Tesla випускає нове кермо Yoke зі звичайним звуковим сигналом

Компанія Tesla, піонер у галузі електромобілів, давно відома своїм інноваційним підходом до автомобільного дизайну. Однак, впровадження компанією кермового колеса з підрульовими пелюстками в моделях Model S і Model X викликало певні суперечки, особливо щодо відсутності традиційної кнопки звукового сигналу. Після багаторічних дебатів та відгуків клієнтів Tesla нарешті оголосила про випуск нової версії керма з підрульовим перемикачем, який тепер оснащений звичайним звуковим сигналом.

Yoke steering wheel

Через відсутність джойстика, Tesla раніше використовувала кнопки на кермі для перемикання деяких ключових функцій. Сюди входять такі функції, як поворотники та клаксони. Однак @dkrasniy виявив, що Tesla почала надавати нову версію керма Yoke. Ця нова версія поставляється з Model S і Model X. Найбільшою зміною може бути додавання нової фізичної кнопки клаксона. Також було покращено загальну якість виготовлення.

У Model S, яку раніше поставляла Tesla, був прийнятий дизайн без важеля перемикання передач. Всі елементи керування, необхідні під час руху, можна виконати за допомогою керма Yoke. Однак це дуже відрізняється від режиму джойстика звичайного керма.

Кермо Yoke: Коротка історія

Коли Tesla представила нову Model S з кермом Yoke, це був сміливий відхід від традиційного круглого керма. Ярмо, що нагадує форму метелика, мало на меті забезпечити більш захоплюючий досвід водіння. Воно також має на меті відповідати баченню Tesla про майбутнє, в якому кермо більше не буде потрібне. Однак відсутність традиційної кнопки звукового сигналу на кермі та відсутність приводних важелів для вибору режимів руху стали предметом суперечок для деяких клієнтів.

Yoke steering wheel

Справа за звичайним клаксоном

Рішення Tesla включити звичайний клаксон в нове кермо з ярмом – це значна поступка відгукам клієнтів. Сенсорну кнопку клаксона, яка з’явилася в оновлених Model S і Model X, було важко знайти в екстрених ситуаціях, її вважали незручною і потенційно небезпечною. Генеральний директор Tesla Ілон Маск написав у своєму твіттері: “Майже всі вхідні дані – це помилка”, але, схоже, в цьому випадку компанія вирішила прислухатися до своїх клієнтів.

Нове рульове колесо Yoke: ближчий погляд

Нове кермо Yoke оснащене фізичною кнопкою клаксона, розташованою в центрі керма. Саме там, де зазвичай знаходиться подушка безпеки. Така конструкція дозволяє водіям подавати звуковий сигнал, просто нахилившись до подушки безпеки. Це більш інтуїтивно зрозумілий і природний спосіб у порівнянні з попередньою сенсорною кнопкою.

На додаток до нової кнопки клаксона, Tesla також покращила якість збірки керма. Компанія врахувала занепокоєння клієнтів щодо довговічності та комфорту керма. Це особливо актуально на низьких швидкостях і при маневруванні в обмеженому просторі.

Додавання звичайного клаксона до керма – це значний крок до того, щоб зробити конструкцію більш зручною та практичною. Однак, поки що невідомо, чи буде Tesla продовжувати розробляти кермо-кермо. Ми не знаємо, чи повернеться компанія з часом до більш традиційного круглого керма. Компанія працює над прогресивним рульовим керуванням, яке б уможливило нелінійну криву рульового керування. Однак до цієї функції ще багато років.

Висновок

Tesla вирішила включити звичайний клаксон в нове кермо. Це свідчить про готовність компанії прислухатися до відгуків клієнтів і відповідно адаптувати свої розробки. Нове кермо з центральною кнопкою клаксона – це крок до того, щоб зробити дизайн більш практичним. Воно також зручне для користувача, зберігаючи при цьому інноваційний дух Tesla. Оскільки Tesla продовжує вдосконалювати дизайн своїх кермових коліс, буде цікаво подивитися, як компанія збалансує інновації з практичністю та задоволеністю клієнтів.

What’s your Reaction?
Cool
2
Cool
Happy
3
Happy
Shaking
1
Shaking
Interesting
3
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
1
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( 4 оцінки, середнє 4.25 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Tesla выпускает новый руль Yoke с обычным звуковым сигналом

Компания Tesla, пионер в области электромобилей, давно известна своим инновационным подходом к автомобильному дизайну. Однако, внедрение компанией рулевого колеса с подрулевыми лепестками в моделях Model S и Model X вызвало определенные споры, особенно по поводу отсутствия традиционной кнопки звукового сигнала. После многолетних дебатов и отзывов клиентов Tesla наконец объявила о выпуске новой версии руля с подрулевым переключателем, который теперь оснащен обычным звуковым сигналом.

Yoke steering wheel

Из-за отсутствия джойстика, Tesla ранее использовала кнопки на руле для переключения некоторых ключевых функций. Сюда входят такие функции, как поворотники и клаксоны. Однако @dkrasniy обнаружил, что Tesla начала предоставлять новую версию руля Yoke. Эта новая версия поставляется с Model S и Model X. Самым большим изменением может быть добавление новой физической кнопки клаксона. Также было улучшено общее качество изготовления.

В Model S, которую ранее поставляла Tesla, был принят дизайн без рычага переключения передач. Все элементы управления, необходимые во время движения, можно выполнить с помощью руля Yoke. Однако это очень отличается от режима джойстика обычного руля.

Руль Yoke: Краткая история

Когда Tesla представила новую Model S с рулем Yoke, это был смелый отход от традиционного круглого руля. Ярмо, напоминающее форму бабочки, имело целью обеспечить более захватывающий опыт вождения. Оно также имеет целью соответствовать видению Tesla о будущем, в котором руль больше не будет нужен. Однако отсутствие традиционной кнопки звукового сигнала на руле и отсутствие приводных рычагов для выбора режимов движения стали предметом споров для некоторых клиентов.

Yoke steering wheel

Дело за обычным клаксоном

Решение Tesla включить обычный клаксон в новый руль с ярмом – это значительная уступка отзывам клиентов. Сенсорную кнопку клаксона, которая появилась в обновленных Model S и Model X, было трудно найти в экстренных ситуациях, ее считали неудобной и потенциально опасной. Генеральный директор Tesla Илон Маск написал в своем твиттере: “Почти все входные данные – это ошибка”, но, похоже, в этом случае компания решила прислушаться к своим клиентам.

Новое рулевое колесо Yoke: более близкий взгляд

Новый руль Yoke оснащен физической кнопкой клаксона, расположенной в центре руля. Именно там, где обычно находится подушка безопасности. Такая конструкция позволяет водителям подавать звуковой сигнал, просто наклонившись к подушке безопасности. Это более интуитивно понятный и естественный способ по сравнению с предыдущей сенсорной кнопкой.

В дополнение к новой кнопке клаксона, Tesla также улучшила качество сборки руля. Компания учла беспокойство клиентов относительно долговечности и комфорта руля. Это особенно актуально на низких скоростях и при маневрировании в ограниченном пространстве.

Добавление обычного клаксона к рулю – это значительный шаг к тому, чтобы сделать конструкцию более удобной и практичной. Однако, пока неизвестно, будет ли Tesla продолжать разрабатывать руль-руль. Мы не знаем, вернется ли компания со временем к более традиционному круглому рулю. Компания работает над прогрессивным рулевым управлением, которое бы сделало возможным нелинейную кривую рулевого управления. Однако до этой функции еще много лет.

Вывод

Tesla решила включить обычный клаксон в новый руль. Это свидетельствует о готовности компании прислушиваться к отзывам клиентов и соответственно адаптировать свои разработки. Новый руль с центральной кнопкой клаксона – это шаг к тому, чтобы сделать дизайн более практичным. Он также удобен для пользователя, сохраняя при этом инновационный дух Tesla. Поскольку Tesla продолжает совершенствовать дизайн своих рулевых колес, будет интересно посмотреть, как компания сбалансирует инновации с практичностью и удовлетворенностью клиентов.

What’s your Reaction?
Cool
2
Cool
Happy
3
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
1
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( 4 оцінки, середнє 4.25 з 5 )
GizChina.Com.Ua