Компанія Tesla, піонер у галузі електромобілів, давно відома своїм інноваційним підходом до автомобільного дизайну. Однак, впровадження компанією кермового колеса з підрульовими пелюстками в моделях Model S і Model X викликало певні суперечки, особливо щодо відсутності традиційної кнопки звукового сигналу. Після багаторічних дебатів та відгуків клієнтів Tesla нарешті оголосила про випуск нової версії керма з підрульовим перемикачем, який тепер оснащений звичайним звуковим сигналом.
Через відсутність джойстика, Tesla раніше використовувала кнопки на кермі для перемикання деяких ключових функцій. Сюди входять такі функції, як поворотники та клаксони. Однак @dkrasniy виявив, що Tesla почала надавати нову версію керма Yoke. Ця нова версія поставляється з Model S і Model X. Найбільшою зміною може бути додавання нової фізичної кнопки клаксона. Також було покращено загальну якість виготовлення.
У Model S, яку раніше поставляла Tesla, був прийнятий дизайн без важеля перемикання передач. Всі елементи керування, необхідні під час руху, можна виконати за допомогою керма Yoke. Однак це дуже відрізняється від режиму джойстика звичайного керма.
Кермо Yoke: Коротка історія
Коли Tesla представила нову Model S з кермом Yoke, це був сміливий відхід від традиційного круглого керма. Ярмо, що нагадує форму метелика, мало на меті забезпечити більш захоплюючий досвід водіння. Воно також має на меті відповідати баченню Tesla про майбутнє, в якому кермо більше не буде потрібне. Однак відсутність традиційної кнопки звукового сигналу на кермі та відсутність приводних важелів для вибору режимів руху стали предметом суперечок для деяких клієнтів.
Справа за звичайним клаксоном
Рішення Tesla включити звичайний клаксон в нове кермо з ярмом – це значна поступка відгукам клієнтів. Сенсорну кнопку клаксона, яка з’явилася в оновлених Model S і Model X, було важко знайти в екстрених ситуаціях, її вважали незручною і потенційно небезпечною. Генеральний директор Tesla Ілон Маск написав у своєму твіттері: “Майже всі вхідні дані – це помилка”, але, схоже, в цьому випадку компанія вирішила прислухатися до своїх клієнтів.
Нове рульове колесо Yoke: ближчий погляд
Нове кермо Yoke оснащене фізичною кнопкою клаксона, розташованою в центрі керма. Саме там, де зазвичай знаходиться подушка безпеки. Така конструкція дозволяє водіям подавати звуковий сигнал, просто нахилившись до подушки безпеки. Це більш інтуїтивно зрозумілий і природний спосіб у порівнянні з попередньою сенсорною кнопкою.
На додаток до нової кнопки клаксона, Tesla також покращила якість збірки керма. Компанія врахувала занепокоєння клієнтів щодо довговічності та комфорту керма. Це особливо актуально на низьких швидкостях і при маневруванні в обмеженому просторі.
Додавання звичайного клаксона до керма – це значний крок до того, щоб зробити конструкцію більш зручною та практичною. Однак, поки що невідомо, чи буде Tesla продовжувати розробляти кермо-кермо. Ми не знаємо, чи повернеться компанія з часом до більш традиційного круглого керма. Компанія працює над прогресивним рульовим керуванням, яке б уможливило нелінійну криву рульового керування. Однак до цієї функції ще багато років.
Висновок
Tesla вирішила включити звичайний клаксон в нове кермо. Це свідчить про готовність компанії прислухатися до відгуків клієнтів і відповідно адаптувати свої розробки. Нове кермо з центральною кнопкою клаксона – це крок до того, щоб зробити дизайн більш практичним. Воно також зручне для користувача, зберігаючи при цьому інноваційний дух Tesla. Оскільки Tesla продовжує вдосконалювати дизайн своїх кермових коліс, буде цікаво подивитися, як компанія збалансує інновації з практичністю та задоволеністю клієнтів.