Facebook втратив популярність

Ще у березні група дослідників підготувала звіт для внутрішнього використання у Facebook. Нещодавні дослідження показали, що послуги компанії роками втрачають популярність серед підлітків.

З’ясувалося, що час, проведений американськими підлітками в екосистемі Facebook, скоротився на 16% у порівнянні з минулим роком, люди похилого віку також стали проводити в соціальній мережі на 5% менше часу. На додаток, кількість нових підлітків, що реєструються онлайн, скорочується.

Також стало відомо, що до 2000 року обліковий запис у мережі створювали жителі США, які перебувають у віці від 19 до 20 років. За сучасними даними включення людей до соціальної мережі Facebook відбувається значно пізніше, у віці 24 або 25 років, якщо відбувається взагалі.

Аналіз внутрішнього збору документів показав, що молоді люди все менше часу проводять у соціальній мережі, все менше і менше людей серед молодого покоління хочуть створити обліковий запис Facebook, багато нових облікових записів підлітків є дублікатами, створеними теперішніми користувачами, а самі користувачі створюють менше повідомлень. Водночас дослідники не можуть дати точної відповіді, чому падає популярність сервісів і як подолати тенденцію, що склалася.

За словами представника Facebook Джо Осборна, продукти компанії, як і раніше, широко використовуються підлітками, але вже давно спостерігається зростання конкуренції з боку таких сервісів, як Snapchat і TikTok.

v

Facebook on menettämässä suosiotaan teini-ikäisten keskuudessa

Facebook втрачає популярність серед американських підлітків, принаймні з початку 2016 року. Для створення продуктів, орієнтованих на молодь, створено так звану «Команда підлітків», яка займається розробкою нових рішень. Проте, за словами Майкла Сеймана, котрий у команді з 18 років: “Вся компанія намагалася зрозуміти покоління, частиною якого вона не була”.

Попри такі спроби, статистика показує, що підлітки все менш активно використовують свої облікові записи. У дослідженні згадується, що компанія не дає молодим людям вагомих причин приєднатися до їхніх соціальних мереж. У нещодавньому дослідженні використання соціальних мереж молодими людьми Facebook посів перше місце лише в одній категорії — «Отримання інформації про місцеві події та спілкування з людьми у цьому районі».

Також з’ясувалося, що підлітки можуть перешкоджати збільшенню кількості користувачів. За даними компанії, вони сильно впливають на інтернет-уподобання своїх молодших братів і сестер, які копіюють їхні моделі поведінки, наприклад, що і як часто розміщувати в Instagram. Втративши інтерес до Facebook підлітки можуть позбавити інтересу до нього наступне покоління.

Ми знаємо, що у серпні TikTok обійшов Facebook у порівнянні з результатами за аналогічний період минулого року. Він став додатком для соціальних мереж, що завантажують найбільше.

Mikä on reaktiosi?
Viileä
0
Viileä
Onnellinen
0
Onnellinen
Shaking
0
Shaking
Mielenkiintoinen
0
Mielenkiintoinen
Surullinen
0
Surullinen
Suuttunut
0
Suuttunut
Lue Gizchina Google-uutisista

Piditkö artikkelista? Kiitos toimittajille!

Dzherelo
Jaa ystävien kanssa

Olen aina ollut kiinnostunut IT-tekniikasta. Ja koska aikaisempi monen vuoden ammatillinen toimintani (joka on suunnittelu ja pre-press valmistelu) ei ole mahdollista ilman heidän apuaan, niin tapahtui, että kaikki tietokoneisiin liittyvä (esim. "laitteiston" kerääminen ja modernisointi ohjelmiston konfigurointi ) Minun piti aina tehdä se itse.

No, kun vempaimet ilmestyivät elämäämme, kiinnostuksenpiirini laajeni käsittämään myös ne.

Tykkään tutkia ja analysoida eri laitteiden ominaisuuksia, ja monien vuosien ajan, ennen kuin ostan jotain uutta, tutkin aina jokaisen mahdollisen mallin ominaisuuksia pitkään ja huolellisesti, vietän pitkän ja huolellisen työn, luen arvosteluja, arvosteluja ja vertailuja.

Palkinto ajastani on yleensä se, että suurimman osan ajasta todella saan parhaani siitä, mitä voin saada budjettini puitteissa.

Arvioi kirjoittaja
( 1 arvosana, keskiarvo 3 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Ilmoita virheestä

Toimituksellemme lähetettävä teksti: