Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

Korkea jännite jokainen стадії lataaminen jäännökset pysyvä, siihen asti kun не досягне наступної напруги jälkeen досягнення varma parametrit, і, vihdoinkin, ei tapahdu koko. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

Mikä on reaktiosi?
Viileä
0
Viileä
Onnellinen
0
Onnellinen
Shaking
0
Shaking
Mielenkiintoinen
0
Mielenkiintoinen
Surullinen
0
Surullinen
Suuttunut
0
Suuttunut
Lue Gizchina Google-uutisista

Piditkö artikkelista? Kiitos toimittajille!

Dzherelo
Jaa ystävien kanssa

Olen aina ollut kiinnostunut IT-tekniikasta. Ja koska aikaisempi monen vuoden ammatillinen toimintani (joka on suunnittelu ja pre-press valmistelu) ei ole mahdollista ilman heidän apuaan, niin tapahtui, että kaikki tietokoneisiin liittyvä (esim. "laitteiston" kerääminen ja modernisointi ohjelmiston konfigurointi ) Minun piti aina tehdä se itse.

No, kun vempaimet ilmestyivät elämäämme, kiinnostuksenpiirini laajeni käsittämään myös ne.

Tykkään tutkia ja analysoida eri laitteiden ominaisuuksia, ja monien vuosien ajan, ennen kuin ostan jotain uutta, tutkin aina jokaisen mahdollisen mallin ominaisuuksia pitkään ja huolellisesti, vietän pitkän ja huolellisen työn, luen arvosteluja, arvosteluja ja vertailuja.

Palkinto ajastani on yleensä se, että suurimman osan ajasta todella saan parhaani siitä, mitä voin saada budjettini puitteissa.

Arvioi kirjoittaja
(Arvioita ei ole vielä)
GizChina.Com.Ua