Нова пошта скасувала плату за повернення та комісію за оголошену вартість у випадку, якщо одержувач відмовився від отримання.
Раніше відправник сплачував 0,5% від оголошеної вартості при поверненні посилки, якщо одержувач не забрав її. Тепер ця комісія скасована, і клієнтам не потрібно оплачувати повернення товару, якщо він не підійшов.
“Багато наших клієнтів замовляють товари в інтернет-магазинах. Ми розуміємо, що для комфортного шопінгу важливо мати можливість безкоштовно повернути товар, якщо він не підійшов. Тому Нова пошта пропонує безкоштовне повернення посилок відправнику. Тепер, завдяки скасуванню комісії за оголошену вартість, повернення не потребує жодних витрат — ні для отримувача, ні для відправника,” — зазначив директор з маркетингу та продажів Нової пошти Павло Даніман.
Ці зміни особливо вигідні для клієнтів, які часто здійснюють комерційні відправлення, адже їхні витрати на повернення товарів, які не були забрані, знизяться. Щомісяця клієнти повертають близько 1,3 млн посилок, витрачаючи на це 9,4 млн грн, які тепер не отримуватиме компанія.