Facebook втратив популярність

Ще у березні група дослідників підготувала звіт для внутрішнього використання у Facebook. Нещодавні дослідження показали, що послуги компанії роками втрачають популярність серед підлітків.

З’ясувалося, що час, проведений американськими підлітками в екосистемі Facebook, скоротився на 16% у порівнянні з минулим роком, люди похилого віку також стали проводити в соціальній мережі на 5% менше часу. На додаток, кількість нових підлітків, що реєструються онлайн, скорочується.

Також стало відомо, що до 2000 року обліковий запис у мережі створювали жителі США, які перебувають у віці від 19 до 20 років. За сучасними даними включення людей до соціальної мережі Facebook відбувається значно пізніше, у віці 24 або 25 років, якщо відбувається взагалі.

Аналіз внутрішнього збору документів показав, що молоді люди все менше часу проводять у соціальній мережі, все менше і менше людей серед молодого покоління хочуть створити обліковий запис Facebook, багато нових облікових записів підлітків є дублікатами, створеними теперішніми користувачами, а самі користувачі створюють менше повідомлень. Водночас дослідники не можуть дати точної відповіді, чому падає популярність сервісів і як подолати тенденцію, що склалася.

За словами представника Facebook Джо Осборна, продукти компанії, як і раніше, широко використовуються підлітками, але вже давно спостерігається зростання конкуренції з боку таких сервісів, як Snapchat і TikTok.

v

Facebook втрачає популярність серед підлітків

Facebook втрачає популярність серед американських підлітків, принаймні з початку 2016 року. Для створення продуктів, орієнтованих на молодь, створено так звану «Команда підлітків», яка займається розробкою нових рішень. Проте, за словами Майкла Сеймана, котрий у команді з 18 років: “Вся компанія намагалася зрозуміти покоління, частиною якого вона не була”.

Попри такі спроби, статистика показує, що підлітки все менш активно використовують свої облікові записи. У дослідженні згадується, що компанія не дає молодим людям вагомих причин приєднатися до їхніх соціальних мереж. У нещодавньому дослідженні використання соціальних мереж молодими людьми Facebook посів перше місце лише в одній категорії — «Отримання інформації про місцеві події та спілкування з людьми у цьому районі».

Також з’ясувалося, що підлітки можуть перешкоджати збільшенню кількості користувачів. За даними компанії, вони сильно впливають на інтернет-уподобання своїх молодших братів і сестер, які копіюють їхні моделі поведінки, наприклад, що і як часто розміщувати в Instagram. Втративши інтерес до Facebook підлітки можуть позбавити інтересу до нього наступне покоління.

Ми знаємо, що у серпні TikTok обійшов Facebook у порівнянні з результатами за аналогічний період минулого року. Він став додатком для соціальних мереж, що завантажують найбільше.

¿Cuál es tu reacción?
Frio
0
Frio
Feliz
0
Feliz
Sacudida
0
Sacudida
Interesante
0
Interesante
Triste
0
Triste
Enojado
0
Enojado
Leer Gizchina en Google News

¿Te gustó el artículo? ¡Gracias a los editores!

fuente
Compartir con amigos

Siempre me han interesado las tecnologías informáticas. Y como mi anterior actividad profesional de muchos años (que es el diseño y la preparación de preimpresión) no es posible sin su ayuda, sucedió que todo lo relacionado con la informática (por ejemplo, recopilar y modernizar "hardware", así como configurar software) Siempre tuve que hacerlo yo mismo.

Bueno, con la aparición de los gadgets en nuestras vidas, la esfera de mis intereses se amplió para incluirlos también.

Me gusta estudiar y analizar las capacidades de varios dispositivos, y durante muchos años, antes de comprar algo nuevo, siempre estudio detenidamente y durante mucho tiempo las capacidades de cada modelo potencial, realizo un trabajo largo y minucioso, leo reseñas, reseñas y comparaciones.

La recompensa por mi tiempo suele ser que la mayoría de las veces realmente obtengo lo mejor que puedo dentro de mi presupuesto.

Califica al autor
( 1 promedio de calificaciones 3 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Informar un error

Texto que se enviará a nuestros editores: