Facebook розібрався з 30% виплатами Apple App Store

Facebook і Apple — обидві американські компанії, і, як правило, вони повинні бути в мирі між собою. Ωστόσο обидві εταιρείες ήταν у сварці завдяки новій політиці конфіденційності Apple. Ця нова політика Apple не дозволить програмам відстежувати дані користувачів без їхньої згоди. Це значно вплине на рекламний бізнес Facebook, який приносить багато грошей. З цієї причини керівники обох компаній мали сказати кілька неприємних речей. В нещодавнім повідомленні керівник соціальних програм Facebook та Instagram стверджує, що Facebook тепер має спосіб обійти 30% виплати Apple.

За словами Адама Моссері, керівника соціальної програми Facebook Instagram, Facebook планує створити можливості для автономної торгівлі для розробників, щоб уникнути 30%, які стягує Apple. Нещодавно в одному з інтерв’ю Моссері сказав: “Apple наполягає на нарахуванні 30% комісії, коли цифрові транзакції відбуваються на платформі iOS, за невеликими винятками. Для транзакцій, які відбуваються на iOS, нам доведеться дотримуватися їхніх правил. Але загалом, ми будемо шукати інші шляхи, щоб допомогти розробникам заробляти на життя та полегшувати транзакції в інших місцях».

«Наприклад, якщо ми можемо допомогти брендам та розробникам знайти один одного, вони можуть проводити ці транзакції в автономному режимі. Для афілійованого маркетингу це реальний, а не цифровий продукт. Тому ми будемо прагнути переїхати ближче до місця, де забудовники дійсно можуть стабільно заробляти на життя».

Facebook намагається обійти 30% комісії Apple

Як ми всі знаємо, за програмне забезпечення або цифрові продукти, придбані в App Store, Apple зазвичай бере 30% комісії. Це означатиме, що розробникам доведеться ділити дохід з Apple. Щоб обійти комісію Apple, Instagram планує заохотити розробників встановлювати офлайн-зв’язки з брендами або іншими розробниками.

Протягом останніх кількох років Facebook суперечив Apple. У понеділок Facebook також оголосив, що до 2023 року не стягуватиме плату з творців вмісту. Очевидно, це насмішка над часткою доходу Apple у 30%.

v

В цей час компанії в соціальних мережах шукають шляхи залучення творців, сподіваючись, що вони витратять більше часу на своїх платформах, щоб отримати більший дохід від реклами. Щодо того, де провести час, розробники мають своє слово. З цієї причини компанії соціальних медіа також намагаються залучити їх взаємовигідним способом. Наприклад, заробляйте комісійні за допомогою маркетингу, прямих підказок або підписки.

Моссері сказав: «Якщо ми хочемо бути найкращим домом для творців в Інтернеті, ми повинні пропонувати подібні монетизовані продукти, оскільки конкуренція жорстка і швидко загострюється».

Ποια είναι η αντίδρασή σας;
Δροσερός
0
Δροσερός
Ευτυχισμένος
0
Ευτυχισμένος
Κλονισμός
0
Κλονισμός
Ενδιαφέρουσες
0
Ενδιαφέρουσες
Λυπημένος
0
Λυπημένος
Θυμωμένος
0
Θυμωμένος
Διαβάστε το Gizchina στις Ειδήσεις Google

Σας άρεσε το άρθρο; Ευχαριστώ τους συντάκτες!

Πηγή
Μοιράσου με φίλους

Πάντα με ενδιέφεραν οι τεχνολογίες πληροφορικής. Και δεδομένου ότι η προηγούμενη πολυετής επαγγελματική μου δραστηριότητα (που είναι ο σχεδιασμός και η προετοιμασία προεκτύπωσης) δεν είναι δυνατή χωρίς τη βοήθειά τους, συνέβη ότι όλα όσα σχετίζονται με υπολογιστές (για παράδειγμα, συλλογή και εκσυγχρονισμός "υλισμικού", καθώς και ρύθμιση παραμέτρων λογισμικού ) Πάντα έπρεπε να το κάνω μόνος μου.

Λοιπόν, με την εμφάνιση των gadgets στη ζωή μας, το εύρος των ενδιαφερόντων μου επεκτάθηκε για να τα συμπεριλάβει επίσης.

Μου αρέσει να μελετώ και να αναλύω τις δυνατότητες διαφόρων συσκευών και για πολλά χρόνια, πριν αγοράσω οτιδήποτε καινούργιο, πάντα μελετώ τις δυνατότητες κάθε πιθανού μοντέλου για μεγάλο χρονικό διάστημα και προσεκτικά, ξοδεύω αρκετά μεγάλη και επίπονη δουλειά, διαβάζω κριτικές, κριτικές και συγκρίσεις.

Η ανταμοιβή για το χρόνο μου είναι συνήθως ότι τις περισσότερες φορές παίρνω πραγματικά το καλύτερο από αυτό που μπορώ να πάρω εντός του προϋπολογισμού μου.

Βαθμολογήστε τον συγγραφέα
(Δεν υπάρχουν ακόμα βαθμολογίες)
GizChina.Com.Ua

Αναφέρετε ένα σφάλμα

Κείμενο προς αποστολή στους συντάκτες μας: