Наразі YouTube випробовує оновлену домашню сторінку, з якої зникла деяка інформація, яку багато користувачів вважають важливою. Зокрема, цей експеримент видаляє підрахунок переглядів і дати завантаження, що призвело до неоднозначної реакції користувачів. Пропонуємо вашій увазі детальний огляд редизайну головної сторінки YouTube, пов’язаних з ним змін і розбіжностей у думках щодо його наслідків.
Експеримент: Обмежена інформація про перегляди та дати
Як повідомляє vidIQ, платформа аналітики соціальних мереж, YouTube проводить тест, в якому відображає менше деталей для кожного відео. У цій версії не відображається кількість переглядів і дата завантаження, а лише ім’я творця контенту. Наразі це налаштування є обмеженим тестом, який впливає лише на певну групу користувачів. Поки що незрозуміло, чи буде ця інформація відображатися при відкритті та відтворенні відео.
Користувачі мають змішані почуття щодо цієї експериментальної зміни. Багато з тих, хто покладається на своєчасні оновлення, ігрові поради або трендові історії, вважають за краще, щоб дата завантаження залишалася видимою. Вони стверджують, що без дати важко визначити, чи містить відео застарілий контент, що потенційно робить його менш актуальним.
З іншого боку, деякі користувачі вважають видалення підрахунку переглядів перевагою. Низька кількість переглядів може перешкоджати залученню до контенту менших каналів, оскільки глядачі часто тяжіють до відео з більшою кількістю переглядів. Не показуючи кількість переглядів, новіші або менші канали можуть мати більше можливостей для залучення глядачів.
Ця експериментальна домашня сторінка є частиною серії нещодавніх модифікацій YouTube. Вони також впровадили рожевий відтінок для панелі відтворення, замінили таймер пропуску реклами на жовту лінію та запровадили нові інструменти для покращення взаємодії користувачів з відео. Схоже, що метою YouTube є збільшення залученості глядачів, а також заохочення користувачів проводити більше часу на платформі.
Що буде далі?
На даному етапі редизайн домашньої сторінки YouTube є лише тестом, без остаточних планів щодо ширшого розгортання. Після того, як YouTube оцінить наслідки цих змін, він може вирішити або прийняти цей новий вигляд, або повернутися до попереднього дизайну. Якщо цей тест виявиться успішним, він може змінити те, як користувачі знаходять і вибирають те, що вони дивляться на YouTube.