Шість годин без Facebook, Instagram і WhatsApp: Як це було

Увечері в понеділок, 4 жовтня, користувачі почали масово повідомляти про загальні збої в роботі сервісів, що належать Facebook — соціальних мереж Facebook і Instagram, месенджера WhatsApp і навіть сервісів Oculus VR. Повсюдна паніка була викликана тим, що альтернативні платформи також почали відчувати збої через завантаженість, викликаної несподіваним напливом відвідувачів.

Збої DNS стали причиною «цифрового апокаліпсиса». Зокрема, ще до відновлення сервісів були докази того, що записи, що стосуються сервісів Facebook, раптово стали відправлятися з глобальних таблиць маршрутизації. Фактично, Facebook і все, що з ним пов’язано, «видалили з Інтернету». За даними Cloudflare, незадовго до падіння всієї мережі Facebook відбувалася активність, схожа на невдалу спробу централізованого оновлення маршрутизаторів. В результаті зв’язок між серверами Facebook був відсутній, а обслуговування в системі DNS було призупинено.

За словами журналіста The New York Times Райана Мака, проблема була серйозніше через те, що не тільки звичайні користувачі не мали доступу до послуг. Довгий час працівники компанії не могли користуватися сервісними інструментами, в тому числі внутрішньою платформою Workplace та іншими засобами внутрішньокорпоративної комунікації. Крім того, співробітників доводилося відправляти безпосередньо в центри обробки даних, щоб виправити ситуацію вручну, але навіть там вони зіткнулися з проблемами — видання повідомило, що крім серверів вебсервісів і внутрішніх інструментів, вийшла з ладу й електронна система безпеки, обмежуючи використання електронних перепусток.

Коли користувачі стали переходити на альтернативні платформи, навантаження на них зросла настільки, що у Telegram, VKontakte, Twitter, і таких сервісів, як Netflix, YouTube і навіть Tinder, виникли проблеми з роботою. Звичайно ж, всі вони просто вітали зростання відвідуваності, але не були до цього готові.

v

facebook

Шість годин без Facebook, Instagram і WhatsApp: як це було

Звичайно, ситуація, що склалася, не змогла не позначитися на фінансових показниках компанії Facebook. Глава компанії втратив понад 6 мільярдів доларів, значно впали акції самого Facebook і на тлі загальної паніки почали падати акції інших компаній, які не мали прямого відношення до групи Facebook. Практично весь ІТ-сектор зазнав проблеми.

Лише майже через 6 годин після «падіння» компанія Цукерберга змогла частково відновити працездатність. Однак після цього користувачі продовжують спостерігати деякі проблеми локально. Деякі користувачі скаржилися на неможливість ставити лайки, повільність системи та інші дрібні неприємності, пов’язані з роботою сервісів Facebook. Хоча сама компанія оголосила про повне відновлення працездатності.

У Facebook повідомили, що збій стався через помилкову зміну конфігурації маршрутизаторів. При цьому компанія заперечує хакерську атаку або спробу доступу до призначених для користувача даних. Сам Марк Цукерберг публічно вибачився за інцидент. «Прошу вибачення за сьогоднішнє порушення. Я знаю, наскільки ви покладаєтеся на наші послуги, щоб підтримувати зв’язок з близькими вам людьми» — сказав він у своєму пості.

Додамо також, що ця ситуація показала вразливість сучасного Інтернету, не готового до глобальних збоїв таких величезних сервісів. Як тільки люди втратили доступ до звичних послуг, вони почали шукати альтернативу. І все було б добре, якби всі ці альтернативи були готові до різкого напливу нових користувачів. Але це не так, і тому збій в Facebook міг привести до «збоїв» багатьох інших сервісів. На щастя, цього не сталося.

Աղբյուր

Ինչպիսի՞ն է քո արձագանքը:
զով
0
զով
Երջանիկ
0
Երջանիկ
Թափահարում
0
Թափահարում
Հետաքրքիր
0
Հետաքրքիր
Տխուր
0
Տխուր
Զայրացած
0
Զայրացած
Կարդացեք Gizchina-ն Google News-ում

Ձեզ դուր եկավ հոդվածը: Շնորհակալություն խմբագիրներին։

Կիսվեք ընկերների հետ

Ինձ միշտ հետաքրքրել են ՏՏ տեխնոլոգիաները։ Եվ քանի որ իմ նախորդ բազմամյա մասնագիտական ​​գործունեությունը (որն է՝ դիզայնը և նախնական մամուլի պատրաստումը) անհնար է առանց նրանց օգնության, այնպես ստացվեց, որ այն ամենը, ինչ կապված էր համակարգիչների հետ (օրինակ՝ «ապարատային» հավաքում և արդիականացում, ինչպես նաև կոնֆիգուրացիա։ ծրագրային ապահովում ) Ես միշտ ստիպված էի դա անել ինքս:

Դե, երբ գաջեթները հայտնվեցին մեր կյանքում, իմ հետաքրքրությունների շրջանակն ընդլայնվեց՝ ներառելով նաև դրանք:

Ես սիրում եմ ուսումնասիրել և վերլուծել տարբեր սարքերի հնարավորությունները, և երկար տարիներ, ինչ-որ նոր բան գնելուց առաջ, ես միշտ երկար և ուշադիր ուսումնասիրում եմ յուրաքանչյուր պոտենցիալ մոդելի հնարավորությունները, ծախսում եմ բավականին երկար և տքնաջան աշխատանք, կարդում եմ ակնարկներ, ակնարկներ: և համեմատություններ։

Ծախսած ժամանակի համար վարձատրությունը սովորաբար այն է, որ ժամանակի մեծ մասը ես իսկապես ստանում եմ այն ​​լավագույնը, ինչ կարող եմ ստանալ իմ բյուջեի շրջանակներում:

Գնահատեք հեղինակին
(Դեռ գնահատականներ չկան)
GizChina.Com.Ua

Հաղորդել սխալի մասին

Տեքստը, որը պետք է ուղարկվի մեր խմբագիրներին.