Xbox через 20 років: 32K при 480fps

Продуктивність Sony PS5 і Xbox від Microsoft перевищує 10TPLOPS. Але розрекламована продуктивність 4K 60fps ненадійна, і лише параметри 1080p/60fps, як і раніше, зручні для гри. Отже, якою буде продуктивність ігрової консолі через 20 років? Microsoft нещодавно випустила відео, де демонструється продуктивність консолі Xbox 2042. Апаратного забезпечення, з яким вона поставляється, достатньо для запуску ігор з роздільною здатністю 32K і швидкістю 480 кадрів в секунду.

Згідно з баченням Microsoft, продуктивність майбутньої консолі Xbox досягне 1 екзафлопу. Це у 10 мільярдів разів більше, ніж у нас сьогодні. Наприкінці цього та на початку наступного року суперкомп’ютери наступного покоління в Китаї та США можуть вперше досягти рівня E. Але обсяг та енергоспоживання суперкомп’ютерів будуть надто високими.

Крім значно покращеної продуктивності, архітектура такого пристрою відрізнятиметься від архітектури традиційного електронного комп’ютера. Він буде використовувати квантовий комп’ютер, який може підтримувати надвисоку роздільну здатність до 32K, а частота кадрів у грі може досягати 240 або навіть 480 кадрів на секунду. Просто порахуйте самі, скільки разів він перевершує поточні ігри 1080p при 60 кадрах в секунду.

Xbox 2042 буде не тільки потужним, але й змінить весь ігровий процес. Гра досягне нульової затримки та не буде часу завантаження. Крім того, хост може синхронізуватися з різними системами, такими як ігри для хмар, за секунди.

v

Щобільше, майбутні ігри будуть показуватися голографічно, як сцени у науково-фантастичних фільмах. Це докорінно змінить ігровий процес.

Чи буде консоль Xbox дійсно мати таку потужну продуктивність через 20 років? Насправді ніхто не може гарантувати. Так що це лише просування Microsoft гри «Battlefield 2042».

2042 Battlefield

Щодо останнього, то сьогодні PCGamer показали три нові оточення, які призначені для підтримки великих битв за участю до 128 гравців.

Це:

  • Renewal: Еклектична панорама єгипетської пустелі із сонячною електростанцією з одного боку та пишним дослідницьким центром на території.
  • Breakaway: Це в Антарктиді. Воно складається із морської платформи біля Морозного узбережжя та станції огляду, розташованої над полем бою. В цих умовах геймери борються в крижаних скелях і з них.
  • Discarded: Це затоплене село на західному узбережжі Індії. Ця карта дозволяє гравцям боротися всередині корабля, одночасно з нападом дирижаблів та танків.

Si vous trouvez une erreur, veuillez surligner un morceau de texte et cliquer sur Ctrl + Entrée.

Quelle est votre réaction ?
Freddi
0
Freddi
Joyeux
0
Joyeux
Secouant
0
Secouant
Intéressant
0
Intéressant
Triste
0
Triste
En colère
0
En colère
Lire Gizchina sur Google Actualités

Avez-vous aimé l'article? Merci aux éditeurs !

source
Partager avec des amis

J'ai toujours été intéressé par les technologies informatiques. Et comme mes nombreuses années d'activité professionnelle précédentes (qui sont la conception et la préparation prépresse) sont impossibles sans leur aide, il se trouve que tout ce qui était lié aux ordinateurs (par exemple, la collecte et la mise à niveau du « matériel », ainsi que la configuration logiciel ) Je devais toujours le faire moi-même.

Eh bien, avec l’apparition des gadgets dans nos vies, la sphère de mes intérêts s’est élargie pour les inclure également.

J'aime étudier et analyser les capacités de divers appareils, et pendant de nombreuses années, avant d'acheter quoi que ce soit de nouveau, j'étudie toujours les capacités de chaque modèle potentiel pendant longtemps et attentivement, je consacre un travail assez long et minutieux, je lis des critiques, des critiques et des comparaisons.

La récompense de mon temps est généralement que la plupart du temps, je tire le meilleur parti de ce que je peux obtenir dans le cadre de mon budget.

Évaluez l'auteur
(Il n'y a pas encore de notes)
GizChina.Com.Ua

Signaler une erreur

Texte à envoyer à nos rédacteurs :