Багато виробників смартфонів планують випустити смартфони зі складними екранами цього року. Однією з них є Xiaomi, яка представила прототип складного смартфона ще у 2019 році, але комерційний ще не вийшов.
У мережі з’явилось концепт-арт передбачуваного смартфона Xiaomi зі складним екраном, який за дизайном нагадує Samsung Galaxy Z Flip. Разом з тим зовнішній екран цього смартфона набагато більший, тому на нього можна розмістити більше корисної інформації. Дизайн основної камери скопійований з Xiaomi Mi 11, є три датчики зображення та світлодіодний спалах у квадратному блоці.
Раніше повідомлялося, що перший складний смартфон Xiaomi матиме дизайн, який може краще захистити гнучку панель. Крім того, на головному екрані не буде жодних отворів. Очікується, що складаний телефон Xiaomi використовуватиме гнучку OLED-панель Samsung.
Джерела стверджують, що це буде найдоступніший смартфон із гнучким екраном на ринку.
Xiaomi on maailman kolmanneksi suurin älypuhelinbrändi, jonka Redmi Note -sarjan toimitus on yli 200 miljoonaa
Kiinalainen Xiaomi oli ensimmäinen yritys, joka julkaisi lippulaivan Qualcommin Snapdragon 888 -piirisarjalla. Brändi esitteli Mi 11:n joulukuussa MIUI 12.5:n kanssa. Äskettäin yhtiö julkisti virallisesti uuden lippulaivan maailmanlaajuisille markkinoille sekä vastaavan MIUI-version, joka on suunniteltu maailmanlaajuiselle yleisölle. Uuden ohjelmistoversion ja lippulaivan lisäksi yhtiö käytti tilaisuutta hyväkseen paljastaakseen yksityiskohtia edistymisestään. Markkinoita viime vuonna riehuneesta pandemiasta huolimatta brändi onnistui nousemaan maailman kolmanneksi suurimmaksi älypuhelinbrändiksi. Redmi-brändi rikkoi myös joitain ennätyksiä viime vuonna.
Згідно з повідомленням бренду, це перша марка смартфонів на десяти ринках, серед яких Індія є однією з найбільш помітних. До того, вона досягла принаймні третьої позиції на 36 ринках. Китайський гігант також є найбільш гінкою маркою у сегменті високого класу із дивовижним зростанням у 3639% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року в третьому кварталі 2020 року.
Xiaomi інвестувала у відділ досліджень та розробок та вдосконалила процес виробництва
У період з останнього кварталу 2019 року до третього кварталу 2020 року Xiaomi інвестувала понад 1,3 млрд доларів у відділ досліджень та розробок. Як результат, 2143 тестування камер, які тривали від 3 до 4 днів, були повністю автоматизовані. В цей час бренд здатний протестувати свої камери лише за один день. Бренд також вдосконалив свої камери та програмне забезпечення. Наприклад, Xiaomi Mi 10 Pro утримував перше місце в рейтингу камер DxOMark протягом 48 днів. Mi 10 Ultra був на вершині майже два з половиною місяці. Mi 11 також добре показав себе на вебсайті тестів камер. Аудіолабораторія також успішно працює. Mi 10 Pro був найкращим телефоном у тестах DxO Audio протягом більшої частини 2020 року. Бренд також має більше лабораторій для розробки 5G, дисплеїв та такий, що покращує загальну стабільність телефону.
Окрім телефонів фірми Mi, які досить добре працюють у сегменті високого класу, філія компанії Redmi також приносить багато грошей. На сьогодні серія Redmi Note відправила понад 200 мільйонів одиниць по всьому світу. Для порівняння, ця цифра становила лише 140 мільйонів у листопаді минулого року та 100 мільйонів у жовтні 2019 року. Ми очікуємо, що ці цифри досягнуть нового вищого рівня у 2020 році з приходом серії Redmi Note 10. Так само як китайська серія Redmi Note 9; ми очікуємо, що Redmi представить принаймні два смартфони 5G у серії Redmi Note 10.
On syytä huomata, että Xiaomin nousu tulee myös Huawein kuoleman valossa. Meidän on kuitenkin annettava kunnia edelliselle siitä, että he osaavat hyödyntää tilaisuuden parhaalla mahdollisella tavalla.