Нова технологія: 10 хвилин — все, що потрібно для повного заряду

За останні кілька років відбувся значний розвиток щодо батарей для пристроїв. Крім того, швидка зарядка – ще один аспект технології акумуляторів, який зазнав значного зростання.

Рашид Язамі, професор Технологічного університету Наньян, нещодавно розробив новий тип технології швидкої зарядки. Ця технологія дозволяє повністю зарядити літієві батареї протягом 10 хвилин.

Найвідомішим досягненням професора є винахід практичного графітового анода для літієвих батарей близько 1983 року. Його відкриття зараз є основою сучасних літієвих батарей.

Нещодавно професор Язамі заявив, що його компанія реалізувала найшвидшу у світі технологію швидкого заряджання літієвих акумуляторів. Згідно з його звітом, потужність зарядки в сім разів швидша, ніж швидка зарядка Tesla.

Традиційний метод зарядки приймає заряд постійного струму. Зарядна схема керує струмом на самому початку, і вона перемикається на зарядку з постійною напругою до кінця процесу зарядки.

Однак новий метод називається «нелінійна вольтамперометрія», тут струм змінюється в імпульсах протягом усього процесу. Професор стверджує, що цей метод — це те саме, що піднятися на сходинку вище.

الجهد العالي كل стадії شحن بقايا دائم, حتى не досягне наступної напруги بعد، بعدما досягнення تأكيد المعلمات, і, أخيرا, لن يحدث ممتلئ. Цей метод дозволяє акумулятору зробити невелику перерву під час заряджання. Крім того, хімічна реакція дещо відрізняється від заряду постійним струмом.

Швидка зарядка впливає на час автономної роботи

Основним недоліком сучасної технології швидкої зарядки є те, що вона впливає на час автономної роботи. Язамі визнав це і висловив надію продовжити життя літієвих батарей за допомогою власної технології. Він пояснив:

«Ця технологія швидкої зарядки може зменшити тиск на акумулятор і продовжити термін служби. Це, ймовірно, продовжить термін служби акумуляторної батареї електромобілів з 5 до 10 років, оскільки технологія може зменшити виробництво тепла… Моя мрія — у майбутньому заряджати акумулятори електромобіля лише 10 хвилин, і це вистачить вам на 800 кілометрів».

Професор Язамі сказав, що коли Sony вперше винайшла літій-іонну батарею, щільність енергії становила лише 90 Вт-год на кілограм. Однак зараз щільність майже потроєна, близько 270 Вт-год на кілограм. Зараз остання комерційна батарея — 290 Вт-год на кілограм.

Однак немає масового виробництва жодної батареї, яка досягає 300 Вт-год на кілограм. Це пов’язано з тим, що вона матиме загрозу безпеці та короткий термін служби.

Професор також передбачив, що з інвестиціями в ЄС на мільярди доларів, частка літієвих акумуляторів, вироблених у Європі, у майбутньому зросте. Ймовірно, вона зросте з нинішніх 3% приблизно до 20%.

ما هو رد فعلك؟
رائع
0
رائع
سعيد
0
سعيد
اهتزاز
0
اهتزاز
مثيرة للاهتمام
0
مثيرة للاهتمام
حزين
0
حزين
غاضب
0
غاضب
اقرأ Gizchina على أخبار Google

هل أعجبك المقال؟ شكرا للمحررين!

مصدر
شارك مع الاصدقاء

لقد كنت دائمًا مهتمًا بتقنيات تكنولوجيا المعلومات. وبما أن سنوات نشاطي المهني العديدة السابقة (وهي التصميم وإعداد ما قبل الطباعة) لم تكن ممكنة دون مساعدتهم، فقد حدث أن كل ما يتعلق بأجهزة الكمبيوتر (على سبيل المثال، جمع وتحديث "الأجهزة"، وكذلك تكوين البرامج ) كان علي دائمًا أن أفعل ذلك بنفسي.

حسنًا، مع ظهور الأجهزة في حياتنا، اتسع نطاق اهتماماتي ليشملها أيضًا.

أحب دراسة وتحليل إمكانيات الأجهزة المختلفة، ولسنوات عديدة، قبل شراء أي شيء جديد، أدرس دائمًا إمكانيات كل نموذج محتمل لفترة طويلة وبعناية، وأقضي عملًا طويلًا ومضنيًا، وأقرأ المراجعات والمراجعات والمقارنات.

عادةً ما تكون مكافأة وقتي هي أنني في معظم الأوقات أحصل على أفضل ما يمكنني الحصول عليه في حدود ميزانيتي.

قيم المؤلف
(لا يوجد تقييمات بعد)
GizChina.Com.Ua