ⓘ Huawei у ТОП-3 на ринку носимих пристроїв: частка продажів зросла на 50,7% за 2020 рік

У 2020 році Huawei зміцнила свої позиції на ринку носимих пристроїв, збільшивши частку продажів у штуках на 50,7%. Це свідчить про зростання інтересу користувачів до інтуїтивно зрозумілих рішень і першокласних гаджетів компанії.

Ринкові дані демонструють значне зростання цього сектора в часи пандемії, коли витрати на електроніку зросли, як і відсоток людей, котрі почали самостійно займатися спортом удома. Завдяки інноваціям Huawei демонструє помітні результати у цій сфері.

Лідер за зростанням обсягів продажів

Минулий рік став надзвичайно успішним з погляду продажів носимих пристроїв. Згідно з останнім звітом IDC щодо світового щоквартального трекингу носимих пристроїв (IDC Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker), компанія Huawei посідає третє місце на глобальному ринку та є гравцем, що розвивається значними темпами. Продажі компанії на цьому ринку зросли у штуках на 50,7%, а кількість постачань становить 43,5 млн носимих пристроїв.

Останні дані про частку ринку за четвертий квартал 2020 року чудово демонструють зусилля компанії. У регіоні CEE та Nordic фітнес-браслети і смарт-годинники охопили 22% ринку та посіли перше місце.

Huawei на ринку носимих пристроїв в Україні

В Україні кількість поставок носимих пристроїв Huawei у 2020 році зросла на 51%. Компанія входить у ТОП-5 виробників розумних годинників і браслетів, що представлені у понад 1 000 українських магазинів побутової техніки і гаджетів.

Інновації у носимих пристроях

Минулого року Huawei відкрила Huawei Health Lab. Лабораторія здоров’я є джерелом наукової інформації, необхідної для створення сучасних пристроїв для спорту та здорового способу життя. Вона має дві експериментальні зони: в одній за допомогою 25 видів випробувань тестують надійність усіх розумних носимих пристроїв. В іншій встановлено понад 20 випробувальних стендів для збирання даних. Вони використовуються для оптимізації алгоритмів, що аналізують якість виконання вправ і стан здоров’я користувача. Тільки продукти, які успішно пройшли тестування, виводяться на ринок і доступні споживачам. Тут тестувалися головні новинки минулого року від Huawei — розумні годинники Watch GT2 Pro і Huawei Watch Fit.

Huawei підтверджує своє лідерство в інноваціях

Huawei продовжує дотримуватися своєї довгострокової стратегії, спрямованої на постійні інвестиції у технологічні розробки, інновації та дослідження. Лише у 2019 році компанія інвестувала 15,3% прибутку — 131,7 млрд китайських юанів (приблизно 20,3 млрд доларів США) — у R&D-сферу, а за останні десятиріччя — понад 600 млрд китайських юанів (приблизно 92 млрд доларів США)

Was ist Ihre Reaktion?
cool
0
cool
glücklich
0
glücklich
Zittern
0
Zittern
Interessant
0
Interessant
Traurig
0
Traurig
Wütend
0
Wütend
Lesen Sie Gizchina auf Google News

Hat Ihnen der Artikel gefallen? Danke an die Redaktion!

Mit Freunden teilen

Ich habe mich schon immer für IT-Technologien interessiert. Und da meine bisherige langjährige berufliche Tätigkeit (Design und Druckvorbereitung) ohne ihre Hilfe nicht möglich ist, kam es dazu, dass alles, was mit Computern zu tun hatte (z. B. Sammeln und Aufrüsten von „Hardware“ sowie Konfigurieren). Software) musste ich immer selbst machen.

Nun, mit dem Aufkommen von Gadgets in unserem Leben hat sich mein Interessenbereich auch um sie erweitert.

Ich studiere und analysiere gerne die Fähigkeiten verschiedener Geräte und studiere viele Jahre lang, bevor ich etwas Neues kaufe, die Fähigkeiten jedes potenziellen Modells lange und sorgfältig, verbringe ziemlich lange und sorgfältige Arbeit, lese Rezensionen und Rezensionen und Vergleiche.

Der Lohn für die aufgewendete Zeit besteht in der Regel darin, dass ich in den meisten Fällen wirklich das Beste aus dem herausbekomme, was innerhalb meines Budgets möglich ist.

Bewerten Sie den Autor
(Es liegen noch keine Bewertungen vor)
GizChina.Com.Ua