YouTube почав приховувати лічильник антипатій

YouTube – це найбільший у світі сервіс потокового відео, де кожен може знайти вміст на свій смак. Однак зробити це скоро стане набагато складніше – вся вина в новій суперечливій функції, яка дозволяє авторам приховувати лічильник антипатій під своїми відео (очевидно, не найуспішнішими).

Раніше була подібна можливість, але водночас лічильник вподобань був прихований, повністю знеособивши рейтинг відео для глядачів. Але тепер, коли функція буде розширена на весь YouTube, визначити якість запущеного відео перед переглядом стане набагато складніше. Раніше було достатньо поглянути на співвідношення симпатій / антипатій, яке, безсумнівно, буде однобічно приховано авторами поганого контенту.

 

У відповідь на відгуки авторів щодо благополуччя та цілеспрямованих кампаній, що не подобаються, ми тестуємо кілька нових дизайнів, які не відображають загальну кількість антипатій. Якщо ви берете участь у цьому невеликому експерименті, ви можете помітити один із цих проектів найближчими тижнями.
Творці, ви все одно зможете побачити точну кількість оцінок “подобається” та “не подобається” у YouTube Studio. Якщо ви перебуваєте в експерименті, глядачі можуть досі сподобатися або не сподобатися відео, щоб поділитися відгуками з творцями та допомогти налаштувати рекомендації, які ви бачите на YouTube.

Google зробить рекламу на YouTube майже неминучою

Багато, напевно, помічали, наскільки агресивною та настирливою стала реклама на YouTube за останні рік-два. І, судячи з нещодавно оновленої політики користування послугою, незабаром вона стане ще більш поширеною. Відповідно до нової політики, зараз жодне відео на YouTube не буде вільним від реклами; навіть якщо автор відео відмовився брати участь у партнерській програмі сервісу; і, відповідно, прибуток від переглядів. Звичайно, це викликало сум’яття не лише у глядачів; а також самих ютуберів, оскільки раніше реклама могла відображатися лише у цих відео; автори яких монетизують свої канали.

Google пояснює це необхідністю «постійних інвестицій для розвитку YouTube»; це означає, що всі гроші, зароблені за такий вид реклами, надходитимуть виключно Google. Зміни вже набули чинності в США; а з середини 2021 року вони почнуть діяти по всьому світу.

 

Ποια είναι η αντίδρασή σας;
Δροσερός
0
Δροσερός
Ευτυχισμένος
0
Ευτυχισμένος
Κλονισμός
0
Κλονισμός
Ενδιαφέρουσες
0
Ενδιαφέρουσες
Λυπημένος
0
Λυπημένος
Θυμωμένος
0
Θυμωμένος
Διαβάστε το Gizchina στις Ειδήσεις Google

Σας άρεσε το άρθρο; Ευχαριστώ τους συντάκτες!

Πηγή
Μοιράσου με φίλους

Πάντα με ενδιέφεραν οι τεχνολογίες πληροφορικής. Και δεδομένου ότι η προηγούμενη πολυετής επαγγελματική μου δραστηριότητα (που είναι ο σχεδιασμός και η προετοιμασία προεκτύπωσης) δεν είναι δυνατή χωρίς τη βοήθειά τους, συνέβη ότι όλα όσα σχετίζονται με υπολογιστές (για παράδειγμα, συλλογή και εκσυγχρονισμός "υλισμικού", καθώς και ρύθμιση παραμέτρων λογισμικού ) Πάντα έπρεπε να το κάνω μόνος μου.

Λοιπόν, με την εμφάνιση των gadgets στη ζωή μας, το εύρος των ενδιαφερόντων μου επεκτάθηκε για να τα συμπεριλάβει επίσης.

Μου αρέσει να μελετώ και να αναλύω τις δυνατότητες διαφόρων συσκευών και για πολλά χρόνια, πριν αγοράσω οτιδήποτε καινούργιο, πάντα μελετώ τις δυνατότητες κάθε πιθανού μοντέλου για μεγάλο χρονικό διάστημα και προσεκτικά, ξοδεύω αρκετά μεγάλη και επίπονη δουλειά, διαβάζω κριτικές, κριτικές και συγκρίσεις.

Η ανταμοιβή για το χρόνο μου είναι συνήθως ότι τις περισσότερες φορές παίρνω πραγματικά το καλύτερο από αυτό που μπορώ να πάρω εντός του προϋπολογισμού μου.

Βαθμολογήστε τον συγγραφέα
(Δεν υπάρχουν ακόμα βαθμολογίες)
GizChina.Com.Ua