Представлено SMITE 2: Оновлення графіки та геймплею наступного покоління

MOBA-гра від третьої особи SMITE скоро отримає продовження, яке, як ви можете легко здогадатися, називатиметься SMITE 2. Це не просте продовження, оскільки воно внесе значні зміни в професійний кіберспортивний світ гри. Це включає в себе нові міжнародні LAN-івенти та кінець команди розробників.

Короткий вступ до SMITE

Після виходу Riot’s League of Legends, яка швидко стала провідною експортною MOBA у світі, розробники з Titan Forged Games вирішили пограти з цією ідеєю. Однак вони подумали про гравців, які хотіли б насолодитися досвідом MOBA, але без точки зору RTS. Так народився SMITE – змагальний екшен від третьої особи, який використовує ту ж структуру, що і MOBA, але з боєм через плече.

Минуло 10 років, і розробники додали тонни нового контенту за допомогою оновлень. Існує близько 130 героїв, які тематично пов’язані з богами з давніх пантеонів людства. Компанія також регулярно проводила кіберспортивні турніри протягом цих років. Однак тепер вона зрозуміла, що настав час для повноцінного продовження. Велику новину було оголошено під час Чемпіонату світу з SMITE, що триває в Арлінгтоні, штат Техас. Під час заходу було анонсовано SMITE 2. Вона представляє деякі зміни на кіберспортивній сцені.

SMITE 2 знаменує перехід на Unreal Engine 5 – з’явиться система спадкоємності, яка допоможе гравцям, що вклали реальні гроші

Головною відмінністю між першою та другою ітерацією SMITE стане масова міграція з Unreal Engine 3 на Unreal Engine 5. Це призведе до значного оновлення деяких ігрових механік. Крім того, через технічні зміни розробники не зможуть перенести всю платну косметику, яку користувачі купили в одній грі, в іншу. Однак, щоб допомогти гравцям впоратися з міграцією, буде створена система під назвою Legacy. Вона допоможе тим, хто вклав реальні гроші в SMITE, отримати таку ж кількість преміумвалюти для сиквелу.

Графік запуску вже визначено: Весняний період альфа-тестування, який триватиме все літо, після чого восени розпочнеться бета-версія. Фінальна дата релізу ще не визначена. Однак вона буде призначена на кінець цього року.

Тим часом 2024 рік стане перехідним для кіберспортивної сцени, якій доведеться дуже рано переходити на SMITE 2.

Зміни, що відбудуться в кіберспорті зі SMITE 2

Для тих, хто не знає, кіберспортивна сцена SMITE організована навколо керованої розробниками SMITE Pro League Circuit. Тогорічний чемпіонат світу зібрав 78 000 пікових глядачів, згідно з даними Esports Charts. Попри скромну популярність, SMITE Pro League вдалося розпродати всі квитки на кіберспортивному стадіоні в Арлінгтоні. У SMITE 2 відбудеться багато змін. “Серія SMITE 2 Founder Series розпочнеться під час альфа-тестування SMITE 2. Наразі ми плануємо розпочати її цієї весни, але точна дата поки що невідома”. Алекс Кантаторе, виконавчий продюсер SMITE 2, розповів Esports Insider.

Алекс Кантаторе, виконавчий продюсер SMITE 2:

“Ми будемо проводити конкурентні, відкриті онлайн-відбіркові турніри під час альфа-тестування та бета-тестування. Команди, які покажуть найкращі результати в цих турнірах, отримають право на участь у LAN-мейджорах з відповідними призами”.

Під час першої серії SMITE 2 Founders Series відбудеться щонайменше два LAN-мейджори. Щонайменше один з них відбудеться в США, а другий – в Європі або в Україні. Це буде перший раз, коли змагальний SMITE буде грати в Європі з 2017 року.

“Ми вважаємо, що цей перехід до кіберспортивної сцени, орієнтованої на мейджори, буде корисним для кіберспортивної екосистеми SMITE 2, оскільки він зніме обмеження для постійних гравців SMITE Pro, які повинні базуватись в Атланті. Силу гравців, які знаходяться в інших місцях, ми можемо побачити на цьогорічному чемпіонаті світу з SMITE: дві з восьми команд SMITE Pro League були переможені найкращими напівпрофесійними командами ЄС на групових етапах. Третя напівпрофесійна команда з Північної Америки була дуже близька до того, щоб вибити іншу команду SPL”.

Протягом останніх двох сезонів розробник Titan Forge Games володів і керував усіма командами SMITE Pro League. Навіть взявши на себе відповідальність за виплату зарплат гравцям. Це означає, що традиційні кіберспортивні організації зійшли зі сцени. В рамках угоди всі гравці переїхали до Атланти та змагалися там.

У новому SMITE 2 буде відкритий формат. Він дозволить гравцям грати звідусіль і формувати команди з тими, з ким вони захочуть. Цей формат буде натхненний боротьбою Ліги Overwatch. Організатори змагань тепер дозволять командам шукати спонсорів та організації на свій вибір у цьому новому форматі. Організатори залишають цю модель позаду, щоб сприяти розвитку самодостатнього турніру.

Console MOBA перетинає дорогу до нового покоління

Наразі SMITE називає себе “Console MOBA”, адже понад 50% її гравців грають на консолях. SMITE 2 буде грою нового покоління, оскільки рушій Unreal Engine 5 підтримується лише на нових консолях. Це одна з небагатьох кіберспортивних ігор, яка має оптимізацію контролерів та центр балансування значень. Це сприяло відтоку аудиторії гри від фанатів традиційних MOBA, таких як League of Legends та Dota 2

План запуску SMITE 2 полягає в тому, щоб випустити бета-версію з 50 новими героями, які повернулися, максимально новими та дружніми до гравців. Варто зазначити, що оригінальна гра залишиться онлайн і отримуватиме оновлення, але не нових героїв. SMITE 2 отримає нову графіку, більше навчальних матеріалів та значні зміни в геймплеї. Вона буде чудово поєднуватися з оновленою кіберспортивною екосистемою.

What’s your Reaction?
Cool
3
Cool
Happy
3
Happy
Shaking
2
Shaking
Interesting
2
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
1
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( 1 оцінка, середнє 5 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Представлено SMITE 2: Обновление графики и геймплея следующего поколения

MOBA-игра от третьего лица SMITE скоро получит продолжение, которое, как вы можете легко догадаться, будет называться SMITE 2. Это не просто продолжение, поскольку оно внесет значительные изменения в профессиональный киберспортивный мир игры. Это включает в себя новые международные LAN-ивенты и конец команды разработчиков.

Краткое введение в SMITE

После выхода Riot’s League of Legends, которая быстро стала ведущей экспортной MOBA в мире, разработчики из Titan Forged Games решили поиграть с этой идеей. Однако они подумали об игроках, которые хотели бы насладиться опытом MOBA, но без точки зрения RTS. Так родился SMITE – соревновательный экшен от третьего лица, который использует ту же структуру, что и MOBA, но с боем через плечо.

Прошло 10 лет, и разработчики добавили тонны нового контента с помощью обновлений. Существует около 130 героев, которые тематически связаны с богами из древних пантеонов человечества. Компания также регулярно проводила киберспортивные турниры в течение этих лет. Однако теперь она поняла, что пришло время для полноценного продолжения. Большая новость была объявлена во время Чемпионата мира по SMITE, который проходит в Арлингтоне, штат Техас. Во время мероприятия было анонсировано SMITE 2. Она представляет некоторые изменения на киберспортивной сцене.

SMITE 2 знаменует переход на Unreal Engine 5 – появится система преемственности, которая поможет игрокам, вложившим реальные деньги

Главным отличием между первой и второй итерацией SMITE станет массовая миграция с Unreal Engine 3 на Unreal Engine 5. Это приведет к значительному обновлению некоторых игровых механик. Кроме того, из-за технических изменений разработчики не смогут перенести всю платную косметику, которую пользователи купили в одной игре, в другую. Однако, чтобы помочь игрокам справиться с миграцией, будет создана система под названием Legacy. Она поможет тем, кто вложил реальные деньги в SMITE, получить такое же количество премиум-валюты для сиквела.

График запуска уже определен: Весенний период альфа-тестирования, который продлится все лето, после чего осенью начнется бета-версия. Финальная дата релиза еще не определена. Однако она будет назначена на конец этого года.

Между тем 2024 год станет переходным для киберспортивной сцены, которой придется очень рано переходить на SMITE 2.

Изменения, которые произойдут в киберспорте со SMITE 2

Для тех, кто не знает, киберспортивная сцена SMITE организована вокруг управляемой разработчиками SMITE Pro League Circuit. Прошлогодний чемпионат мира собрал 78 000 пиковых зрителей, согласно данным Esports Charts. Несмотря на скромную популярность, SMITE Pro League удалось распродать все билеты на киберспортивном стадионе в Арлингтоне. В SMITE 2 произойдет много изменений. “Серия SMITE 2 Founder Series начнется во время альфа-тестирования SMITE 2. Сейчас мы планируем начать ее этой весной, но точная дата пока неизвестна”. Алекс Кантаторе, исполнительный продюсер SMITE 2, рассказал Esports Insider.

Алекс Кантаторе, исполнительный продюсер SMITE 2:

“Мы будем проводить конкурентные, открытые онлайн-отборочные турниры во время альфа-тестирования и бета-тестирования. Команды, которые покажут лучшие результаты в этих турнирах, получат право на участие в LAN-мейджорах с соответствующими призами”.

Во время первой серии SMITE 2 Founders Series состоится как минимум два LAN-мейджора. По меньшей мере один из них состоится в США, а второй – в Европе или в Украине. Это будет первый раз, когда соревновательный SMITE будет играть в Европе с 2017 года.

“Мы считаем, что этот переход к киберспортивной сцене, ориентированной на мейджоры, будет полезным для киберспортивной экосистемы SMITE 2, поскольку он снимет ограничения для постоянных игроков SMITE Pro, которые должны базироваться в Атланте. Силу игроков, которые находятся в других местах, мы можем увидеть на нынешнем чемпионате мира по SMITE: две из восьми команд SMITE Pro League были побеждены лучшими полупрофессиональными командами ЕС на групповых этапах. Третья полупрофессиональная команда из Северной Америки была очень близка к тому, чтобы выбить другую команду SPL”.

В течение последних двух сезонов разработчик Titan Forge Games владел и руководил всеми командами SMITE Pro League. Даже взяв на себя ответственность за выплату зарплат игрокам. Это означает, что традиционные киберспортивные организации сошли со сцены. В рамках соглашения все игроки переехали в Атланту и соревновались там.

В новом SMITE 2 будет открытый формат. Он позволит игрокам играть отовсюду и формировать команды с теми, с кем они захотят. Этот формат будет вдохновлен борьбой Лиги Overwatch. Организаторы соревнований теперь позволят командам искать спонсоров и организации по своему выбору в этом новом формате. Организаторы оставляют эту модель позади, чтобы способствовать развитию самодостаточного турнира.

Console MOBA пересекает дорогу к новому поколению

Сейчас SMITE называет себя “Console MOBA”, ведь более 50% ее игроков играют на консолях. SMITE 2 будет игрой нового поколения, поскольку движок Unreal Engine 5 поддерживается только на новых консолях. Это одна из немногих киберспортивных игр, которая имеет оптимизацию контроллеров и центр балансировки значений. Это способствовало оттоку аудитории игры от фанатов традиционных MOBA, таких как League of Legends и Dota 2

План запуска SMITE 2 заключается в том, чтобы выпустить бета-версию с 50 новыми вернувшимися героями, максимально новыми и дружественными к игрокам. Стоит отметить, что оригинальная игра останется онлайн и будет получать обновления, но не новых героев. SMITE 2 получит новую графику, больше учебных материалов и значительные изменения в геймплее. Она будет прекрасно сочетаться с обновленной киберспортивной экосистемой.

What’s your Reaction?
Cool
3
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
1
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( 1 оцінка, середнє 5 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: