Twitter spustí placené předplatné za 2,99 $ měsíčně

Представники соціальної мережі Twitter раніше підтвердили можливість платної підписки на платформі, яка відкриє доступ до додаткових функцій. Зараз дослідниця додатків Джейн Маньчун Вонг розкрила деякі подробиці щодо майбутнього сервісу. Згідно з повідомленнями, платна підписка буде називатися Twitter Blue і коштуватиме 2,99 долара на місяць.

Як і слід було очікувати, платна підписка відкриє доступ до додаткових функцій. На цей час ми знаємо про функцію скасування надсилання твітів, а також можливість організації твітів у колекції. Також можливо, що Twitter працює над багаторівневою моделлю підписки, в рамках якої можна буде отримати доступ до деяких інших преміумопцій. Чиновники соціальної мережі відмовились коментувати це питання.

Ми не можемо виключити можливість того, що Twitter об’єднає нову підписку з нещодавно придбаною послугою Scroll, яка за 5 доларів на місяць дозволяє користувачам переглядати вміст на партнерських сайтах без реклами. Разом із придбанням Scroll соціальна мережа оголосила про закриття Nuzzel, сервісу Scroll, який щодня надсилав користувачам огляди найкращих новин зі своїх стрічок у Twitter. Варто відзначити, що колишній генеральний директор Scroll Тоні Хейл, який зараз входить до групи розробників продуктів у Twitter, написав у своєму акаунті в день придбання Scroll, що послуга “інтегрується в підписки на Twitter пізніше цього року”. Це свідчить про те, що одним із преміумваріантів підписки на Twitter Blue буде можливість перегляду вмісту без реклами.

На цей час невідомо, коли платна підписка в соціальній мережі Twitter може стати доступною для користувачів платформи.

v

Розробники Twitter дотримуються нових правил iOS

З запуском iOS 14.5 нова політика конфіденційності Apple набула чинності — вимагати від розробників додатків iOS отримання явного дозволу від користувачів на збір даних для розміщення персоналізованої реклами. Одним з останніх, хто поповнив ряди програм, що відповідають новим правилам, став Twitter у версії iOS, в якому була пропозиція активувати функцію відстеження активності користувачів.

Компанія також надає посилання на пост підтримки у Twitter у довідковому центрі, що пояснює, чому потрібно запитувати дозвіл для відстеження активності користувачів. Також є посилання на поточну політику конфіденційності Apple і пояснення того, що відбувається, коли ви активуєте або деактивуєте цю опцію.

Попри незадоволення великих рекламодавців новою політикою Apple, вона користується популярністю серед звичайних користувачів. Деякі джерела говорять, що близько 96% користувачів iOS у США відмовляються активувати функцію відстеження. Схоже, рекламодавцям доведеться шукати нові способи збору даних для обслуговування користувачів за допомогою персоналізованої реклами.

Jaká je vaše reakce?
Chladný
0
Chladný
Šťastný
0
Šťastný
třesení
0
třesení
Zajímavý
0
Zajímavý
Smutný
0
Smutný
Rozzlobený
0
Rozzlobený
Přečtěte si Gizchina ve Zprávách Google

Líbil se vám článek? Děkujeme redakci!

Dzherelo
Sdílet s přáteli

IT technologie mě vždy zajímaly. A protože moje předchozí mnohaletá odborná činnost (což je design a předtisková příprava) se bez jejich pomoci neobejde, tak se stalo, že vše, co souviselo s počítači (například sbírání a modernizace „hardwaru“, stejně jako např. konfigurace softwaru ) Vždy jsem to musel dělat sám.

No a s příchodem vychytávek do našich životů se okruh mých zájmů rozšířil i o ně.

Rád studuji a analyzuji možnosti různých zařízení a po mnoho let, než si koupím něco nového, vždy dlouho a pečlivě studuji možnosti každého potenciálního modelu, trávím poměrně dlouhou a pečlivou práci, čtu recenze, recenze a srovnání.

Odměnou za můj čas je obvykle to, že většinou dostanu to nejlepší, co mohu v rámci svého rozpočtu získat.

Ohodnoťte autora
(Zatím nejsou žádná hodnocení)
GizChina.Com.Ua

Nahlásit chybu

Text, který má být zaslán naší redakci: