Huawei випадає з ТОП-5 Китаю: зростання Xiaomi та Honor

Сьогодні IDC офіційно оприлюднює звіт, у якому показується постачання смартфонів на китайський ринок за другий квартал 2021 року.

Згідно зі звітом, постачання китайського ринку смартфонів у другому кварталі 2021 року досягли приблизно 78,1 мільйона одиниць. Це зменшення у річному обчисленні на 11,0%. У першій половині 2021 року загальний обсяг постачання на китайський ринок досяг 164 мільйонів одиниць, що в річному обчисленні зросло на 6,5%. З точки зору індивідуальних показників, найкращими 5 виробниками є Vivo, Oppo, Xiaomi, Apple та Honor.

Вперше за багато років Huawei не входить до списку ТОП-5 в Китаї. Дивлячись на річні темпи зростання, Xiaomi займає провідну позицію з 47% зростанням.

За словами Лу Вейбінга, президента Xiaomi в Китаї, річний ріст Xiaomi може бути найшвидшим, але ще потрібно пройти довгий шлях. За даними IDC, між Xiaomi та першим місцем Vivo є розрив у 5 мільйонів одиниць. Крім того, існує розрив у 3 мільйони одиниць між Xiaomi та другим місцем Oppo. З усім тим, Apple на четвертій позиції також знаходиться на відстані близько 5 мільйонів одиниць від Xiaomi.

Згідно зі звітом Canalys для світового ринку смартфонів, Xiaomi вимагає 17% частки ринку, щоб повалити Apple. Це вперше, коли Xiaomi посідає друге місце у світі, поступаючись лише Samsung.

З подальшим «скороченням» бізнесу мобільних телефонів Huawei з’являється більше можливостей для таких, як Xiaomi, Oppo та Vivo.

Honor входить у рейтинг ТОП-5

Повертаючись до Китаю, рейтинг конкретних постачальників показує, що Vivo на першій позиції має 18,6 мільйона одиниць. Компанія також має частку ринку на 23,8%. Oppo посідає друге місце з постачанням 16,5 мільйонів одиниць та часткою ринку 21,1%. Xiaomi посідає третє місце з постачанням 13,04 млн одиниць, а також часткою ринку в 17,2%. Apple займає четверте місце з відвантаженням 8,6 мільйона одиниць та часткою ринку 10,9%.

Дивно, але на п’ятій позиції — Honor із загальним постачанням 6,9 мільйона одиниць та ринковою часткою 8,9%. Це досить цікаво, враховуючи, що Honor лише нещодавно отримала незалежність від Huawei й може розглядатися як «нова» компанія.

На п’ять великих брендів припадає 64% китайського ринку. Попри відсутність Huawei, виявляється, що вакуум, який він залишив, не може бути повністю заповнений іншими виробниками. Хоча Huawei все ще випускає смартфони, компанія ледь конкурує.

Китайський виробник просто бореться за своє виживання. IDC зазначив, що з точки зору структури ринку серед п’ятірки найкращих постачальників усі чотири найкращі постачальники мають значне зростання з року в рік. Однак вони все ще не можуть компенсувати різке зниження загального ринку.

¿Cuál es tu reacción?
Frio
0
Frio
Feliz
0
Feliz
Sacudida
0
Sacudida
Interesante
0
Interesante
Triste
0
Triste
Enojado
0
Enojado
Leer Gizchina en Google News

¿Te gustó el artículo? ¡Gracias a los editores!

fuente
Compartir con amigos

Siempre me han interesado las tecnologías informáticas. Y como mi anterior actividad profesional de muchos años (que es el diseño y la preparación de preimpresión) no es posible sin su ayuda, sucedió que todo lo relacionado con la informática (por ejemplo, recopilar y modernizar "hardware", así como configurar software) Siempre tuve que hacerlo yo mismo.

Bueno, con la aparición de los gadgets en nuestras vidas, la esfera de mis intereses se amplió para incluirlos también.

Me gusta estudiar y analizar las capacidades de varios dispositivos, y durante muchos años, antes de comprar algo nuevo, siempre estudio detenidamente y durante mucho tiempo las capacidades de cada modelo potencial, realizo un trabajo largo y minucioso, leo reseñas, reseñas y comparaciones.

La recompensa por mi tiempo suele ser que la mayoría de las veces realmente obtengo lo mejor que puedo dentro de mi presupuesto.

Califica al autor
( 2 calificaciones, promedio 1.5 з 5 )
GizChina.Com.Ua