У месенджері WhatsApp з’явилася можливість відправляти зображення, що зникають

Розробники популярного месенджера WhatsApp продовжують додавати нові функції, які можуть бути корисними в певних ситуаціях. Цього разу користувачі мають можливість надіслати зникаючі зображення, які одержувач може переглянути лише один раз.

Нова функція називається «переглянути один раз» і передбачає, що після перегляду зображення воно буде автоматично видалено з чату. Крім того, такі зображення не показуватимуться в чаті як попередній перегляд, і одержувач не зможе завантажити їх на пристрій. Щоб скористатися новим інструментом, перед надсиланням на панель налаштувань повідомлень була додана кнопка із зображенням таймера, після натискання на якій зображення позначається для автоматичного видалення після перегляду.

Розробники вважають, що функція «переглянути один раз» буде корисною якщо користувачам потрібно поділитися якоюсь особистою або потенційно конфіденційною інформацією, наприклад пароль Wi-Fi, записаний на папері. Як завжди, користувачі повинні бути обережними щодо таких інструментів і пам’ятати, що вони не гарантують повної конфіденційності. Одержувач може зробити знімок екрана, відкриваючи зображення для одного виду і служба не повідомить відправника, якщо це буде зроблено.

Facebook працює над технологією аналізу чатів WhatsApp в рекламних цілях

Facebook вивчає способи аналізу зашифрованих даних, наприклад WhatsApp повідомлення, без фактичного розшифрування інформації, згідно з новим звітом від The ​​Information. Таким чином, компанія хоче створити нові канали збору даних для показу цільової реклами користувачам.

Згідно з інформацією, Facebook створює групу дослідників штучного інтелекту, щоб «дослідити способи аналізу зашифрованих даних без їх дешифрування». Ці методи будуть засновані на алгоритмах гомоморфного шифрування і дозволять компаніям читати інформацію із зашифрованих пакетів даних, зберігаючи при цьому конфіденційність листування користувачів.

Згідно зі списком вакансій на вебсайті, Facebook продовжує набирати нову групу дослідників, які мають досвід у технологіях, що стосуються конфіденційності, гомоморфного шифрування, безпечних обчислень та анонімності в Інтернеті. Facebook вказує, що команда буде працювати над «покращенням роботи провідних на ринку рекламних систем Facebook».

Інформація свідчить, що гомоморфне шифрування може бути відповіддю Facebook на зростальні побоювання законодавців та регуляторів щодо конфіденційності користувачів платформи та її відношення до рекламної бізнес-моделі Facebook. Ми вважаємо, що вони можуть уникнути проблем, збираючи інформацію з повідомлень, не розшифровуючи їх повністю.

Однак користувачі мережі гніваються на плани Facebook. Вони поділяють побоювання, що соціальна мережа отримає доступ до ще більшої кількості їхніх персональних даних. Крім того, деякі стверджують, що аналіз зашифрованих повідомлень з метою розміщення реклами повністю суперечить твердженням Facebook, що він ніколи не матиме доступу до розмов користувачів. Оголошення прозвучало на тлі зростального невдоволення новою політикою конфіденційності WhatsApp, яка відбулася на початку цього року.

Ինչպիսի՞ն է քո արձագանքը:
զով
0
զով
Երջանիկ
0
Երջանիկ
Թափահարում
0
Թափահարում
Հետաքրքիր
0
Հետաքրքիր
Տխուր
0
Տխուր
Զայրացած
0
Զայրացած
Կարդացեք Gizchina-ն Google News-ում

Ձեզ դուր եկավ հոդվածը: Շնորհակալություն խմբագիրներին։

Աղբյուր
Կիսվեք ընկերների հետ

Ինձ միշտ հետաքրքրել են ՏՏ տեխնոլոգիաները։ Եվ քանի որ իմ նախորդ բազմամյա մասնագիտական ​​գործունեությունը (որն է՝ դիզայնը և նախնական մամուլի պատրաստումը) անհնար է առանց նրանց օգնության, այնպես ստացվեց, որ այն ամենը, ինչ կապված էր համակարգիչների հետ (օրինակ՝ «ապարատային» հավաքում և արդիականացում, ինչպես նաև կոնֆիգուրացիա։ ծրագրային ապահովում ) Ես միշտ ստիպված էի դա անել ինքս:

Դե, երբ գաջեթները հայտնվեցին մեր կյանքում, իմ հետաքրքրությունների շրջանակն ընդլայնվեց՝ ներառելով նաև դրանք:

Ես սիրում եմ ուսումնասիրել և վերլուծել տարբեր սարքերի հնարավորությունները, և երկար տարիներ, ինչ-որ նոր բան գնելուց առաջ, ես միշտ երկար և ուշադիր ուսումնասիրում եմ յուրաքանչյուր պոտենցիալ մոդելի հնարավորությունները, ծախսում եմ բավականին երկար և տքնաջան աշխատանք, կարդում եմ ակնարկներ, ակնարկներ: և համեմատություններ։

Ծախսած ժամանակի համար վարձատրությունը սովորաբար այն է, որ ժամանակի մեծ մասը ես իսկապես ստանում եմ այն ​​լավագույնը, ինչ կարող եմ ստանալ իմ բյուջեի շրջանակներում:

Գնահատեք հեղինակին
( 5 գնահատականներ, միջին 2.8 з 5 )
GizChina.Com.Ua