ⓘ Huawei у ТОП-3 на ринку носимих пристроїв: частка продажів зросла на 50,7% за 2020 рік

У 2020 році Huawei зміцнила свої позиції на ринку носимих пристроїв, збільшивши частку продажів у штуках на 50,7%. Це свідчить про зростання інтересу користувачів до інтуїтивно зрозумілих рішень і першокласних гаджетів компанії.

Ринкові дані демонструють значне зростання цього сектора в часи пандемії, коли витрати на електроніку зросли, як і відсоток людей, котрі почали самостійно займатися спортом удома. Завдяки інноваціям Huawei демонструє помітні результати у цій сфері.

Лідер за зростанням обсягів продажів

Минулий рік став надзвичайно успішним з погляду продажів носимих пристроїв. Згідно з останнім звітом IDC щодо світового щоквартального трекингу носимих пристроїв (IDC Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker), компанія Huawei посідає третє місце на глобальному ринку та є гравцем, що розвивається значними темпами. Продажі компанії на цьому ринку зросли у штуках на 50,7%, а кількість постачань становить 43,5 млн носимих пристроїв.

Останні дані про частку ринку за четвертий квартал 2020 року чудово демонструють зусилля компанії. У регіоні CEE та Nordic фітнес-браслети і смарт-годинники охопили 22% ринку та посіли перше місце.

Huawei на ринку носимих пристроїв в Україні

В Україні кількість поставок носимих пристроїв Huawei у 2020 році зросла на 51%. Компанія входить у ТОП-5 виробників розумних годинників і браслетів, що представлені у понад 1 000 українських магазинів побутової техніки і гаджетів.

Інновації у носимих пристроях

Минулого року Huawei відкрила Huawei Health Lab. Лабораторія здоров’я є джерелом наукової інформації, необхідної для створення сучасних пристроїв для спорту та здорового способу життя. Вона має дві експериментальні зони: в одній за допомогою 25 видів випробувань тестують надійність усіх розумних носимих пристроїв. В іншій встановлено понад 20 випробувальних стендів для збирання даних. Вони використовуються для оптимізації алгоритмів, що аналізують якість виконання вправ і стан здоров’я користувача. Тільки продукти, які успішно пройшли тестування, виводяться на ринок і доступні споживачам. Тут тестувалися головні новинки минулого року від Huawei — розумні годинники Watch GT2 Pro і Huawei Watch Fit.

Huawei підтверджує своє лідерство в інноваціях

Huawei продовжує дотримуватися своєї довгострокової стратегії, спрямованої на постійні інвестиції у технологічні розробки, інновації та дослідження. Лише у 2019 році компанія інвестувала 15,3% прибутку — 131,7 млрд китайських юанів (приблизно 20,3 млрд доларів США) — у R&D-сферу, а за останні десятиріччя — понад 600 млрд китайських юанів (приблизно 92 млрд доларів США)

Ποια είναι η αντίδρασή σας;
Δροσερός
0
Δροσερός
Ευτυχισμένος
0
Ευτυχισμένος
Κλονισμός
0
Κλονισμός
Ενδιαφέρουσες
0
Ενδιαφέρουσες
Λυπημένος
0
Λυπημένος
Θυμωμένος
0
Θυμωμένος
Διαβάστε το Gizchina στις Ειδήσεις Google

Σας άρεσε το άρθρο; Ευχαριστώ τους συντάκτες!

Μοιράσου με φίλους

Πάντα με ενδιέφεραν οι τεχνολογίες πληροφορικής. Και δεδομένου ότι η προηγούμενη πολυετής επαγγελματική μου δραστηριότητα (που είναι ο σχεδιασμός και η προετοιμασία προεκτύπωσης) δεν είναι δυνατή χωρίς τη βοήθειά τους, συνέβη ότι όλα όσα σχετίζονται με υπολογιστές (για παράδειγμα, συλλογή και εκσυγχρονισμός "υλισμικού", καθώς και ρύθμιση παραμέτρων λογισμικού ) Πάντα έπρεπε να το κάνω μόνος μου.

Λοιπόν, με την εμφάνιση των gadgets στη ζωή μας, το εύρος των ενδιαφερόντων μου επεκτάθηκε για να τα συμπεριλάβει επίσης.

Μου αρέσει να μελετώ και να αναλύω τις δυνατότητες διαφόρων συσκευών και για πολλά χρόνια, πριν αγοράσω οτιδήποτε καινούργιο, πάντα μελετώ τις δυνατότητες κάθε πιθανού μοντέλου για μεγάλο χρονικό διάστημα και προσεκτικά, ξοδεύω αρκετά μεγάλη και επίπονη δουλειά, διαβάζω κριτικές, κριτικές και συγκρίσεις.

Η ανταμοιβή για το χρόνο μου είναι συνήθως ότι τις περισσότερες φορές παίρνω πραγματικά το καλύτερο από αυτό που μπορώ να πάρω εντός του προϋπολογισμού μου.

Βαθμολογήστε τον συγγραφέα
(Δεν υπάρχουν ακόμα βαθμολογίες)
GizChina.Com.Ua