Ролик про водонепроникність iPhone 12 розлютив користувачів

Компанію Apple неодноразово звинувачували у вчиненні маркетингової помилки або навмисному введенні користувачів в оману, використовуючи термін “водонепроникний”.

Це створює асоціацію у свідомості споживачів, що ви можете плавати з iPhone і що йому, безумовно, нічого не загрожує, якщо ви будете говорити на ньому під проливним дощем. А rohkem в рекламних матеріалах воліють замовчувати, NIJ гарантія edasi заливку пристроїв не поширюється Ei в igal juhul.

Хвилю критики та обурення в Китаї викликала чергова реклама, на якій показали чоловіка, який стоїть під проливним дощем і тримає iPhone 12 біля вуха. Підписи до відеозапису вказують на те, що причин для занепокоєння немає, оскільки є захист від бризок та води.

Кілька користувачів сказали, що відео є разючим і не залишає сумнівів, що смартфон виживе після такого тесту.

Можливо, дощ справді не зашкодить iPhone 12, але фокус у тому, що в політиці обслуговування Apple чітко зазначено, що гарантія не поширюється на повені. В цьому випадку реклама про гідроізоляцію виглядає як знущання та провокація. Крім того, компанія стверджує, що щоденне використання призводить до зниження пило- та водонепроникних характеристик.

v

Справді, слід сказати, що відсутність гарантії для «потонулих» є негласним правилом у мобільній індустрії. Якщо ваш смартфон був занурений у воду і після цього щось пішло не так — будьте готові повернути його до життя, заплативши власні гроші за ремонт.

iPhone 12 перевершує свого попередника, вже продано понад 100 мільйонів

Статистика, опублікована Counterpoint Technology Market Research, говорить, що продажі Apple смартфонів iPhone 12 перевалили рубіж у 100 мільйонів одиниць.

Нагадаємо, що пристрої серії iPhone 12 були доступні з жовтня минулого року. Серія включає iPhone 12 та iPhone 12 mini, а також iPhone 12 Pro та iPhone 12 Pro Max.

Зазначається, що смартфони iPhone 12 перетнули позначку в 100 мільйонів пристроїв, проданих ще у квітні, на сьомий місяць після випуску. Для порівняння: пристроям попереднього покоління — iPhone 11 — знадобилося на два місяці довше, щоб досягти цієї межі.

Найдорожча модель відповідає приблизно 29% від загального обсягу продажів iPhone 12. Це 12 Pro Max. У випадку з подібною версією в сімействі iPhone 11 цей показник становив 25%.

Кілька факторів обумовлюють разючі продажі 12-х. Ці смартфони були першими пристроями Apple, які мають стільниковий зв’язок 5G. Крім того, ринок оживив після тогорічного спаду, пов’язаного з пандемією.

Варто додати, що цього тижня iPhones відсвяткували свою чотирнадцяту річницю на ринку. Оригінальний iPhone надійшов у продаж 29 червня 2007 року.

Mis on teie reaktsioon?
jahe
0
jahe
Õnnelik
0
Õnnelik
raputamine
0
raputamine
Huvitav
0
Huvitav
Kurb
0
Kurb
Vihane
0
Vihane
Lugege Gizchinat Google Newsis

Kas teile meeldis artikkel? Aitäh toimetajatele!

allikas
Jaga sõpradega

Mind on alati huvitanud IT tehnoloogiad. Ja kuna minu eelnevad mitmeaastased erialased tegevused (milleks on projekteerimine ja trükieelne ettevalmistus) on ilma nende abita võimatu, juhtus nii, et kõik, mis oli arvutitega seotud (näiteks "riistvara" kogumine ja uuendamine, samuti konfigureerimine tarkvara ) Pidin seda alati ise tegema.

Noh, vidinate ilmumisega meie ellu laienes minu huvide ring ja hõlmas ka neid.

Mulle meeldib uurida ja analüüsida erinevate seadmete võimalusi ning aastaid enne millegi uue ostmist uurin ma alati pikalt ja hoolikalt iga potentsiaalse mudeli võimalusi, veedan üsna pika ja vaevarikka töö, loen arvustusi, ülevaateid. ja võrdlused.

Autasu minu aja eest on tavaliselt see, et enamasti saan tõesti parima sellest, mida oma eelarve piires saan.

Hinda autorit
(Hinnuseid veel pole)
GizChina.Com.Ua

Teatage veast

Tekst, mis saadetakse meie toimetusele: