Huawei випадає з ТОП-5 Китаю: зростання Xiaomi та Honor

Сьогодні IDC офіційно оприлюднює звіт, у якому показується постачання смартфонів на китайський ринок за другий квартал 2021 року.

Згідно зі звітом, постачання китайського ринку смартфонів у другому кварталі 2021 року досягли приблизно 78,1 мільйона одиниць. Це зменшення у річному обчисленні на 11,0%. У першій половині 2021 року загальний обсяг постачання на китайський ринок досяг 164 мільйонів одиниць, що в річному обчисленні зросло на 6,5%. З точки зору індивідуальних показників, найкращими 5 виробниками є Vivo, Oppo, Xiaomi, Apple та Honor.

Вперше за багато років Huawei не входить до списку ТОП-5 в Китаї. Дивлячись на річні темпи зростання, Xiaomi займає провідну позицію з 47% зростанням.

За словами Лу Вейбінга, президента Xiaomi в Китаї, річний ріст Xiaomi може бути найшвидшим, але ще потрібно пройти довгий шлях. За даними IDC, між Xiaomi та першим місцем Vivo є розрив у 5 мільйонів одиниць. Крім того, існує розрив у 3 мільйони одиниць між Xiaomi та другим місцем Oppo. З усім тим, Apple на четвертій позиції також знаходиться на відстані близько 5 мільйонів одиниць від Xiaomi.

Згідно зі звітом Canalys для світового ринку смартфонів, Xiaomi вимагає 17% частки ринку, щоб повалити Apple. Це вперше, коли Xiaomi посідає друге місце у світі, поступаючись лише Samsung.

З подальшим «скороченням» бізнесу мобільних телефонів Huawei з’являється більше можливостей для таких, як Xiaomi, Oppo та Vivo.

Honor входить у рейтинг ТОП-5

Повертаючись до Китаю, рейтинг конкретних постачальників показує, що Vivo на першій позиції має 18,6 мільйона одиниць. Компанія також має частку ринку на 23,8%. Oppo посідає друге місце з постачанням 16,5 мільйонів одиниць та часткою ринку 21,1%. Xiaomi посідає третє місце з постачанням 13,04 млн одиниць, а також часткою ринку в 17,2%. Apple займає четверте місце з відвантаженням 8,6 мільйона одиниць та часткою ринку 10,9%.

Дивно, але на п’ятій позиції — Honor із загальним постачанням 6,9 мільйона одиниць та ринковою часткою 8,9%. Це досить цікаво, враховуючи, що Honor лише нещодавно отримала незалежність від Huawei й може розглядатися як «нова» компанія.

На п’ять великих брендів припадає 64% китайського ринку. Попри відсутність Huawei, виявляється, що вакуум, який він залишив, не може бути повністю заповнений іншими виробниками. Хоча Huawei все ще випускає смартфони, компанія ледь конкурує.

Китайський виробник просто бореться за своє виживання. IDC зазначив, що з точки зору структури ринку серед п’ятірки найкращих постачальників усі чотири найкращі постачальники мають значне зростання з року в рік. Однак вони все ще не можуть компенсувати різке зниження загального ринку.

Ποια είναι η αντίδρασή σας;
Δροσερός
0
Δροσερός
Ευτυχισμένος
0
Ευτυχισμένος
Κλονισμός
0
Κλονισμός
Ενδιαφέρουσες
0
Ενδιαφέρουσες
Λυπημένος
0
Λυπημένος
Θυμωμένος
0
Θυμωμένος
Διαβάστε το Gizchina στις Ειδήσεις Google

Σας άρεσε το άρθρο; Ευχαριστώ τους συντάκτες!

Πηγή
Μοιράσου με φίλους

Πάντα με ενδιέφεραν οι τεχνολογίες πληροφορικής. Και δεδομένου ότι η προηγούμενη πολυετής επαγγελματική μου δραστηριότητα (που είναι ο σχεδιασμός και η προετοιμασία προεκτύπωσης) δεν είναι δυνατή χωρίς τη βοήθειά τους, συνέβη ότι όλα όσα σχετίζονται με υπολογιστές (για παράδειγμα, συλλογή και εκσυγχρονισμός "υλισμικού", καθώς και ρύθμιση παραμέτρων λογισμικού ) Πάντα έπρεπε να το κάνω μόνος μου.

Λοιπόν, με την εμφάνιση των gadgets στη ζωή μας, το εύρος των ενδιαφερόντων μου επεκτάθηκε για να τα συμπεριλάβει επίσης.

Μου αρέσει να μελετώ και να αναλύω τις δυνατότητες διαφόρων συσκευών και για πολλά χρόνια, πριν αγοράσω οτιδήποτε καινούργιο, πάντα μελετώ τις δυνατότητες κάθε πιθανού μοντέλου για μεγάλο χρονικό διάστημα και προσεκτικά, ξοδεύω αρκετά μεγάλη και επίπονη δουλειά, διαβάζω κριτικές, κριτικές και συγκρίσεις.

Η ανταμοιβή για το χρόνο μου είναι συνήθως ότι τις περισσότερες φορές παίρνω πραγματικά το καλύτερο από αυτό που μπορώ να πάρω εντός του προϋπολογισμού μου.

Βαθμολογήστε τον συγγραφέα
( 2 βαθμοί, μέσος όρος 1.5 з 5 )
GizChina.Com.Ua