Xbox через 20 років: 32K при 480fps

Продуктивність Sony PS5 і Xbox від Microsoft перевищує 10TPLOPS. Але розрекламована продуктивність 4K 60fps ненадійна, і лише параметри 1080p/60fps, як і раніше, зручні для гри. Отже, якою буде продуктивність ігрової консолі через 20 років? Microsoft нещодавно випустила відео, де демонструється продуктивність консолі Xbox 2042. Апаратного забезпечення, з яким вона поставляється, достатньо для запуску ігор з роздільною здатністю 32K і швидкістю 480 кадрів в секунду.

Згідно з баченням Microsoft, продуктивність майбутньої консолі Xbox досягне 1 екзафлопу. Це у 10 мільярдів разів більше, ніж у нас сьогодні. Наприкінці цього та на початку наступного року суперкомп’ютери наступного покоління в Китаї та США можуть вперше досягти рівня E. Але обсяг та енергоспоживання суперкомп’ютерів будуть надто високими.

Крім значно покращеної продуктивності, архітектура такого пристрою відрізнятиметься від архітектури традиційного електронного комп’ютера. Він буде використовувати квантовий комп’ютер, який може підтримувати надвисоку роздільну здатність до 32K, а частота кадрів у грі може досягати 240 або навіть 480 кадрів на секунду. Просто порахуйте самі, скільки разів він перевершує поточні ігри 1080p при 60 кадрах в секунду.

Xbox 2042 буде не тільки потужним, але й змінить весь ігровий процес. Гра досягне нульової затримки та не буде часу завантаження. Крім того, хост може синхронізуватися з різними системами, такими як ігри для хмар, за секунди.

v

Щобільше, майбутні ігри будуть показуватися голографічно, як сцени у науково-фантастичних фільмах. Це докорінно змінить ігровий процес.

Чи буде консоль Xbox дійсно мати таку потужну продуктивність через 20 років? Насправді ніхто не може гарантувати. Так що це лише просування Microsoft гри «Battlefield 2042».

Battlefield 2042

Щодо останнього, то сьогодні PCGamer показали три нові оточення, які призначені для підтримки великих битв за участю до 128 гравців.

See:

  • Renewal: Еклектична панорама єгипетської пустелі із сонячною електростанцією з одного боку та пишним дослідницьким центром на території.
  • Breakaway: Це в Антарктиді. Воно складається із морської платформи біля Морозного узбережжя та станції огляду, розташованої над полем бою. В цих умовах геймери борються в крижаних скелях і з них.
  • Discarded: Це затоплене село на західному узбережжі Індії. Ця карта дозволяє гравцям боротися всередині корабля, одночасно з нападом дирижаблів та танків.

Kui leiate vea, tõstke esile mõni tekstiosa ja klõpsake Ctrl + Enter.

Mis on teie reaktsioon?
jahe
0
jahe
Õnnelik
0
Õnnelik
raputamine
0
raputamine
Huvitav
0
Huvitav
Kurb
0
Kurb
Vihane
0
Vihane
Lugege Gizchinat Google Newsis

Kas teile meeldis artikkel? Aitäh toimetajatele!

allikas
Jaga sõpradega

Mind on alati huvitanud IT tehnoloogiad. Ja kuna minu eelnevad mitmeaastased erialased tegevused (milleks on projekteerimine ja trükieelne ettevalmistus) on ilma nende abita võimatu, juhtus nii, et kõik, mis oli arvutitega seotud (näiteks "riistvara" kogumine ja uuendamine, samuti konfigureerimine tarkvara ) Pidin seda alati ise tegema.

Noh, vidinate ilmumisega meie ellu laienes minu huvide ring ja hõlmas ka neid.

Mulle meeldib uurida ja analüüsida erinevate seadmete võimalusi ning aastaid enne millegi uue ostmist uurin ma alati pikalt ja hoolikalt iga potentsiaalse mudeli võimalusi, veedan üsna pika ja vaevarikka töö, loen arvustusi, ülevaateid. ja võrdlused.

Autasu minu aja eest on tavaliselt see, et enamasti saan tõesti parima sellest, mida oma eelarve piires saan.

Hinda autorit
(Hinnuseid veel pole)
GizChina.Com.Ua

Teatage veast

Tekst, mis saadetakse meie toimetusele: