Facebook втратив популярність

Ще у березні група дослідників підготувала звіт для внутрішнього використання у Facebook. Нещодавні дослідження показали, що послуги компанії роками втрачають популярність серед підлітків.

З’ясувалося, що час, проведений американськими підлітками в екосистемі Facebook, скоротився на 16% у порівнянні з минулим роком, люди похилого віку також стали проводити в соціальній мережі на 5% менше часу. На додаток, кількість нових підлітків, що реєструються онлайн, скорочується.

Також стало відомо, що до 2000 року обліковий запис у мережі створювали жителі США, які перебувають у віці від 19 до 20 років. За сучасними даними включення людей до соціальної мережі Facebook відбувається значно пізніше, у віці 24 або 25 років, якщо відбувається взагалі.

Аналіз внутрішнього збору документів показав, що молоді люди все менше часу проводять у соціальній мережі, все менше і менше людей серед молодого покоління хочуть створити обліковий запис Facebook, багато нових облікових записів підлітків є дублікатами, створеними теперішніми користувачами, а самі користувачі створюють менше повідомлень. Водночас дослідники не можуть дати точної відповіді, чому падає популярність сервісів і як подолати тенденцію, що склалася.

За словами представника Facebook Джо Осборна, продукти компанії, як і раніше, широко використовуються підлітками, але вже давно спостерігається зростання конкуренції з боку таких сервісів, як Snapchat і TikTok.

v

Facebook verliert bei Teenagern an Popularität

Facebook втрачає популярність серед американських підлітків, принаймні з початку 2016 року. Для створення продуктів, орієнтованих на молодь, створено так звану «Команда підлітків», яка займається розробкою нових рішень. Проте, за словами Майкла Сеймана, котрий у команді з 18 років: “Вся компанія намагалася зрозуміти покоління, частиною якого вона не була”.

Попри такі спроби, статистика показує, що підлітки все менш активно використовують свої облікові записи. У дослідженні згадується, що компанія не дає молодим людям вагомих причин приєднатися до їхніх соціальних мереж. У нещодавньому дослідженні використання соціальних мереж молодими людьми Facebook посів перше місце лише в одній категорії — «Отримання інформації про місцеві події та спілкування з людьми у цьому районі».

Також з’ясувалося, що підлітки можуть перешкоджати збільшенню кількості користувачів. За даними компанії, вони сильно впливають на інтернет-уподобання своїх молодших братів і сестер, які копіюють їхні моделі поведінки, наприклад, що і як часто розміщувати в Instagram. Втративши інтерес до Facebook підлітки можуть позбавити інтересу до нього наступне покоління.

Ми знаємо, що у серпні TikTok обійшов Facebook у порівнянні з результатами за аналогічний період минулого року. Він став додатком для соціальних мереж, що завантажують найбільше.

Was ist Ihre Reaktion?
cool
0
cool
glücklich
0
glücklich
Zittern
0
Zittern
Interessant
0
Interessant
Traurig
0
Traurig
Wütend
0
Wütend
Lesen Sie Gizchina auf Google News

Hat Ihnen der Artikel gefallen? Danke an die Redaktion!

Quelle
Mit Freunden teilen

Ich habe mich schon immer für IT-Technologien interessiert. Und da meine bisherige langjährige berufliche Tätigkeit (Design und Druckvorbereitung) ohne ihre Hilfe nicht möglich ist, kam es dazu, dass alles, was mit Computern zu tun hatte (z. B. Sammeln und Aufrüsten von „Hardware“ sowie Konfigurieren). Software) musste ich immer selbst machen.

Nun, mit dem Aufkommen von Gadgets in unserem Leben hat sich mein Interessenbereich auch um sie erweitert.

Ich studiere und analysiere gerne die Fähigkeiten verschiedener Geräte und studiere viele Jahre lang, bevor ich etwas Neues kaufe, die Fähigkeiten jedes potenziellen Modells lange und sorgfältig, verbringe ziemlich lange und sorgfältige Arbeit, lese Rezensionen und Rezensionen und Vergleiche.

Der Lohn für die aufgewendete Zeit besteht in der Regel darin, dass ich in den meisten Fällen wirklich das Beste aus dem herausbekomme, was innerhalb meines Budgets möglich ist.

Bewerten Sie den Autor
( 1 Notendurchschnitt 3 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Melden Sie einen Fehler

Text zur Übermittlung an unsere Redaktion: