OPPO продовжує партнерство з УЄФА на наступні три сезони

OPPO

OPPO оголосила про продовження співпраці з Союзом європейських футбольних асоціацій (УЄФА) на три наступні сезони, що охоплює низку турнірів, зокрема Лігу чемпіонів, Суперкубок УЄФА, фінали Ліги чемпіонів з футзалу та Юнацької ліги. Ґрунтуючись на успішній співпраці протягом останніх двох сезонів, OPPO планує й надалі використовувати свої передові технології у смартфонах, навушниках та смартгодинниках, щоб забезпечити фанатам незабутні враження від перегляду матчів.

Святкування відновлення співпраці OPPO та УЄФА

На спеціальному заході, присвяченому поновленню партнерства, зібралися представники OPPO та УЄФА, зокрема Біллі Чжан, президент відділу міжнародних продажів і обслуговування OPPO, та Гі-Лоран Епштейн, директор з маркетингу УЄФА. Також на заході несподівано з’явився легендарний воротар Ікер Касільяс, який зустрівся з фанатами та презентував новітні продукти OPPO та їхні технології штучного інтелекту.

Біллі Чжан підкреслив, що співпраця з УЄФА останні два роки продемонструвала їхні спільні цінності у натхненні фанатів усіх поколінь. Він висловив сподівання на подальше зміцнення партнерства, що дозволить ще більше залучити фанатів завдяки інноваційним рішенням OPPO у сфері обробки зображень та штучного інтелекту. Гі-Лоран Епштейн додав, що технології OPPO значно покращили досвід уболівальників Ліги чемпіонів, і вони з нетерпінням чекають на продовження співпраці, щоб ще більше людей змогли відчути пристрасть до футболу.

Інновації для футбольних уболівальників

OPPO, маючи більше ніж десять років досвіду у розробці мобільних технологій, представила спеціальний смартфон Matchday Phone для фанатів футболу. Завдяки можливостям телефото і нічного знімання ці смартфони дозволяють захоплювати незабутні моменти матчів, зокрема знімки з трибун і яскраві сцени нічних ігор.

OPPO

Щоб ще більше зблизити фанатів із футболом, на заході був представлений новий інструмент OPPO AI Studio, який продемонстрував Ікер Касільяс. У наступні три сезони OPPO продовжить покращувати взаємодію з фанатами, впроваджуючи нові функції штучного інтелекту, такі як AI Eraser для обробки зображень.

Підтримка футбольної спільноти

OPPO продовжить підтримувати розвиток дитячого футболу в усьому світі через запуск кількох програм у таких країнах, як Іспанія, Мексика, Єгипет та Китай. У партнерстві з УЄФА компанія надаватиме ресурси для підтримки молодих гравців і футбольних клубів, допомагаючи їм досягати своїх мрій.

Протягом останніх двох років співпраці OPPO зафіксувала безліч визначних моментів Ліги чемпіонів. У межах поновленого партнерства OPPO планує й надалі працювати разом з УЄФА, щоб ще більше фанатів змогли насолоджуватися матчами й відчути переваги інноваційних технологій.

Про компанію OPPO

OPPO — провідний світовий бренд смартпристроїв. З моменту випуску свого першого мобільного телефона у 2008 році OPPO невпинно прагнуть до створення технологій серцем і душею. Продукти OPPO поєднують передові технологічні можливості та просту у використанні функціональність у пристроях із приголомшливим дизайном. OPPO працюють більше ніж у 40 країнах і регіонах, маючи 6 науково-дослідних інститутів і 5 R&D-центрів по всьому світу, а також Міжнародний центр дизайну в Лондоні. OPPO прагнуть підтримувати розробку стандартів 5G у всьому світі та першими представили комерційний смартфон 5G на європейському ринку. Бренд співпрацює з понад 50 провідними світовими операторами, щоб пришвидшити масштабне впровадження 5G завдяки своїм інноваційним технологічним рішенням.

Дізнайтеся більше про роботу OPPO та бачення 5G: www.oppo.com/en/discover/technology/.

Про компанію OPPO AED Україна

OPPO AED Україна з 2019 року надає українцям доступ до проривних технологій OPPO у сфері мобільної фотографії та розумних сервісів. У жовтні 2019-го в Україні був представлений перший смартфон ОРРО — А5s, — і А-серія до цього часу залишається фаворитом вітчизняних користувачів. OPPO AED Україна ретельно вивчає смаки та потреби української аудиторії, щоб своєчасно виводити на ринок актуальні та корисні гаджети. Щомісяця прихильників бренду ОРРО більшає завдяки гармонійному поєднанню в гаджетах компанії інноваційних технологій та естетичних складників.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
1
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Поділитися з друзями

Мене завжди цікавили IT-технології. І оскільки моя попередня багаторічна професійна діяльність (а це дизайн і додрукарська підготовка) неможлива без їх допомоги, то так вийшло, що всім, що було пов'язано з комп'ютерами (наприклад, збиранням і модернізацією "заліза", а також налаштуванням софта) мені завжди доводилося займатися самому.

Ну, а з появою в нашому житті гаджетів, сфера моїх інтересів розширилася й на них теж.

Люблю вивчати та аналізувати можливості різних пристроїв, і вже багато років, перш ніж придбати що-небудь нове, завжди дуже довго і ретельно вивчаю можливості кожної з потенційних моделей, проводжу досить тривалу і копітку роботу, читаю огляди, відгуки та порівняння.

Нагородою за витрачений час зазвичай є те, що найчастіше я дійсно отримую найкраще з того, що можна взяти в рамках запланованого мною бюджету.

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.net