Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

Haute tension chaque стадії chargement restes permanent, jusqu'à не досягне наступної напруги Pislya досягнення certain paramètres, і, finalement, n'arrivera pas plein. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

Quelle est votre réaction ?
Freddi
0
Freddi
Joyeux
0
Joyeux
Secouant
0
Secouant
Intéressant
0
Intéressant
Triste
0
Triste
En colère
0
En colère
Lire Gizchina sur Google Actualités

Avez-vous aimé l'article? Merci aux éditeurs !

source
Partager avec des amis

J'ai toujours été intéressé par les technologies informatiques. Et comme mes nombreuses années d'activité professionnelle précédentes (qui sont la conception et la préparation prépresse) sont impossibles sans leur aide, il se trouve que tout ce qui était lié aux ordinateurs (par exemple, la collecte et la mise à niveau du « matériel », ainsi que la configuration logiciel ) Je devais toujours le faire moi-même.

Eh bien, avec l’apparition des gadgets dans nos vies, la sphère de mes intérêts s’est élargie pour les inclure également.

J'aime étudier et analyser les capacités de divers appareils, et pendant de nombreuses années, avant d'acheter quoi que ce soit de nouveau, j'étudie toujours les capacités de chaque modèle potentiel pendant longtemps et attentivement, je consacre un travail assez long et minutieux, je lis des critiques, des critiques et des comparaisons.

La récompense de mon temps est généralement que la plupart du temps, je tire le meilleur parti de ce que je peux obtenir dans le cadre de mon budget.

Évaluez l'auteur
(Il n'y a pas encore de notes)
GizChina.Com.Ua