iPhone X вибухнув у кишені користувача, спричинивши опіки

За повідомленням 9to5mac, Роберт Де Роуз з Мельбурна, Австралія подав позов проти Apple після того, як його iPhone X вибухнув у кишені. Користувач звернувся до суду, оскільки Apple жодним чином не відповіла на його скаргу.

Роберт Де Роуз сказав, що він сидів за своїм столом, коли почув шипіння в кишені і відчув біль у нозі.

“Я почув слабкий поп-звук, а потім запаморочення, а потім відчув сильний біль у правій нозі, тому відразу ж підскочив і зрозумів, що це мій телефон”, – сказав він 7NEWS.

Він витягнув iPhone X із кишені, якій було трохи більше року, щоб виявити, що з нього виходить чорний дим.

v

Стегно отримало опіки другого ступеня. Він кілька разів зв’язувався з Apple щодо цього, але відповіді так і не отримав.

Де Роуз звернувся до юридичної форми Carbone Lawyers, яка допомогла подати позов проти Apple. Фірма також представляє ще одного чоловіка з Мельбурна, який стверджує, що його Apple Watch вибухнув і спричинив опіки руки.

Пізніше Apple відповіла, що компанія надає великого значення питанням безпеки споживачів і розслідує обидва твердження.

Apple nəhayət ki, qlobal smartfon bazarında Samsung-u məğlub etdi

Apple випередила Samsung і стала провідним світовим брендом смартфонів на тлі рекордних продажів смартфонів iPhone. Компанія продемонструвала величезний стрибок в останньому кварталі минулого року, тоді як позиції Huawei сильно ослабли.

За даними Counterpoint Research, за попередній квартал постачання смартфонів iPhone зросли на 22%. Цей сплеск зумовлений випуском модельного ряду iPhone 12, який підтримує мережі п’ятого покоління. Також не впали продажі попередніх моделей, попит на які стабільний після зниження ціни.
Компанія поставила 90 мільйонів смартфонів і має понад 23% частки ринку. Аналітики відзначають, що Apple зміцнила свої позиції в преміумсегменті смартфонів у Китаї. За словами генерального директора Apple Тіма Кука, два з трьох найкращих смартфонів преміумкласу в Китаї – від Apple.

Друге місце у кварталі належить Samsung, який отримав близько 19% ринку. Третє місце дісталося Xiaomi, за ним Oppo та Vivo, які посіли четверте та п’яте місця відповідно. Huawei опустилася на 6 місце.

Якщо врахувати результати за рік, то лідирує Samsung, друге – Apple, третє – Huawei, за ним – Xiaomi, Oppo, Vivo та Realme. Останній був найбільш гінким брендом за останній рік.

Дані Counterpoint Research в цілому узгоджуються з оцінками іншої аналітичної фірми IDC, які ми вже опублікували.

Reaksiyanız necədir?
Sərin
0
Sərin
Xoşbəxt
0
Xoşbəxt
Sarsıntı
0
Sarsıntı
Maraqlı
0
Maraqlı
Kədərli
0
Kədərli
Hirsli
0
Hirsli
Google News-da Gizchina oxuyun

Məqaləni bəyəndinizmi? Redaktorlara təşəkkürlər!

Jerelo
Dostlarınla ​​paylaş

Mən həmişə İT texnologiyaları ilə maraqlanmışam. Əvvəlki uzun illər peşəkar fəaliyyətim (dizayn və mətbuata hazırlıq) onların köməyi olmadan mümkün olmadığından, elə oldu ki, kompüterlərlə bağlı olan hər şey (məsələn, “aparat”ın toplanması və modernləşdirilməsi, həmçinin proqram təminatının konfiqurasiyası ) Mən həmişə bunu özüm etməli idim.

Yaxşı, gadgetların həyatımızda meydana çıxması ilə maraqlarımın əhatə dairəsi onları da əhatə etməklə genişləndi.

Müxtəlif cihazların imkanlarını öyrənməyi və təhlil etməyi xoşlayıram və uzun illərdir ki, yeni bir şey almazdan əvvəl həmişə hər bir potensial modelin imkanlarını uzun müddət və diqqətlə öyrənirəm, uzun və əziyyətli iş sərf edirəm, rəyləri, rəyləri oxuyuram və müqayisələr.

Xərclənən vaxtın mükafatı adətən çox vaxt büdcəm daxilində əldə edə biləcəyim ən yaxşısını əldə etməyimdir.

Müəllifi qiymətləndirin
(Hələ heç bir reytinq yoxdur)
GizChina.Com.Ua

Səhv bildirin

Redaksiyamıza göndəriləcək mətn: