Google запустив Android Auto у 2015 році, пообіцявши кращу автомобільну інформаційно-розважальну систему, яка полегшить водіння. Вона перенесла знайомий інтерфейс Android на екрани автомобілів, полегшивши перегляд карт, керування музикою, використання помічника, а також перевірку повідомлень і відповіді на них за допомогою голосових команд. Виконувати ці завдання з Android Auto набагато безпечніше, ніж на телефоні під час руху. Однак, майже десять років потому, Android Auto все ще має багато проблем, які досі не вирішені.
Проблеми з підключенням Android Auto
Android Auto має проблеми з ненадійним з’єднанням, які виникають спорадично і непослідовно. Наприклад, днями мій Honor Magic 6 Pro під’єднатися до автомобіля, і бездротовий Android Auto працював бездоганно. Однак після того, як я вийшов з машини та повернувся через кілька хвилин, Android Auto не підключався. Я перепробував все, щоб виправити це, наприклад, скинув налаштування програми та оновив Android Auto, але телефон все одно не підключався.
Крім того, ці проблеми з підключенням широко обговорюються в численних темах на сторінках Reddit і Google Support. Хоча деякі проблеми можуть бути пов’язані з апаратним та програмним забезпеченням виробників автомобілів, багато користувачів повідомляють про подібні проблеми на різних пристроях та автомобілях. Це підкреслює необхідність для Google провести більш всебічне розслідування цих проблем.
Високий рівень розряду акумулятора Android Auto
Постійною проблемою автомобільної системи Google є її схильність спричиняти надмірний розряд акумулятора на телефонах, особливо при бездротовому використанні. Подібно до згаданих вище проблем з підключенням, на Reddit і в службі підтримки Google існує безліч тем, присвячених цій проблемі. Користувачі зазвичай повідомляють про значну втрату заряду акумулятора під час використання, навіть за оптимальних умов, таких як година їзди.
Такі фактори, як температура в автомобілі, вплив сонячного світла та якість підключення до системи автомобіля, можуть погіршити цю проблему. Google має знайти рішення, щоб забезпечити безперебійну та ефективну роботу Android Auto для всіх користувачів.
Проблеми з перегрівом Android Auto
Ще однією проблемою системи, яка частково пов’язана з розрядом акумулятора, є перегрів. Телефони Android часто нагріваються під час використання Android Auto в бездротовому режимі. Іноді вони можуть нагріватися настільки, що ними стає важко керувати, що призводить до уповільнення та відставання.
На додаток, спроба зарядити телефон під час використання бездротового Android Auto, щоб протидіяти розряду акумулятора, може ще більше підвищити його температуру, особливо при використанні бездротового зарядного пристрою в автомобілі. На відміну від цього, я не помітив, щоб мій iPhone 14 Pro Max надмірно нагрівався при підключенні до автомобіля та використанні Apple CarPlay.
Відсутність двоекранного режиму Google Maps
Google Maps є улюбленим навігаційним додатком для багатьох користувачів, оскільки він безперебійно працює як з телефоном Android, так і з Android Auto. Однак, неприємним недоліком є те, що після запуску навігації ви не можете використовувати Карти Google на телефоні для чогось іншого — вони відображають лише покрокові вказівки. Відновити доступ до всіх функцій на телефоні можна лише після виходу з навігації. Це обмеження може розчаровувати, оскільки Карти Google пропонують багато корисних функцій, до яких ви можете бути не в змозі отримати доступ під час навігації.
Хоча Google іноді дозволяє Картам Google працювати одночасно і на телефоні, і в Android Auto, часто це відбувається ненавмисно. Ця функція не спостерігалася на жодному з використовуваних телефонів Android, включаючи Honor Magic 6 Pro, показаний на зображенні вище. Є надія, що Google розв’язати цю проблему і відновить цю можливість, тим більше, що вона вже доступна в CarPlay та iOS.
Заклик до повернення Android Auto для екранів телефонів
Не всі володіють автомобілем з інформаційно-розважальною системою, сумісною з Android Auto. Щоб розв’язати цю проблему, коли компанія Google вперше запустила Android Auto, вона надала Android Auto для екранів телефонів у вигляді додатка. Це дозволило користувачам насолоджуватися зручним для водія інтерфейсом з легкодоступними великими кнопками на екрані телефону. Однак після значного оновлення Android Auto у 2019 році ця функція була відсунута на другий план. З виходом Android 12 компанія Google офіційно припинила розробку програми.
З огляду на те, що американські водії зараз тримають свої автомобілі в середньому понад 12 років, для Google вкрай важливо відновити Android Auto для екранів телефонів. Багато водіїв досі користуються автомобілями без вбудованих сенсорних екранів, і повернення цього додатку підвищить безпеку та зручність під час водіння.
Хоча Google є над чим працювати в цьому напрямку, він не позбавлений сильних сторін. Насправді завдяки потужному голосовому помічнику, підтримці сторонніх додатків, системі сповіщень та інтеграції з Google Maps, багато хто вважає його кращим за CarPlay від Apple. Однак усі погоджуються, що Google має ще багато можливостей для вдосконалення та покращення.
Висновок
На завершення, хоча Android Auto пропонує переконливий досвід керування автомобілем завдяки інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу, інтеграції голосового асистента та підтримці різноманітних додатків, у ньому є багато розв’язаних проблем. Від ненадійного з’єднання та надмірного розряду акумулятора до перегріву телефону та обмеженої навігаційної функціональності — ці недоліки суттєво ускладнюють користувацький досвід. Крім того, припинення підтримки Android Auto для екранів телефонів залишає водіїв без сумісних автомобільних інформаційно-розважальних систем на морозі. Щоб зберегти свою перевагу над конкурентами, такими як CarPlay, Google повинен розв’язати ці проблеми і розглянути можливість повторного впровадження таких функцій, як додаток для екрана телефону. Визначивши пріоритети потреб користувачів та вирішивши ці больові точки, Google може перетворити Android Auto на справді бездоганного та безпечного компаньйона для водіння, яким він потенційно може стати.
Дивлячись у майбутнє, від Google потрібен більш комплексний підхід. Це містити проведення ретельних досліджень проблем підключення, оптимізацію програми з погляду ефективності використання батареї та терморегуляції, а також визначення пріоритетності таких функцій, як двоекранна функціональність для Карт Google. Крім того, повторне впровадження автомобільного програмного забезпечення для екранів телефонів задовольнить ширше коло користувачів і підвищить загальну доступність. Зосередившись на цих вдосконаленнях, Google може гарантувати, що програмне забезпечення залишиться лідером на ринку автомобільних інформаційно-розважальних систем, пропонуючи безпечний, надійний і багатофункціональний досвід для водіїв усіх моделей автомобілів.