WhatsApp розробляє інноваційну функцію, покликану покращити розуміння користувачами взаємодії з бізнесом, особливо щодо участі Meta. Наразі ця функція знаходиться на стадії бета-версії для Android і має на меті підвищити прозорість, особливо коли компанії використовують рекламні послуги Meta через такі платформи, як Facebook або Instagram.
Індикатори для бізнес-чатів
Нещодавнє бета-оновлення WhatsApp для Android 2.24.18.7 додало два окремі індикатори для ділових розмов. Ці індикатори повідомляють користувачам, коли Мета може отримати інформацію про їхню взаємодію з певними компаніями. Перший індикатор, представлений однією стрілкою (>), означає, що Meta може отримати обмежену інформацію, наприклад, про частоту взаємодії користувача з компанією. Така ситуація виникає, коли користувачі взаємодіють з рекламою у Facebook або Instagram, яка перенаправляє їх до WhatsApp.
У деяких випадках користувач може побачити дві стрілки (>>). Це означає, що Meta потенційно може отримувати активні повідомлення з цього бізнес-чату. Цей індикатор спрацьовує, коли компанії використовують технологію штучного інтелекту Meta, щоб відповідати на запити клієнтів. Таким чином, користувачі будуть знати, коли в їхніх розмовах можуть бути залучені можливості штучного інтелекту Meta для надання персоналізованих відповідей.
Підвищення прозорості
Ці індикатори відображатимуться як у чаті, так і на інформаційному екрані чату. Цей додатковий рівень прозорості гарантує, що користувачі будуть поінформовані про те, коли і як Meta бере участь у їхніх розмовах з компаніями. Важливо зазначити, що це оновлення не впливає на наскрізне шифрування, яке захищає особисті та групові чати, зберігаючи їх безпеку та конфіденційність.
Контроль користувачів і конфіденційність
Не всі компанії відображатимуть ці нові індикатори, оскільки деякі з них можуть використовувати лише WhatsApp без інтеграції додаткових метасервісів. Користувачі зберігають можливість обирати, взаємодіяти з цими компаніями чи ні. Для тих, кого не влаштовує політика обміну даними, є можливість заблокувати компанію або повідомити про неї.
Останнє оновлення WhatsApp покликане надати користувачам більше можливостей для підвищення обізнаності та контролю під час взаємодії з бізнесом. Оскільки ця функція продовжує розвиватися, очікується, що в майбутньому будуть впроваджені подальші вдосконалення.