ⓘ Huawei у ТОП-3 на ринку носимих пристроїв: частка продажів зросла на 50,7% за 2020 рік

У 2020 році Huawei зміцнила свої позиції на ринку носимих пристроїв, збільшивши частку продажів у штуках на 50,7%. Це свідчить про зростання інтересу користувачів до інтуїтивно зрозумілих рішень і першокласних гаджетів компанії.

Ринкові дані демонструють значне зростання цього сектора в часи пандемії, коли витрати на електроніку зросли, як і відсоток людей, котрі почали самостійно займатися спортом удома. Завдяки інноваціям Huawei демонструє помітні результати у цій сфері.

Лідер за зростанням обсягів продажів

Минулий рік став надзвичайно успішним з погляду продажів носимих пристроїв. Згідно з останнім звітом IDC щодо світового щоквартального трекингу носимих пристроїв (IDC Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker), компанія Huawei посідає третє місце на глобальному ринку та є гравцем, що розвивається значними темпами. Продажі компанії на цьому ринку зросли у штуках на 50,7%, а кількість постачань становить 43,5 млн носимих пристроїв.

Останні дані про частку ринку за четвертий квартал 2020 року чудово демонструють зусилля компанії. У регіоні CEE та Nordic фітнес-браслети і смарт-годинники охопили 22% ринку та посіли перше місце.

Huawei на ринку носимих пристроїв в Україні

В Україні кількість поставок носимих пристроїв Huawei у 2020 році зросла на 51%. Компанія входить у ТОП-5 виробників розумних годинників і браслетів, що представлені у понад 1 000 українських магазинів побутової техніки і гаджетів.

Інновації у носимих пристроях

Минулого року Huawei відкрила Huawei Health Lab. Лабораторія здоров’я є джерелом наукової інформації, необхідної для створення сучасних пристроїв для спорту та здорового способу життя. Вона має дві експериментальні зони: в одній за допомогою 25 видів випробувань тестують надійність усіх розумних носимих пристроїв. В іншій встановлено понад 20 випробувальних стендів для збирання даних. Вони використовуються для оптимізації алгоритмів, що аналізують якість виконання вправ і стан здоров’я користувача. Тільки продукти, які успішно пройшли тестування, виводяться на ринок і доступні споживачам. Тут тестувалися головні новинки минулого року від Huawei — розумні годинники Watch GT2 Pro і Huawei Watch Fit.

Huawei підтверджує своє лідерство в інноваціях

Huawei продовжує дотримуватися своєї довгострокової стратегії, спрямованої на постійні інвестиції у технологічні розробки, інновації та дослідження. Лише у 2019 році компанія інвестувала 15,3% прибутку — 131,7 млрд китайських юанів (приблизно 20,3 млрд доларів США) — у R&D-сферу, а за останні десятиріччя — понад 600 млрд китайських юанів (приблизно 92 млрд доларів США)

Quelle est votre réaction ?
Freddi
0
Freddi
Joyeux
0
Joyeux
Secouant
0
Secouant
Intéressant
0
Intéressant
Triste
0
Triste
En colère
0
En colère
Lire Gizchina sur Google Actualités

Avez-vous aimé l'article? Merci aux éditeurs !

Partager avec des amis

J'ai toujours été intéressé par les technologies informatiques. Et comme mes nombreuses années d'activité professionnelle précédentes (qui sont la conception et la préparation prépresse) sont impossibles sans leur aide, il se trouve que tout ce qui était lié aux ordinateurs (par exemple, la collecte et la mise à niveau du « matériel », ainsi que la configuration logiciel ) Je devais toujours le faire moi-même.

Eh bien, avec l’apparition des gadgets dans nos vies, la sphère de mes intérêts s’est élargie pour les inclure également.

J'aime étudier et analyser les capacités de divers appareils, et pendant de nombreuses années, avant d'acheter quoi que ce soit de nouveau, j'étudie toujours les capacités de chaque modèle potentiel pendant longtemps et attentivement, je consacre un travail assez long et minutieux, je lis des critiques, des critiques et des comparaisons.

La récompense de mon temps est généralement que la plupart du temps, je tire le meilleur parti de ce que je peux obtenir dans le cadre de mon budget.

Évaluez l'auteur
(Il n'y a pas encore de notes)
GizChina.Com.Ua