ⓘ Huawei у ТОП-3 на ринку носимих пристроїв: частка продажів зросла на 50,7% за 2020 рік

У 2020 році Huawei зміцнила свої позиції на ринку носимих пристроїв, збільшивши частку продажів у штуках на 50,7%. Це свідчить про зростання інтересу користувачів до інтуїтивно зрозумілих рішень і першокласних гаджетів компанії.

Ринкові дані демонструють значне зростання цього сектора в часи пандемії, коли витрати на електроніку зросли, як і відсоток людей, котрі почали самостійно займатися спортом удома. Завдяки інноваціям Huawei демонструє помітні результати у цій сфері.

Лідер за зростанням обсягів продажів

Минулий рік став надзвичайно успішним з погляду продажів носимих пристроїв. Згідно з останнім звітом IDC щодо світового щоквартального трекингу носимих пристроїв (IDC Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker), компанія Huawei посідає третє місце на глобальному ринку та є гравцем, що розвивається значними темпами. Продажі компанії на цьому ринку зросли у штуках на 50,7%, а кількість постачань становить 43,5 млн носимих пристроїв.

Останні дані про частку ринку за четвертий квартал 2020 року чудово демонструють зусилля компанії. У регіоні CEE та Nordic фітнес-браслети і смарт-годинники охопили 22% ринку та посіли перше місце.

Huawei на ринку носимих пристроїв в Україні

В Україні кількість поставок носимих пристроїв Huawei у 2020 році зросла на 51%. Компанія входить у ТОП-5 виробників розумних годинників і браслетів, що представлені у понад 1 000 українських магазинів побутової техніки і гаджетів.

Інновації у носимих пристроях

Минулого року Huawei відкрила Huawei Health Lab. Лабораторія здоров’я є джерелом наукової інформації, необхідної для створення сучасних пристроїв для спорту та здорового способу життя. Вона має дві експериментальні зони: в одній за допомогою 25 видів випробувань тестують надійність усіх розумних носимих пристроїв. В іншій встановлено понад 20 випробувальних стендів для збирання даних. Вони використовуються для оптимізації алгоритмів, що аналізують якість виконання вправ і стан здоров’я користувача. Тільки продукти, які успішно пройшли тестування, виводяться на ринок і доступні споживачам. Тут тестувалися головні новинки минулого року від Huawei — розумні годинники Watch GT2 Pro і Huawei Watch Fit.

Huawei підтверджує своє лідерство в інноваціях

Huawei продовжує дотримуватися своєї довгострокової стратегії, спрямованої на постійні інвестиції у технологічні розробки, інновації та дослідження. Лише у 2019 році компанія інвестувала 15,3% прибутку — 131,7 млрд китайських юанів (приблизно 20,3 млрд доларів США) — у R&D-сферу, а за останні десятиріччя — понад 600 млрд китайських юанів (приблизно 92 млрд доларів США)

Mikä on reaktiosi?
Viileä
0
Viileä
Onnellinen
0
Onnellinen
Shaking
0
Shaking
Mielenkiintoinen
0
Mielenkiintoinen
Surullinen
0
Surullinen
Suuttunut
0
Suuttunut
Lue Gizchina Google-uutisista

Piditkö artikkelista? Kiitos toimittajille!

Jaa ystävien kanssa

Olen aina ollut kiinnostunut IT-tekniikasta. Ja koska aikaisempi monen vuoden ammatillinen toimintani (joka on suunnittelu ja pre-press valmistelu) ei ole mahdollista ilman heidän apuaan, niin tapahtui, että kaikki tietokoneisiin liittyvä (esim. "laitteiston" kerääminen ja modernisointi ohjelmiston konfigurointi ) Minun piti aina tehdä se itse.

No, kun vempaimet ilmestyivät elämäämme, kiinnostuksenpiirini laajeni käsittämään myös ne.

Tykkään tutkia ja analysoida eri laitteiden ominaisuuksia, ja monien vuosien ajan, ennen kuin ostan jotain uutta, tutkin aina jokaisen mahdollisen mallin ominaisuuksia pitkään ja huolellisesti, vietän pitkän ja huolellisen työn, luen arvosteluja, arvosteluja ja vertailuja.

Palkinto ajastani on yleensä se, että suurimman osan ajasta todella saan parhaani siitä, mitä voin saada budjettini puitteissa.

Arvioi kirjoittaja
(Arvioita ei ole vielä)
GizChina.Com.Ua