Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

Високо напрежение всеки стадії зареждане остава постоянен, до не досягне наступної напруги след досягнення определени параметри, і, накрая, няма да стане пълен. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

Каква е твоята реакция?
Готини
0
Готини
Щастлив
0
Щастлив
клатене
0
клатене
Интересен
0
Интересен
Тъжен
0
Тъжен
Ядосан
0
Ядосан
Прочетете Gizchina в Google Новини

Хареса ли ви статията? Благодаря на редакторите!

Dzherelo
Сподели с приятели

Винаги съм се интересувал от IT технологии. И тъй като предишната ми многогодишна професионална дейност (която е дизайн и предпечатна подготовка) не е възможна без тяхна помощ, се случи така, че всичко, което беше свързано с компютри (например събиране и модернизиране на "хардуер", както и конфигуриране на софтуер ) Винаги трябваше да го правя сам.

Е, с навлизането на джаджите в нашия живот, обхватът на моите интереси се разшири, за да ги включи също.

Обичам да изучавам и анализирам възможностите на различни устройства и в продължение на много години, преди да купя нещо ново, винаги изучавам възможностите на всеки потенциален модел дълго време и внимателно, прекарвам доста дълга и упорита работа, чета рецензии, рецензии и сравнения.

Наградата за времето ми обикновено е, че през повечето време наистина получавам най-доброто от това, което мога да получа в рамките на бюджета си.

Оценете автора
(Все още няма оценки)
GizChina.Com.Ua