Сенатори США знову вимагають повернути HONOR в чорний список

Через санкції США Huawei стикається з безліччю труднощів. Гоніння змусили її продати Honor, і бренд тепер позиціює себе як самостійний. Але не всі вважають, що цей продаж була продажем, а не юридичним ходом. Ряд сенаторів в Конгресі США сумнівалися, що Honor дійсно вийшла з-під протекторату Huawei й не співпрацювала з китайськими військовими.

Вони розглядають продаж Honor як розумний маневр, щоб вивести компанію з-під санкцій США, але як і раніше відбувається витік даних китайським військовим. Вони об’єдналися, щоб переконати Джо Байдена внести Honor в чорний список. Відповідний лист сенатори направили на адресу президента США.

Вони звернули увагу на те, що у Honor тепер є доступ до американських технологій і компонентів. Своїм маркетинговим ходом Пекін «ефективно уникнув критичного експортного контролю. Компанія продовжує становити загрозу національній безпеці США, і бездіяльність Міністерства торгівлі може створити прецедент, щоб уникнути покарання за неї, сигналізуючи опонентам, що США вичерпали свої можливості або силу волі».

Якою буде реакція адміністрації Джо Байдена і Міністерства торгівлі США, невідомо. Але є всі підстави говорити, що на горизонті маячить цілком реальна загроза для Honor опинитися під гнітом санкцій. Серія Honor 50 скоро вийде на світовий ринок, і агресивна риторика, яка виходить із США, може негативно вплинути на продажі пристроїв компанії за межами Китаю.

v

Чест 50

Honor успішно відновлює свої позиції на китайському ринку смартфонів

Дослідження Counterpoint Technology Market Research передбачає, що бренд Honor зміцнює свої позиції на найбільшому у світі ринку смартфонів — Китаї.

Нагадаємо, що бренд Honor був змушений відокремитися від телекомунікаційного гіганта Huawei через суворі санкції з боку США. З того часу бренд Honor активізував свої дослідження і розробки та анонсував ряд продуктів, які завоювали популярність у споживачів.

В результаті серпневі продажі Honor в КНР підскочили на 18% в порівнянні з попереднім місяцем. Як уже зазначалося, це зробило компанію одним з найбільш гінких брендів в сегменті смартфонів.

Більш того, бренд Honor зміг обійти Xiaomi у продажу пристроїв на китайському ринку в кінці минулого місяця. У списку провідних постачальників бренд Honor посів третє місце з часткою близько 15%.

Смартфони Vivo є найпопулярнішими в Китаї — в серпні на частку цієї компанії доводилося приблизно 23%. На другому місці інший місцевий розробник — Oppo з оцінкою близько 21%.

Таким чином, три названі компанії контролюють майже 60% найбільшого у світі ринку смартфонів.

Каква е твоята реакция?
Готини
0
Готини
Щастлив
0
Щастлив
клатене
0
клатене
Интересен
0
Интересен
Тъжен
0
Тъжен
Ядосан
0
Ядосан
Прочетете Gizchina в Google Новини

Хареса ли ви статията? Благодаря на редакторите!

Dzherelo
Сподели с приятели

Винаги съм се интересувал от IT технологии. И тъй като предишната ми многогодишна професионална дейност (която е дизайн и предпечатна подготовка) не е възможна без тяхна помощ, се случи така, че всичко, което беше свързано с компютри (например събиране и модернизиране на "хардуер", както и конфигуриране на софтуер ) Винаги трябваше да го правя сам.

Е, с навлизането на джаджите в нашия живот, обхватът на моите интереси се разшири, за да ги включи също.

Обичам да изучавам и анализирам възможностите на различни устройства и в продължение на много години, преди да купя нещо ново, винаги изучавам възможностите на всеки потенциален модел дълго време и внимателно, прекарвам доста дълга и упорита работа, чета рецензии, рецензии и сравнения.

Наградата за времето ми обикновено е, че през повечето време наистина получавам най-доброто от това, което мога да получа в рамките на бюджета си.

Оценете автора
(Все още няма оценки)
GizChina.Com.Ua

Докладвайте за грешка

Текст, който да бъде изпратен на нашите редактори: