YouTube почав приховувати лічильник антипатій

YouTube – це найбільший у світі сервіс потокового відео, де кожен може знайти вміст на свій смак. Однак зробити це скоро стане набагато складніше – вся вина в новій суперечливій функції, яка дозволяє авторам приховувати лічильник антипатій під своїми відео (очевидно, не найуспішнішими).

Раніше була подібна можливість, але водночас лічильник вподобань був прихований, повністю знеособивши рейтинг відео для глядачів. Але тепер, коли функція буде розширена на весь YouTube, визначити якість запущеного відео перед переглядом стане набагато складніше. Раніше було достатньо поглянути на співвідношення симпатій / антипатій, яке, безсумнівно, буде однобічно приховано авторами поганого контенту.

 

У відповідь на відгуки авторів щодо благополуччя та цілеспрямованих кампаній, що не подобаються, ми тестуємо кілька нових дизайнів, які не відображають загальну кількість антипатій. Якщо ви берете участь у цьому невеликому експерименті, ви можете помітити один із цих проектів найближчими тижнями.
Творці, ви все одно зможете побачити точну кількість оцінок “подобається” та “не подобається” у YouTube Studio. Якщо ви перебуваєте в експерименті, глядачі можуть досі сподобатися або не сподобатися відео, щоб поділитися відгуками з творцями та допомогти налаштувати рекомендації, які ви бачите на YouTube.

Google зробить рекламу на YouTube майже неминучою

Багато, напевно, помічали, наскільки агресивною та настирливою стала реклама на YouTube за останні рік-два. І, судячи з нещодавно оновленої політики користування послугою, незабаром вона стане ще більш поширеною. Відповідно до нової політики, зараз жодне відео на YouTube не буде вільним від реклами; навіть якщо автор відео відмовився брати участь у партнерській програмі сервісу; і, відповідно, прибуток від переглядів. Звичайно, це викликало сум’яття не лише у глядачів; а також самих ютуберів, оскільки раніше реклама могла відображатися лише у цих відео; автори яких монетизують свої канали.

Google пояснює це необхідністю «постійних інвестицій для розвитку YouTube»; це означає, що всі гроші, зароблені за такий вид реклами, надходитимуть виключно Google. Зміни вже набули чинності в США; а з середини 2021 року вони почнуть діяти по всьому світу.

 

Jaká je vaše reakce?
Chladný
0
Chladný
Šťastný
0
Šťastný
třesení
0
třesení
Zajímavý
0
Zajímavý
Smutný
0
Smutný
Rozzlobený
0
Rozzlobený
Přečtěte si Gizchina ve Zprávách Google

Líbil se vám článek? Děkujeme redakci!

Dzherelo
Sdílet s přáteli

IT technologie mě vždy zajímaly. A protože moje předchozí mnohaletá odborná činnost (což je design a předtisková příprava) se bez jejich pomoci neobejde, tak se stalo, že vše, co souviselo s počítači (například sbírání a modernizace „hardwaru“, stejně jako např. konfigurace softwaru ) Vždy jsem to musel dělat sám.

No a s příchodem vychytávek do našich životů se okruh mých zájmů rozšířil i o ně.

Rád studuji a analyzuji možnosti různých zařízení a po mnoho let, než si koupím něco nového, vždy dlouho a pečlivě studuji možnosti každého potenciálního modelu, trávím poměrně dlouhou a pečlivou práci, čtu recenze, recenze a srovnání.

Odměnou za můj čas je obvykle to, že většinou dostanu to nejlepší, co mohu v rámci svého rozpočtu získat.

Ohodnoťte autora
(Zatím nejsou žádná hodnocení)
GizChina.Com.Ua