Ігровий відділ Microsoft нещодавно оголосив про звільнення 1900 осіб, що викликало різку критику з боку громадськості в інтернеті. Гравці та інсайдери індустрії висловили невдоволення вищим керівництвом Microsoft.
Керівник Xbox Філ Спенсер пояснив рішення про звільнення у внутрішньому електронному листі, заявивши, що це було зроблено з метою “встановлення стійкої структури витрат” Він подякував звільненим працівникам за їхній внесок і пообіцяв надати вихідну допомогу та підтримку на перехідний період. Однак гравці, очевидно, не могли прийняти таке пояснення, і інтернет наповнився гнівними звинуваченнями на адресу Спенсера.
Ось повна версія службової записки Спенсера:
Минуло трохи більше трьох місяців відтоді, як команди Activision, Blizzard і King приєдналися до Microsoft. У міру того, як ми рухаємося вперед у 2023 році, керівництво Microsoft Gaming і Activision Blizzard прагне узгодити стратегію і план виконання зі стійкою структурою витрат, яка буде підтримувати весь наш зростаючий бізнес. Разом ми встановили пріоритети, визначили сфери, які перетинаються, і забезпечили узгодженість наших дій щодо найкращих можливостей для зростання.
У рамках цього процесу ми прийняли болісне рішення про скорочення приблизно 1 900 з 22 000 співробітників нашої команди, які працюють в ігровій індустрії. Ми з керівництвом Gaming Leadership Team прагнемо підійти до цього процесу якомога виваженіше. Люди, яких безпосередньо торкнуться ці скорочення, відіграли важливу роль в успіху команд Activision, ZeniMax та Xbox, і вони повинні пишатися всім, чого вони досягли тут. Ми вдячні їм за всю творчість, пристрасть і відданість, яку вони принесли нашим іграм, нашим гравцям і нашим колегам. Ми надамо повну підтримку тим, кого торкнеться перехідний період, включно з вихідною допомогою відповідно до місцевого трудового законодавства. Ті, чиї ролі будуть зачеплені, будуть повідомлені про це, і ми просимо вас ставитися до своїх колег, які звільняються, з повагою та співчуттям, що відповідає нашим цінностям.
У майбутньому ми продовжимо інвестувати в напрямки, які сприятимуть розвитку нашого бізнесу та підтримуватимуть нашу стратегію надання більшої кількості ігор більшій кількості гравців по всьому світу. Хоча це складний момент для нашої команди, я як ніколи впевнений у вашій здатності створювати та розвивати ігри, історії та світи, які об’єднують гравців.
Філ
Повідомлення від звільнених працівників на X (Twitter)
“Microsoft звільняє 1 900 осіб з ігрового відділу” – зараз це одна з найпопулярніших тем на X (Twitter).
Користувач на ім’я @RoninRakurai написав: “Безсердечно звільняти людей одразу після великої демонстрації ігор для XBOX? Людей, які створили ігри, які ви бачили, звільняють… Філу Спенсеру, Аарону, Сарі та решті “клоунської” банди це зійде з рук…”
Інший колишній співробітник під ніком @jessevitelli сказав: “Компанії роблять огидне лайно, як це, а потім через два місяці люди будуть ковтати їх новий контент і хвалити Філа Спенсера так, ніби він їхній найкращий друг”
Інший користувач під ніком @charlieINTEL написав: “У жовтні Філ Спенсер заявив, що придбання Activision Blizzard створить культуру, яка прагне дати можливість кожному виконувати свою роботу найкращим чином, а через чотири місяці Xbox і Філ Спенсер звільняють 1900 співробітників Xbox, в першу чергу, в Activision Blizzard”
Існує незліченна кількість подібних гарячих коментарів, і ми, очевидно, не можемо охопити їх усі. Багато гравців відчувають себе розчарованими рішенням Microsoft звільнити працівників.
Варто зазначити, що це звільнення відбулося менш ніж через пів року після того, як Microsoft витратила 70 мільярдів доларів на придбання Activision Blizzard. Це також відбувається в той час, коли ринкова вартість Microsoft досягла понад 3 трильйони доларів. Це змусило багатьох запитати, чому Microsoft, яка має стільки грошей, все ще продовжує звільняти працівників. На додаток до звільнень, президент Blizzard Entertainment Майк Ібарра також оголосив про свою відставку. Також було скасовано неназвану гру на виживання, яку розробляла Blizzard.
Завершальні слова
Нещодавні звільнення в ігровому відділі Microsoft, які торкнулися 1900 працівників, викликали критику в ігровій спільноті. Попри пояснення керівника Xbox Філа Спенсера, що рішення було прийнято з метою створення стійкої структури витрат, гравці та інсайдери індустрії залишаються незадоволеними. Звільнення відбулися невдовзі після того, як Microsoft придбала Activision Blizzard за 70 мільярдів доларів. Стрімке зростання ринкової вартості Microsoft також викликало питання щодо пріоритетів компанії та ставлення до працівників. Виплеск розчарування і незадоволення в соціальних мережах відображає глибоку стурбованість ігрової спільноти людськими втратами від корпоративних рішень в індустрії.