Як провідний світовий виробник ігрових консолей, компанія Sony займає непохитну позицію завдяки PlayStation 5 та своєму ігровому бізнесу. Продажі PS5 продовжують зростати з моменту її запуску у 2020 році, а підрозділ PlayStation працює над зміцненням своїх лідерських позицій в ігровому бізнесі. Однак ніхто, включно з генеральним директором Кенічіро Йошида, не може дати однозначної відповіді щодо того, як він розвиватиметься в майбутньому. Нещодавно в інтерв’ю Norges Bank Investment Management Йошида розповів про свої перспективи щодо майбутнього ігор для PlayStation у коротко-, середньо- та довгостроковій перспективі.
“Ігри будуть скрізь, – сказав Йошида. “Користувачі зможуть без проблем грати у свої улюблені ігри будь-де і будь-коли, де є обчислювальна потужність. PlayStation залишиться нашим основним продуктом, оскільки ми розширимо ігрові можливості на ПК, мобільні пристрої та хмарні сервіси”.
Відповідаючи на запитання про тенденцію розвитку сервісів підписки на ігри, Йошида підтвердив їхню цінність, але не вважає, що вони є універсальним рішенням для всіх гравців.
“Зазвичай люди грають лише в одну гру за раз, – сказав він, – тому модель підписки на кілька ігор за принципом “все, що можна з’їсти” може бути не такою вже й цінною порівняно з послугою потокового відео”. Тож PlayStation Network пропонуватиме збалансовану або гібридну послугу підписки: як підписку, так і модель з оплатою за контент “
Нарешті, коли його запитали, як нещодавнє придбання Activision Blizzard компанією Microsoft вплине на напрямок розвитку PlayStation, Йошида не став багато розповідати, лише сказав, що Sony продовжить наполегливо працювати над тим, щоб надати членам PlayStation можливість грати в найкращі ігри.
Він сказав:
“Здорова конкуренція життєво важлива для розвитку ігрової індустрії, і в Sony ми вважаємо, що важливо надавати гравцям різні способи гри … ми будемо продовжувати працювати в цьому напрямку”
Завершальні слова
Підрозділ PlayStation компанії Sony на чолі з генеральним директором Кенічіро Йошида бачить велике майбутнє для ігор. Визнаючи повсюдне поширення ігор на різних платформах, Йошида підкреслив центральну роль PlayStation. Визнаючи цінність послуг підписки на ігри, він бачить збалансовану модель в рамках PlayStation Network, що поєднує підписку з підходом, заснованим на оплаті за контент. Говорячи про придбання Microsoft Activision Blizzard, Йошида підкреслює важливість здорової конкуренції, запевняючи, що Sony буде надавати різноманітний ігровий досвід. З розвитком індустрії Sony залишається відданою забезпеченню провідної ролі PlayStation, впроваджуючи інновації та надаючи своїм членам ігри найвищого рівня.