepada para editor!

Bagikan dengan teman

Saya selalu tertarik dengan teknologi IT. Dan karena aktivitas profesional saya selama bertahun-tahun sebelumnya (yaitu desain dan persiapan pra-cetak) tidak mungkin terjadi tanpa bantuan mereka, kebetulan segala sesuatu yang berhubungan dengan komputer (misalnya, pengumpulan dan modernisasi "perangkat keras", serta mengkonfigurasi perangkat lunak ) Saya selalu harus melakukannya sendiri.

Ya, dengan munculnya gadget dalam kehidupan kita, cakupan minat saya meluas hingga mencakupnya juga.

Saya suka mempelajari dan menganalisis kemampuan berbagai perangkat, dan selama bertahun-tahun, sebelum membeli sesuatu yang baru, saya selalu mempelajari kemampuan setiap model potensial untuk waktu yang lama dan hati-hati, melakukan pekerjaan yang cukup panjang dan melelahkan, membaca ulasan, ulasan dan perbandingan.

Imbalan atas waktu yang dihabiskan biasanya adalah saya benar-benar mendapatkan yang terbaik dari apa yang bisa saya dapatkan sesuai anggaran saya.

Nilai penulisnya
(Belum ada rating saat ini)
GizChina.Com.Ua

Laporkan kesalahan

Teks yang akan dikirim ke editor kami: