YouTube почав приховувати лічильник антипатій

YouTube – це найбільший у світі сервіс потокового відео, де кожен може знайти вміст на свій смак. Однак зробити це скоро стане набагато складніше – вся вина в новій суперечливій функції, яка дозволяє авторам приховувати лічильник антипатій під своїми відео (очевидно, не найуспішнішими).

Раніше була подібна можливість, але водночас лічильник вподобань був прихований, повністю знеособивши рейтинг відео для глядачів. Але тепер, коли функція буде розширена на весь YouTube, визначити якість запущеного відео перед переглядом стане набагато складніше. Раніше було достатньо поглянути на співвідношення симпатій / антипатій, яке, безсумнівно, буде однобічно приховано авторами поганого контенту.

 

У відповідь на відгуки авторів щодо благополуччя та цілеспрямованих кампаній, що не подобаються, ми тестуємо кілька нових дизайнів, які не відображають загальну кількість антипатій. Якщо ви берете участь у цьому невеликому експерименті, ви можете помітити один із цих проектів найближчими тижнями.
Творці, ви все одно зможете побачити точну кількість оцінок “подобається” та “не подобається” у YouTube Studio. Якщо ви перебуваєте в експерименті, глядачі можуть досі сподобатися або не сподобатися відео, щоб поділитися відгуками з творцями та допомогти налаштувати рекомендації, які ви бачите на YouTube.

Google зробить рекламу на YouTube майже неминучою

Багато, напевно, помічали, наскільки агресивною та настирливою стала реклама на YouTube за останні рік-два. І, судячи з нещодавно оновленої політики користування послугою, незабаром вона стане ще більш поширеною. Відповідно до нової політики, зараз жодне відео на YouTube не буде вільним від реклами; навіть якщо автор відео відмовився брати участь у партнерській програмі сервісу; і, відповідно, прибуток від переглядів. Звичайно, це викликало сум’яття не лише у глядачів; а також самих ютуберів, оскільки раніше реклама могла відображатися лише у цих відео; автори яких монетизують свої канали.

Google пояснює це необхідністю «постійних інвестицій для розвитку YouTube»; це означає, що всі гроші, зароблені за такий вид реклами, надходитимуть виключно Google. Зміни вже набули чинності в США; а з середини 2021 року вони почнуть діяти по всьому світу.

 

ما هو رد فعلك؟
رائع
0
رائع
سعيد
0
سعيد
اهتزاز
0
اهتزاز
مثيرة للاهتمام
0
مثيرة للاهتمام
حزين
0
حزين
غاضب
0
غاضب
اقرأ Gizchina على أخبار Google

هل أعجبك المقال؟ شكرا للمحررين!

مصدر
شارك مع الاصدقاء

لقد كنت دائمًا مهتمًا بتقنيات تكنولوجيا المعلومات. وبما أن سنوات نشاطي المهني العديدة السابقة (وهي التصميم وإعداد ما قبل الطباعة) لم تكن ممكنة دون مساعدتهم، فقد حدث أن كل ما يتعلق بأجهزة الكمبيوتر (على سبيل المثال، جمع وتحديث "الأجهزة"، وكذلك تكوين البرامج ) كان علي دائمًا أن أفعل ذلك بنفسي.

حسنًا، مع ظهور الأجهزة في حياتنا، اتسع نطاق اهتماماتي ليشملها أيضًا.

أحب دراسة وتحليل إمكانيات الأجهزة المختلفة، ولسنوات عديدة، قبل شراء أي شيء جديد، أدرس دائمًا إمكانيات كل نموذج محتمل لفترة طويلة وبعناية، وأقضي عملًا طويلًا ومضنيًا، وأقرأ المراجعات والمراجعات والمقارنات.

عادةً ما تكون مكافأة وقتي هي أنني في معظم الأوقات أحصل على أفضل ما يمكنني الحصول عليه في حدود ميزانيتي.

قيم المؤلف
(لا يوجد تقييمات بعد)
GizChina.Com.Ua