Ролик про водонепроникність iPhone 12 розлютив користувачів

Компанію Apple неодноразово звинувачували у вчиненні маркетингової помилки або навмисному введенні користувачів в оману, використовуючи термін “водонепроникний”.

Це створює асоціацію у свідомості споживачів, що ви можете плавати з iPhone і що йому, безумовно, нічого не загрожує, якщо ви будете говорити на ньому під проливним дощем. А lisää в рекламних матеріалах воліють замовчувати, mitä гарантія päälle заливку пристроїв не поширюється Ei в Joka tapauksessa.

Хвилю критики та обурення в Китаї викликала чергова реклама, на якій показали чоловіка, який стоїть під проливним дощем і тримає iPhone 12 біля вуха. Підписи до відеозапису вказують на те, що причин для занепокоєння немає, оскільки є захист від бризок та води.

Кілька користувачів сказали, що відео є разючим і не залишає сумнівів, що смартфон виживе після такого тесту.

Можливо, дощ справді не зашкодить iPhone 12, але фокус у тому, що в політиці обслуговування Apple чітко зазначено, що гарантія не поширюється на повені. В цьому випадку реклама про гідроізоляцію виглядає як знущання та провокація. Крім того, компанія стверджує, що щоденне використання призводить до зниження пило- та водонепроникних характеристик.

v

Справді, слід сказати, що відсутність гарантії для «потонулих» є негласним правилом у мобільній індустрії. Якщо ваш смартфон був занурений у воду і після цього щось пішло не так — будьте готові повернути його до життя, заплативши власні гроші за ремонт.

iPhone 12 перевершує свого попередника, вже продано понад 100 мільйонів

Статистика, опублікована Counterpoint Technology Market Research, говорить, що продажі Apple смартфонів iPhone 12 перевалили рубіж у 100 мільйонів одиниць.

Нагадаємо, що пристрої серії iPhone 12 були доступні з жовтня минулого року. Серія включає iPhone 12 та iPhone 12 mini, а також iPhone 12 Pro та iPhone 12 Pro Max.

Зазначається, що смартфони iPhone 12 перетнули позначку в 100 мільйонів пристроїв, проданих ще у квітні, на сьомий місяць після випуску. Для порівняння: пристроям попереднього покоління — iPhone 11 — знадобилося на два місяці довше, щоб досягти цієї межі.

Найдорожча модель відповідає приблизно 29% від загального обсягу продажів iPhone 12. Це 12 Pro Max. У випадку з подібною версією в сімействі iPhone 11 цей показник становив 25%.

Кілька факторів обумовлюють разючі продажі 12-х. Ці смартфони були першими пристроями Apple, які мають стільниковий зв’язок 5G. Крім того, ринок оживив після тогорічного спаду, пов’язаного з пандемією.

Варто додати, що цього тижня iPhones відсвяткували свою чотирнадцяту річницю на ринку. Оригінальний iPhone надійшов у продаж 29 червня 2007 року.

Mikä on reaktiosi?
Viileä
0
Viileä
Onnellinen
0
Onnellinen
Shaking
0
Shaking
Mielenkiintoinen
0
Mielenkiintoinen
Surullinen
0
Surullinen
Suuttunut
0
Suuttunut
Lue Gizchina Google-uutisista

Piditkö artikkelista? Kiitos toimittajille!

Dzherelo
Jaa ystävien kanssa

Olen aina ollut kiinnostunut IT-tekniikasta. Ja koska aikaisempi monen vuoden ammatillinen toimintani (joka on suunnittelu ja pre-press valmistelu) ei ole mahdollista ilman heidän apuaan, niin tapahtui, että kaikki tietokoneisiin liittyvä (esim. "laitteiston" kerääminen ja modernisointi ohjelmiston konfigurointi ) Minun piti aina tehdä se itse.

No, kun vempaimet ilmestyivät elämäämme, kiinnostuksenpiirini laajeni käsittämään myös ne.

Tykkään tutkia ja analysoida eri laitteiden ominaisuuksia, ja monien vuosien ajan, ennen kuin ostan jotain uutta, tutkin aina jokaisen mahdollisen mallin ominaisuuksia pitkään ja huolellisesti, vietän pitkän ja huolellisen työn, luen arvosteluja, arvosteluja ja vertailuja.

Palkinto ajastani on yleensä se, että suurimman osan ajasta todella saan parhaani siitä, mitä voin saada budjettini puitteissa.

Arvioi kirjoittaja
(Arvioita ei ole vielä)
GizChina.Com.Ua

Ilmoita virheestä

Toimituksellemme lähetettävä teksti: