Компанія Mars планує витратити 1 мільярд доларів протягом наступних трьох років на розширення свого підрозділу, що займається кормами для домашніх тварин. Зокрема, ці кошти будуть спрямовані на наймання понад 300 технічних спеціалістів і вдосконалення цифрових можливостей, включаючи впровадження новітніх технологій на основі штучного інтелекту.
Як зазначив у інтерв’ю журналу Fortune президент Mars Pet Nutrition Ікдіп Сінгх, 70% інвестицій піде на найняття фахівців та підвищення кваліфікації наявного персоналу, а також на залучення сторонніх постачальників і консультантів для більшої орієнтації на цифрові рішення у виробництві кормів для собак і котів. Решта 30% коштів будуть використані для впровадження генеративного штучного інтелекту, управління даними, електронної комерції та інших інноваційних технологій.
Крім того, Mars планує частину коштів витратити на розширення парку електромобілів від шведського стартапу Einride, з метою виведення 300 вантажівок на європейські дороги до 2025 року.
У підрозділі виробництва кормів для домашніх тварин наразі працює близько 100 тисяч співробітників, а розширення команди технічних спеціалістів, таких як аналітики даних та архітектори, є пріоритетним для компанії, щоб подвоїти цифрові продажі до 2030 року.
Серед ключових змін у структурі інвестицій також — нова система звітності для IT-лідерів. Раніше керівники інформаційних відділів підрозділу домашніх тварин підпорядковувалися фінансовим директорам, тепер же вони звітують безпосередньо президентам підрозділів, що підкреслює більшу увагу на впровадженні нових технологій замість економії витрат.
“Підвищення кваліфікації починається з верхніх ланок менеджменту”, — відзначає Ікдіп Сінгх.
За прогнозами, у 2024 році американці витратять 150,6 мільярда доларів на корми, ветеринарні послуги та інші пов’язані з домашніми тваринами витрати. Попри річний дохід у 20 мільярдів доларів у сфері виробництва кормів, Mars стикається з конкуренцією з боку нових онлайн-брендів, які пропонують зручні підписки, що особливо популярні серед молодих власників тварин. Пандемія COVID-19 змінила споживчі звички, спонукаючи більше купувати онлайн, і ця тенденція зберігається.
Згідно з даними American Pet Products Association, приблизно 48% власників домашніх тварин є представниками покоління Z або міленіалами. Сінгх вважає, що компанії слід зосередитися на використанні штучного інтелекту для розробки продуктів, маркетингових кампаній та управління ланцюгом постачання, аби залучити молоду аудиторію, яка активна в соціальних мережах, таких як TikTok та Instagram.
“Ми спостерігаємо нові цифрові звички, — каже Ікдіп Сінгх. — Тому для нас важливо інвестувати в ШІ, електронну комерцію та інші цифрові інструменти, щоб відповідати запитам споживачів”.