Facebook a géré 30 % des paiements sur l'App Store d'Apple

Facebook і Apple — обидві американські компанії, і, як правило, вони повинні бути в мирі між собою. Cependant обидві entreprises ont été у сварці завдяки новій політиці конфіденційності Apple. Ця нова політика Apple не дозволить програмам відстежувати дані користувачів без їхньої згоди. Це значно вплине на рекламний бізнес Facebook, який приносить багато грошей. З цієї причини керівники обох компаній мали сказати кілька неприємних речей. В нещодавнім повідомленні керівник соціальних програм Facebook та Instagram стверджує, що Facebook тепер має спосіб обійти 30% виплати Apple.

За словами Адама Моссері, керівника соціальної програми Facebook Instagram, Facebook планує створити можливості для автономної торгівлі для розробників, щоб уникнути 30%, які стягує Apple. Нещодавно в одному з інтерв’ю Моссері сказав: “Apple наполягає на нарахуванні 30% комісії, коли цифрові транзакції відбуваються на платформі iOS, за невеликими винятками. Для транзакцій, які відбуваються на iOS, нам доведеться дотримуватися їхніх правил. Але загалом, ми будемо шукати інші шляхи, щоб допомогти розробникам заробляти на життя та полегшувати транзакції в інших місцях».

«Наприклад, якщо ми можемо допомогти брендам та розробникам знайти один одного, вони можуть проводити ці транзакції в автономному режимі. Для афілійованого маркетингу це реальний, а не цифровий продукт. Тому ми будемо прагнути переїхати ближче до місця, де забудовники дійсно можуть стабільно заробляти на життя».

Facebook намагається обійти 30% комісії Apple

Як ми всі знаємо, за програмне забезпечення або цифрові продукти, придбані в App Store, Apple зазвичай бере 30% комісії. Це означатиме, що розробникам доведеться ділити дохід з Apple. Щоб обійти комісію Apple, Instagram планує заохотити розробників встановлювати офлайн-зв’язки з брендами або іншими розробниками.

Протягом останніх кількох років Facebook суперечив Apple. У понеділок Facebook також оголосив, що до 2023 року не стягуватиме плату з творців вмісту. Очевидно, це насмішка над часткою доходу Apple у 30%.

v

В цей час компанії в соціальних мережах шукають шляхи залучення творців, сподіваючись, що вони витратять більше часу на своїх платформах, щоб отримати більший дохід від реклами. Щодо того, де провести час, розробники мають своє слово. З цієї причини компанії соціальних медіа також намагаються залучити їх взаємовигідним способом. Наприклад, заробляйте комісійні за допомогою маркетингу, прямих підказок або підписки.

Моссері сказав: «Якщо ми хочемо бути найкращим домом для творців в Інтернеті, ми повинні пропонувати подібні монетизовані продукти, оскільки конкуренція жорстка і швидко загострюється».

Quelle est votre réaction ?
Freddi
0
Freddi
Joyeux
0
Joyeux
Secouant
0
Secouant
Intéressant
0
Intéressant
Triste
0
Triste
En colère
0
En colère
Lire Gizchina sur Google Actualités

Avez-vous aimé l'article? Merci aux éditeurs !

source
Partager avec des amis

J'ai toujours été intéressé par les technologies informatiques. Et comme mes nombreuses années d'activité professionnelle précédentes (qui sont la conception et la préparation prépresse) sont impossibles sans leur aide, il se trouve que tout ce qui était lié aux ordinateurs (par exemple, la collecte et la mise à niveau du « matériel », ainsi que la configuration logiciel ) Je devais toujours le faire moi-même.

Eh bien, avec l’apparition des gadgets dans nos vies, la sphère de mes intérêts s’est élargie pour les inclure également.

J'aime étudier et analyser les capacités de divers appareils, et pendant de nombreuses années, avant d'acheter quoi que ce soit de nouveau, j'étudie toujours les capacités de chaque modèle potentiel pendant longtemps et attentivement, je consacre un travail assez long et minutieux, je lis des critiques, des critiques et des comparaisons.

La récompense de mon temps est généralement que la plupart du temps, je tire le meilleur parti de ce que je peux obtenir dans le cadre de mon budget.

Évaluez l'auteur
(Il n'y a pas encore de notes)
GizChina.Com.Ua

Signaler une erreur

Texte à envoyer à nos rédacteurs :