Mars інвестує 1 мільярд доларів у цифрові технології для розвитку підрозділу кормів для домашніх тварин

Mars

Компанія Mars планує витратити 1 мільярд доларів протягом наступних трьох років на розширення свого підрозділу, що займається кормами для домашніх тварин. Зокрема, ці кошти будуть спрямовані на наймання понад 300 технічних спеціалістів і вдосконалення цифрових можливостей, включаючи впровадження новітніх технологій на основі штучного інтелекту.

Як зазначив у інтерв’ю журналу Fortune президент Mars Pet Nutrition Ікдіп Сінгх, 70% інвестицій піде на найняття фахівців та підвищення кваліфікації наявного персоналу, а також на залучення сторонніх постачальників і консультантів для більшої орієнтації на цифрові рішення у виробництві кормів для собак і котів. Решта 30% коштів будуть використані для впровадження генеративного штучного інтелекту, управління даними, електронної комерції та інших інноваційних технологій.

Крім того, Mars планує частину коштів витратити на розширення парку електромобілів від шведського стартапу Einride, з метою виведення 300 вантажівок на європейські дороги до 2025 року.

У підрозділі виробництва кормів для домашніх тварин наразі працює близько 100 тисяч співробітників, а розширення команди технічних спеціалістів, таких як аналітики даних та архітектори, є пріоритетним для компанії, щоб подвоїти цифрові продажі до 2030 року.

Mars

Серед ключових змін у структурі інвестицій також — нова система звітності для IT-лідерів. Раніше керівники інформаційних відділів підрозділу домашніх тварин підпорядковувалися фінансовим директорам, тепер же вони звітують безпосередньо президентам підрозділів, що підкреслює більшу увагу на впровадженні нових технологій замість економії витрат.

“Підвищення кваліфікації починається з верхніх ланок менеджменту”, — відзначає Ікдіп Сінгх.

За прогнозами, у 2024 році американці витратять 150,6 мільярда доларів на корми, ветеринарні послуги та інші пов’язані з домашніми тваринами витрати. Попри річний дохід у 20 мільярдів доларів у сфері виробництва кормів, Mars стикається з конкуренцією з боку нових онлайн-брендів, які пропонують зручні підписки, що особливо популярні серед молодих власників тварин. Пандемія COVID-19 змінила споживчі звички, спонукаючи більше купувати онлайн, і ця тенденція зберігається.

Згідно з даними American Pet Products Association, приблизно 48% власників домашніх тварин є представниками покоління Z або міленіалами. Сінгх вважає, що компанії слід зосередитися на використанні штучного інтелекту для розробки продуктів, маркетингових кампаній та управління ланцюгом постачання, аби залучити молоду аудиторію, яка активна в соціальних мережах, таких як TikTok та Instagram.

“Ми спостерігаємо нові цифрові звички, — каже Ікдіп Сінгх. — Тому для нас важливо інвестувати в ШІ, електронну комерцію та інші цифрові інструменти, щоб відповідати запитам споживачів”.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
1
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Поділитися з друзями

Мене завжди цікавили IT-технології. І оскільки моя попередня багаторічна професійна діяльність (а це дизайн і додрукарська підготовка) неможлива без їх допомоги, то так вийшло, що всім, що було пов'язано з комп'ютерами (наприклад, збиранням і модернізацією "заліза", а також налаштуванням софта) мені завжди доводилося займатися самому.

Ну, а з появою в нашому житті гаджетів, сфера моїх інтересів розширилася й на них теж.

Люблю вивчати та аналізувати можливості різних пристроїв, і вже багато років, перш ніж придбати що-небудь нове, завжди дуже довго і ретельно вивчаю можливості кожної з потенційних моделей, проводжу досить тривалу і копітку роботу, читаю огляди, відгуки та порівняння.

Нагородою за витрачений час зазвичай є те, що найчастіше я дійсно отримую найкраще з того, що можна взяти в рамках запланованого мною бюджету.

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.net