Xbox 20 Jahre später: 32K bei 480fps

Продуктивність Sony PS5 і Xbox від Microsoft перевищує 10TPLOPS. Але розрекламована продуктивність 4K 60fps ненадійна, і лише параметри 1080p/60fps, як і раніше, зручні для гри. Отже, якою буде продуктивність ігрової консолі через 20 років? Microsoft нещодавно випустила відео, де демонструється продуктивність консолі Xbox 2042. Апаратного забезпечення, з яким вона поставляється, достатньо для запуску ігор з роздільною здатністю 32K і швидкістю 480 кадрів в секунду.

Згідно з баченням Microsoft, продуктивність майбутньої консолі Xbox досягне 1 екзафлопу. Це у 10 мільярдів разів більше, ніж у нас сьогодні. Наприкінці цього та на початку наступного року суперкомп’ютери наступного покоління в Китаї та США можуть вперше досягти рівня E. Але обсяг та енергоспоживання суперкомп’ютерів будуть надто високими.

Крім значно покращеної продуктивності, архітектура такого пристрою відрізнятиметься від архітектури традиційного електронного комп’ютера. Він буде використовувати квантовий комп’ютер, який може підтримувати надвисоку роздільну здатність до 32K, а частота кадрів у грі може досягати 240 або навіть 480 кадрів на секунду. Просто порахуйте самі, скільки разів він перевершує поточні ігри 1080p при 60 кадрах в секунду.

Xbox 2042 буде не тільки потужним, але й змінить весь ігровий процес. Гра досягне нульової затримки та не буде часу завантаження. Крім того, хост може синхронізуватися з різними системами, такими як ігри для хмар, за секунди.

v

Щобільше, майбутні ігри будуть показуватися голографічно, як сцени у науково-фантастичних фільмах. Це докорінно змінить ігровий процес.

Чи буде консоль Xbox дійсно мати таку потужну продуктивність через 20 років? Насправді ніхто не може гарантувати. Так що це лише просування Microsoft гри «Battlefield 2042».

Battlefield 2042

Щодо останнього, то сьогодні PCGamer показали три нові оточення, які призначені для підтримки великих битв за участю до 128 гравців.

Tse:

  • Renewal: Еклектична панорама єгипетської пустелі із сонячною електростанцією з одного боку та пишним дослідницьким центром на території.
  • Breakaway: Це в Антарктиді. Воно складається із морської платформи біля Морозного узбережжя та станції огляду, розташованої над полем бою. В цих умовах геймери борються в крижаних скелях і з них.
  • Discarded: Це затоплене село на західному узбережжі Індії. Ця карта дозволяє гравцям боротися всередині корабля, одночасно з нападом дирижаблів та танків.

Wenn Sie einen Fehler finden, markieren Sie bitte einen Textabschnitt und klicken Sie Strg + Enter.

Was ist Ihre Reaktion?
cool
0
cool
glücklich
0
glücklich
Zittern
0
Zittern
Interessant
0
Interessant
Traurig
0
Traurig
Wütend
0
Wütend
Lesen Sie Gizchina auf Google News

Hat Ihnen der Artikel gefallen? Danke an die Redaktion!

Quelle
Mit Freunden teilen

Ich habe mich schon immer für IT-Technologien interessiert. Und da meine bisherige langjährige berufliche Tätigkeit (Design und Druckvorbereitung) ohne ihre Hilfe nicht möglich ist, kam es dazu, dass alles, was mit Computern zu tun hatte (z. B. Sammeln und Aufrüsten von „Hardware“ sowie Konfigurieren). Software) musste ich immer selbst machen.

Nun, mit dem Aufkommen von Gadgets in unserem Leben hat sich mein Interessenbereich auch um sie erweitert.

Ich studiere und analysiere gerne die Fähigkeiten verschiedener Geräte und studiere viele Jahre lang, bevor ich etwas Neues kaufe, die Fähigkeiten jedes potenziellen Modells lange und sorgfältig, verbringe ziemlich lange und sorgfältige Arbeit, lese Rezensionen und Rezensionen und Vergleiche.

Der Lohn für die aufgewendete Zeit besteht in der Regel darin, dass ich in den meisten Fällen wirklich das Beste aus dem herausbekomme, was innerhalb meines Budgets möglich ist.

Bewerten Sie den Autor
(Es liegen noch keine Bewertungen vor)
GizChina.Com.Ua

Melden Sie einen Fehler

Text zur Übermittlung an unsere Redaktion: