Розпочато антимонопольне розслідування проти Facebook

Європейська комісія розпочне офіційне антимонопольне розслідування стосовно Facebook. Вона оцінить, чи не порушила Facebook добросовісну конкуренцію на ринку онлайн-реклами.

اتضح представники ЄС надіслали анкету Facebook та його конкурентам. ЄС запитує, чи не порушив Facebook мережу онлайн-реклами, рекламуючи послугу Marketplace (дозволяючи користувачам купувати та продавати товари у Facebook) безкоштовно своїм 2 мільярдам користувачів.

Наразі Facebook — єдина велика американська технологічна компанія, яка не підлягала антимонопольному розслідуванню в ЄС. Раніше Європейський Союз розпочав розслідування щодо Microsoft, Amazon, Apple і Google.

Троє високопоставлених людей, які добре знають про цю справу, заявили, що офіційне розслідування ЄС щодо Facebook може бути розпочате протягом декількох днів, хоча час ще обговорюється, і обсяг розслідування ще не остаточно визначений.

У відповідь Європейська Комісія відмовилася коментувати, а Facebook ще не дала коментарів. Але слід нагадати попередні заяви Facebook про те, що компанія розробляє послуги та продукти, дотримуючись законодавства ЄС.

v

Не тільки ЄС, не тільки Facebook

Насправді з 2019 року Європейська комісія звертає увагу на ділову практику Facebook і розпочала два попередніх розслідування проти Facebook. В основному, мова йшла про послуги з реклами та данні.

В одному з опитувань основна увага приділялася масивним даним, в той час, як в іншій – платформі онлайн-ринку (Marketplace), запущеній Facebook у 2016 році. 800 мільйонів користувачів приблизно в 70 країнах використовують цю платформу для купівлі та продажу товарів.

Під час розслідування Європейський Союз вимагав від Facebook велику кількість даних. Останній надав Європейській комісії щонайменше 315 000 документів загальної кількості приблизно 1,7 мільйона сторінок. Але пізніше Facebook подав до суду на Європейську комісію, стверджуючи, що дані, запитувані останньою під час розслідування, були надто широкими та перевищували необхідний обсяг, що може завдати шкоди конфіденційності користувачів.

Однак це має бути досить звичним явищем для Facebook. Ми маємо на увазі, що Великобританія також стикається з окремим антимонопольним розслідуванням. Управління у справах конкуренції та ринків вивчає, чи використовує Facebook дані, які він збирає, щоб підірвати конкурентів в Інтернет-рекламі.

Слід сказати, що Facebook – не єдина велика технологічна компанія, яку ЄС звинувачує. Зовсім недавно Маргрет Вестагер, виконавчий віцепрезидент ЄС, відповідальний за конкуренцію та цифрову політику, офіційно звинуватила Apple. Вона сказала, що Apple спотворює конкуренцію і стягує високі збори для конкурентних потокових послуг. Ще одна справа – ЄС минулого літа звинуватив Amazon, нібито він підірвав діяльність менших конкурентів на своїй платформі. ЄС вважає, що Coca-Cola також веде неконкурентоспроможну поведінку.

ما هو رد فعلك؟
رائع
0
رائع
سعيد
0
سعيد
اهتزاز
0
اهتزاز
مثيرة للاهتمام
0
مثيرة للاهتمام
حزين
0
حزين
غاضب
0
غاضب
اقرأ Gizchina على أخبار Google

هل أعجبك المقال؟ شكرا للمحررين!

مصدر
شارك مع الاصدقاء

لقد كنت دائمًا مهتمًا بتقنيات تكنولوجيا المعلومات. وبما أن سنوات نشاطي المهني العديدة السابقة (وهي التصميم وإعداد ما قبل الطباعة) لم تكن ممكنة دون مساعدتهم، فقد حدث أن كل ما يتعلق بأجهزة الكمبيوتر (على سبيل المثال، جمع وتحديث "الأجهزة"، وكذلك تكوين البرامج ) كان علي دائمًا أن أفعل ذلك بنفسي.

حسنًا، مع ظهور الأجهزة في حياتنا، اتسع نطاق اهتماماتي ليشملها أيضًا.

أحب دراسة وتحليل إمكانيات الأجهزة المختلفة، ولسنوات عديدة، قبل شراء أي شيء جديد، أدرس دائمًا إمكانيات كل نموذج محتمل لفترة طويلة وبعناية، وأقضي عملًا طويلًا ومضنيًا، وأقرأ المراجعات والمراجعات والمقارنات.

عادةً ما تكون مكافأة وقتي هي أنني في معظم الأوقات أحصل على أفضل ما يمكنني الحصول عليه في حدود ميزانيتي.

قيم المؤلف
(لا يوجد تقييمات بعد)
GizChina.Com.Ua

الإبلاغ عن خطأ

النص الذي سيتم إرساله إلى المحررين لدينا: