MOBA-гра від третьої особи SMITE скоро отримає продовження, яке, як ви можете легко здогадатися, називатиметься SMITE 2. Це не просте продовження, оскільки воно внесе значні зміни в професійний кіберспортивний світ гри. Це включає в себе нові міжнародні LAN-івенти та кінець команди розробників.
Короткий вступ до SMITE
Після виходу Riot’s League of Legends, яка швидко стала провідною експортною MOBA у світі, розробники з Titan Forged Games вирішили пограти з цією ідеєю. Однак вони подумали про гравців, які хотіли б насолодитися досвідом MOBA, але без точки зору RTS. Так народився SMITE – змагальний екшен від третьої особи, який використовує ту ж структуру, що і MOBA, але з боєм через плече.
Минуло 10 років, і розробники додали тонни нового контенту за допомогою оновлень. Існує близько 130 героїв, які тематично пов’язані з богами з давніх пантеонів людства. Компанія також регулярно проводила кіберспортивні турніри протягом цих років. Однак тепер вона зрозуміла, що настав час для повноцінного продовження. Велику новину було оголошено під час Чемпіонату світу з SMITE, що триває в Арлінгтоні, штат Техас. Під час заходу було анонсовано SMITE 2. Вона представляє деякі зміни на кіберспортивній сцені.
SMITE 2 знаменує перехід на Unreal Engine 5 – з’явиться система спадкоємності, яка допоможе гравцям, що вклали реальні гроші
Головною відмінністю між першою та другою ітерацією SMITE стане масова міграція з Unreal Engine 3 на Unreal Engine 5. Це призведе до значного оновлення деяких ігрових механік. Крім того, через технічні зміни розробники не зможуть перенести всю платну косметику, яку користувачі купили в одній грі, в іншу. Однак, щоб допомогти гравцям впоратися з міграцією, буде створена система під назвою Legacy. Вона допоможе тим, хто вклав реальні гроші в SMITE, отримати таку ж кількість преміумвалюти для сиквелу.
Графік запуску вже визначено: Весняний період альфа-тестування, який триватиме все літо, після чого восени розпочнеться бета-версія. Фінальна дата релізу ще не визначена. Однак вона буде призначена на кінець цього року.
Тим часом 2024 рік стане перехідним для кіберспортивної сцени, якій доведеться дуже рано переходити на SMITE 2.
Зміни, що відбудуться в кіберспорті зі SMITE 2
Для тих, хто не знає, кіберспортивна сцена SMITE організована навколо керованої розробниками SMITE Pro League Circuit. Тогорічний чемпіонат світу зібрав 78 000 пікових глядачів, згідно з даними Esports Charts. Попри скромну популярність, SMITE Pro League вдалося розпродати всі квитки на кіберспортивному стадіоні в Арлінгтоні. У SMITE 2 відбудеться багато змін. “Серія SMITE 2 Founder Series розпочнеться під час альфа-тестування SMITE 2. Наразі ми плануємо розпочати її цієї весни, але точна дата поки що невідома”. Алекс Кантаторе, виконавчий продюсер SMITE 2, розповів Esports Insider.
Алекс Кантаторе, виконавчий продюсер SMITE 2:
“Ми будемо проводити конкурентні, відкриті онлайн-відбіркові турніри під час альфа-тестування та бета-тестування. Команди, які покажуть найкращі результати в цих турнірах, отримають право на участь у LAN-мейджорах з відповідними призами”.
Під час першої серії SMITE 2 Founders Series відбудеться щонайменше два LAN-мейджори. Щонайменше один з них відбудеться в США, а другий – в Європі або в Україні. Це буде перший раз, коли змагальний SMITE буде грати в Європі з 2017 року.
“Ми вважаємо, що цей перехід до кіберспортивної сцени, орієнтованої на мейджори, буде корисним для кіберспортивної екосистеми SMITE 2, оскільки він зніме обмеження для постійних гравців SMITE Pro, які повинні базуватись в Атланті. Силу гравців, які знаходяться в інших місцях, ми можемо побачити на цьогорічному чемпіонаті світу з SMITE: дві з восьми команд SMITE Pro League були переможені найкращими напівпрофесійними командами ЄС на групових етапах. Третя напівпрофесійна команда з Північної Америки була дуже близька до того, щоб вибити іншу команду SPL”.
Протягом останніх двох сезонів розробник Titan Forge Games володів і керував усіма командами SMITE Pro League. Навіть взявши на себе відповідальність за виплату зарплат гравцям. Це означає, що традиційні кіберспортивні організації зійшли зі сцени. В рамках угоди всі гравці переїхали до Атланти та змагалися там.
У новому SMITE 2 буде відкритий формат. Він дозволить гравцям грати звідусіль і формувати команди з тими, з ким вони захочуть. Цей формат буде натхненний боротьбою Ліги Overwatch. Організатори змагань тепер дозволять командам шукати спонсорів та організації на свій вибір у цьому новому форматі. Організатори залишають цю модель позаду, щоб сприяти розвитку самодостатнього турніру.
Console MOBA перетинає дорогу до нового покоління
Наразі SMITE називає себе “Console MOBA”, адже понад 50% її гравців грають на консолях. SMITE 2 буде грою нового покоління, оскільки рушій Unreal Engine 5 підтримується лише на нових консолях. Це одна з небагатьох кіберспортивних ігор, яка має оптимізацію контролерів та центр балансування значень. Це сприяло відтоку аудиторії гри від фанатів традиційних MOBA, таких як League of Legends та Dota 2
План запуску SMITE 2 полягає в тому, щоб випустити бета-версію з 50 новими героями, які повернулися, максимально новими та дружніми до гравців. Варто зазначити, що оригінальна гра залишиться онлайн і отримуватиме оновлення, але не нових героїв. SMITE 2 отримає нову графіку, більше навчальних матеріалів та значні зміни в геймплеї. Вона буде чудово поєднуватися з оновленою кіберспортивною екосистемою.