Facebook se vypořádal s 30 % plateb App Store App Store

Facebook і Apple — обидві американські компанії, і, як правило, вони повинні бути в мирі між собою. nicméně обидві společnost byli у сварці завдяки новій політиці конфіденційності Apple. Ця нова політика Apple не дозволить програмам відстежувати дані користувачів без їхньої згоди. Це значно вплине на рекламний бізнес Facebook, який приносить багато грошей. З цієї причини керівники обох компаній мали сказати кілька неприємних речей. В нещодавнім повідомленні керівник соціальних програм Facebook та Instagram стверджує, що Facebook тепер має спосіб обійти 30% виплати Apple.

За словами Адама Моссері, керівника соціальної програми Facebook Instagram, Facebook планує створити можливості для автономної торгівлі для розробників, щоб уникнути 30%, які стягує Apple. Нещодавно в одному з інтерв’ю Моссері сказав: “Apple наполягає на нарахуванні 30% комісії, коли цифрові транзакції відбуваються на платформі iOS, за невеликими винятками. Для транзакцій, які відбуваються на iOS, нам доведеться дотримуватися їхніх правил. Але загалом, ми будемо шукати інші шляхи, щоб допомогти розробникам заробляти на життя та полегшувати транзакції в інших місцях».

«Наприклад, якщо ми можемо допомогти брендам та розробникам знайти один одного, вони можуть проводити ці транзакції в автономному режимі. Для афілійованого маркетингу це реальний, а не цифровий продукт. Тому ми будемо прагнути переїхати ближче до місця, де забудовники дійсно можуть стабільно заробляти на життя».

Facebook намагається обійти 30% комісії Apple

Як ми всі знаємо, за програмне забезпечення або цифрові продукти, придбані в App Store, Apple зазвичай бере 30% комісії. Це означатиме, що розробникам доведеться ділити дохід з Apple. Щоб обійти комісію Apple, Instagram планує заохотити розробників встановлювати офлайн-зв’язки з брендами або іншими розробниками.

Протягом останніх кількох років Facebook суперечив Apple. У понеділок Facebook також оголосив, що до 2023 року не стягуватиме плату з творців вмісту. Очевидно, це насмішка над часткою доходу Apple у 30%.

v

В цей час компанії в соціальних мережах шукають шляхи залучення творців, сподіваючись, що вони витратять більше часу на своїх платформах, щоб отримати більший дохід від реклами. Щодо того, де провести час, розробники мають своє слово. З цієї причини компанії соціальних медіа також намагаються залучити їх взаємовигідним способом. Наприклад, заробляйте комісійні за допомогою маркетингу, прямих підказок або підписки.

Моссері сказав: «Якщо ми хочемо бути найкращим домом для творців в Інтернеті, ми повинні пропонувати подібні монетизовані продукти, оскільки конкуренція жорстка і швидко загострюється».

Jaká je vaše reakce?
Chladný
0
Chladný
Šťastný
0
Šťastný
třesení
0
třesení
Zajímavý
0
Zajímavý
Smutný
0
Smutný
Rozzlobený
0
Rozzlobený
Přečtěte si Gizchina ve Zprávách Google

Líbil se vám článek? Děkujeme redakci!

Dzherelo
Sdílet s přáteli

IT technologie mě vždy zajímaly. A protože moje předchozí mnohaletá odborná činnost (což je design a předtisková příprava) se bez jejich pomoci neobejde, tak se stalo, že vše, co souviselo s počítači (například sbírání a modernizace „hardwaru“, stejně jako např. konfigurace softwaru ) Vždy jsem to musel dělat sám.

No a s příchodem vychytávek do našich životů se okruh mých zájmů rozšířil i o ně.

Rád studuji a analyzuji možnosti různých zařízení a po mnoho let, než si koupím něco nového, vždy dlouho a pečlivě studuji možnosti každého potenciálního modelu, trávím poměrně dlouhou a pečlivou práci, čtu recenze, recenze a srovnání.

Odměnou za můj čas je obvykle to, že většinou dostanu to nejlepší, co mohu v rámci svého rozpočtu získat.

Ohodnoťte autora
(Zatím nejsou žádná hodnocení)
GizChina.Com.Ua

Nahlásit chybu

Text, který má být zaslán naší redakci: