Користувачі з ЄС зможуть скасувати асоціацію з Google Apps

Останніми роками в Європейському Союзі зростає занепокоєння щодо конфіденційності даних та персоналізованої реклами. Зі зростанням обсягів великих даних і посиленням впливу технологічних гігантів регулятори ЄС вжили заходів для захисту даних користувачів і забезпечення чесних і відкритих цифрових ринків. Компанія Google зараз робить кроки, щоб забезпечити дотримання вимог Закону ЄС про цифровий ринок (DMA). Нещодавно компанія Google випустила новий супровідний документ, в якому описала заходи, яких вона вжила у відповідь на Акт про цифровий ринок ЄС, що набув чинності 6 березня. Користувачі з ЄС зможуть скасувати асоціацію Google Apps між певними сервісами.

Google Apps association

Простіше кажучи, користувачі з ЄС можуть вирішити не пов’язувати сервіси Google між собою. Якщо асоціація або зв’язок між додатками Google активна, дані та дії користувача будуть поширюватися між усіма продуктами Google. Наприклад, відео, які користувач переглядає на YouTube, можуть впливати на вміст, що відображається у стрічці домашньої сторінки додатка Google. Коли всі дані інтегровані, можна створити більш потужний рекламний портфель. Таким чином, користувач може отримувати “більш персоналізовану” рекламу. Однак не всім це подобається, і користувачі повинні мати право робити свій вибір.

До цього часу можливість вирішувати, дозволяти чи ні асоціацію з додатками Google, була недоступна. Однак зараз Google вносить зміни. Завдяки цьому заходу користувачі в ЄС зможуть обирати, якими даними ділитися в сервісах Google.

Сервіси Google, асоціацію з якими можна скасувати

Завдяки Закону про цифрові ринки користувачі ЄС зможуть скасувати асоціацію з 7 сервісами Google протягом наступних кількох тижнів.

  • Search
  • Youtube
  • Advertising Services
  • Play store
  • Chrome browser
  • Google Shopping
  • Google Map

У документі також роз’яснюється, що скасування послуги асоціації не призведе до анулювання облікового запису користувача в жодному з сервісів Google. Навіть якщо користувач скасує “внутрішню” асоціацію з вищезгаданими сервісами Google, дані все одно можуть бути передані стороннім платформам. За даними Android Central, формулювання, використані в цьому документі, є дуже очевидними і все ще заохочують користувачів підтримувати зв’язок між сервісами. У Google заявили

Пов’язані сервіси Google працюють разом, щоб допомогти персоналізувати ваш контент і рекламу, і “деякі функції зникнуть”, коли ви від’єднаєте сервіс. Якщо Пошук, YouTube і Chrome не будуть підключені, сторінки “Що подивитися” і “Дізнайся більше” стануть менш персоналізованими. Якщо попередні бронювання користувача (авіаквитки, готелі) через пошук Google не пов’язані з Картами Google, (ці результати) не будуть відображатися на Картах Google.

Це не найбільша поступка, на яку пішов Google, щоб відповідати вимогам Закону про цифрові ринки. Від Google також вимагають припинити “віддавати перевагу” своїм сервісам у рейтингу результатів пошуку, надаючи пріоритет контенту своїх продуктів. Втім, цей крок Google є гідним кроком. Він також свідчить про те, що компанія має намір підкорятися DMA.

Google Search

Закон про цифрові ринки (DMA)

Закон про цифрові ринки (DMA) – це законодавчий акт, спрямований на забезпечення чесних і відкритих цифрових ринків шляхом встановлення правил для технологічних гігантів-“гейткіперів”, тобто компаній, які надають основні послуги між бізнесом і споживачами. Такі компанії, як Amazon, Google та інші, вважаються “воротарями” через їхню значну ринкову владу та вплив на різні сектори.

DMA накладає кілька зобов’язань на “воротарів”, зокрема:

  • Дозволяють третім сторонам взаємодіяти з їхніми сервісами.
  • Надання компаніям рекламних інструментів та інформації, необхідної для їхніх бізнес-користувачів.
  • Забезпечення сумісності з продуктами конкурентів.

Одним із ключових аспектів DMA є регулювання передачі даних та персоналізованої реклами. Законодавство вимагає, щоб дані користувачів збиралися з різних джерел лише за наявності чітко вираженої згоди користувача. Це означає, що компанії повинні отримати дозвіл від користувачів перед тим, як збирати та використовувати їхні дані для цілей персоналізованої реклами.

Виклики та можливості

Хоча DMA є значним кроком уперед у захисті даних та створенні чесних цифрових ринків, все ще існують виклики та можливості, які потребують вирішення:

Виклики

1. Відсутність федерального закону про конфіденційність у США: Відсутність всеосяжного закону про конфіденційність у США ускладнює дотримання американськими компаніями, такими як Google, стандартів захисту даних ЄС. Це може призвести до правової невизначеності та потенційних конфліктів між правилами захисту даних ЄС та США.

2. Проблеми правозастосування: Застосування DMA та забезпечення дотримання його правил може бути складним, особливо коли йдеться про великі технологічні компанії, які мають значні ресурси та складні міжнародні операції. ЄС потрібно буде інвестувати в надійні механізми правозастосування. Йому також потрібно буде забезпечити ефективне впровадження законодавства.

Google services

Можливості

1. Підвищення прозорості: DMA вимагає, щоб оператори надавали чітку та прозору інформацію про свої практики обробки даних та згоду користувачів. Підвищена прозорість може допомогти користувачам краще зрозуміти, як використовуються та поширюються їхні дані, що призведе до прийняття більш обґрунтованих рішень щодо їхньої діяльності в Інтернеті.

2. Справедливіші цифрові ринки: Забезпечуючи дотримання “воротарями” правил DMA, законодавство має на меті створити більш справедливі цифрові ринки, що дозволить новим гравцям виходити на ринок і розвивати інноваційні послуги. Це також може призвести до посилення конкуренції та розширення асортименту продуктів і послуг для споживачів.

Висновок

Google зараз робить правильні кроки, щоб забезпечити дотримання Закону про цифрові ринки. Тепер компанія дозволить користувачам скасовувати прив’язку до сервісів Google. Це означає, що коли користувач робить щось в одному додатку, дані не будуть поширюватися між іншими сервісами. Закон Європейського Союзу про цифрові ринки є важливим кроком на шляху до захисту даних користувачів та забезпечення чесних і відкритих цифрових ринків. Регулюючи передачу даних і персоналізовану рекламу, DMA має на меті створити більш прозорий і справедливий цифровий ландшафт. Однак для забезпечення успіху цього закону необхідно розв’язати такі проблеми, як правова невизначеність та проблеми правозастосування.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
3
Happy
Shaking
2
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
2
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( 1 оцінка, середнє 1 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Пользователи из ЕС смогут отменить ассоциацию с Google Apps

В последние годы в Европейском Союзе растет беспокойство относительно конфиденциальности данных и персонализированной рекламы. С ростом объемов больших данных и усилением влияния технологических гигантов регуляторы ЕС приняли меры для защиты данных пользователей и обеспечения честных и открытых цифровых рынков. Компания Google сейчас предпринимает шаги, чтобы обеспечить соблюдение требований Закона ЕС о цифровом рынке (DMA). Недавно компания Google выпустила новый сопроводительный документ, в котором описала меры, которые она приняла в ответ на Акт о цифровом рынке ЕС, вступивший в силу 6 марта. Пользователи из ЕС смогут отменить ассоциацию Google Apps между определенными сервисами.

Google Apps association

Проще говоря, пользователи из ЕС могут решить не связывать сервисы Google между собой. Если ассоциация или связь между приложениями Google активна, данные и действия пользователя будут распространяться между всеми продуктами Google. Например, видео, которые пользователь просматривает на YouTube, могут влиять на содержание, отображаемое в ленте домашней страницы приложения Google. Когда все данные интегрированы, можно создать более мощный рекламный портфель. Таким образом, пользователь может получать “более персонализированную” рекламу. Однако не всем это нравится, и пользователи должны иметь право делать свой выбор.

До сих пор возможность решать, разрешать или нет ассоциацию с приложениями Google, была недоступна. Однако сейчас Google вносит изменения. Благодаря этой мере пользователи в ЕС смогут выбирать, какими данными делиться в сервисах Google.

Сервисы Google, ассоциацию с которыми можно отменить

Благодаря Закону о цифровых рынках пользователи ЕС смогут отменить ассоциацию с 7 сервисами Google в течение следующих нескольких недель.

  • Search
  • Youtube
  • Advertising Services
  • Play store
  • Chrome browser
  • Google Shopping
  • Google Map

В документе также разъясняется, что отмена услуги ассоциации не приведет к аннулированию учетной записи пользователя ни в одном из сервисов Google. Даже если пользователь отменит “внутреннюю” ассоциацию с вышеупомянутыми сервисами Google, данные все равно могут быть переданы сторонним платформам. По данным Android Central, формулировки, использованные в этом документе, являются очень очевидными и все еще поощряют пользователей поддерживать связь между сервисами. В Google заявили

Связанные сервисы Google работают вместе, чтобы помочь персонализировать ваш контент и рекламу, и “некоторые функции исчезнут”, когда вы отсоедините сервис. Если Поиск, YouTube и Chrome не будут подключены, страницы “Что посмотреть” и “Узнай больше” станут менее персонализированными. Если предыдущие бронирования пользователя (авиабилеты, отели) через поиск Google не связаны с Картами Google, (эти результаты) не будут отображаться на Картах Google.

Это не самая большая уступка, на которую пошел Google, чтобы соответствовать требованиям Закона о цифровых рынках. От Google также требуют прекратить “отдавать предпочтение” своим сервисам в рейтинге результатов поиска, предоставляя приоритет контенту своих продуктов. Впрочем, этот шаг Google является достойным шагом. Он также свидетельствует о том, что компания намерена подчиняться DMA.

Google Search

Закон о цифровых рынках (DMA)

Закон о цифровых рынках (DMA) – это законодательный акт, направленный на обеспечение честных и открытых цифровых рынков путем установления правил для технологических гигантов-“гейткиперов”, то есть компаний, которые предоставляют основные услуги между бизнесом и потребителями. Такие компании, как Amazon, Google и другие, считаются “привратниками” из-за их значительной рыночной власти и влияния на различные секторы.

DMA накладывает несколько обязательств на “гейткиперов”, в частности:

  • Позволяют третьим сторонам взаимодействовать с их сервисами.
  • Предоставление компаниям рекламных инструментов и информации, необходимой для их бизнес-пользователей.
  • Обеспечение совместимости с продуктами конкурентов.

Одним из ключевых аспектов DMA является регулирование передачи данных и персонализированной рекламы. Законодательство требует, чтобы данные пользователей собирались из различных источников только при наличии четко выраженного согласия пользователя. Это означает, что компании должны получить разрешение от пользователей перед тем, как собирать и использовать их данные для целей персонализированной рекламы.

Вызовы и возможности

Хотя DMA является значительным шагом вперед в защите данных и создании честных цифровых рынков, все еще существуют вызовы и возможности, которые требуют решения:

Вызовы

1. Отсутствие федерального закона о конфиденциальности в США: Отсутствие всеобъемлющего закона о конфиденциальности в США затрудняет соблюдение американскими компаниями, такими как Google, стандартов защиты данных ЕС. Это может привести к правовой неопределенности и потенциальным конфликтам между правилами защиты данных ЕС и США.

2. Проблемы правоприменения: Применение DMA и обеспечение соблюдения его правил может быть сложным, особенно когда речь идет о крупных технологических компаниях, которые имеют значительные ресурсы и сложные международные операции. ЕС нужно будет инвестировать в надежные механизмы правоприменения. Ему также нужно будет обеспечить эффективное внедрение законодательства.

Google services

Возможности

1. Повышение прозрачности: DMA требует, чтобы операторы предоставляли четкую и прозрачную информацию о своих практиках обработки данных и согласии пользователей. Повышенная прозрачность может помочь пользователям лучше понять, как используются и распространяются их данные, что приведет к принятию более обоснованных решений относительно их деятельности в Интернете.

2. Более справедливые цифровые рынки: Обеспечивая соблюдение “вратарями” правил DMA, законодательство имеет целью создать более справедливые цифровые рынки, что позволит новым игрокам выходить на рынок и развивать инновационные услуги. Это также может привести к усилению конкуренции и расширению ассортимента продуктов и услуг для потребителей.

Вывод

Google сейчас предпринимает правильные шаги, чтобы обеспечить соблюдение Закона о цифровых рынках. Теперь компания позволит пользователям отменять привязку к сервисам Google. Это означает, что когда пользователь делает что-то в одном приложении, данные не будут распространяться между другими сервисами. Закон Европейского Союза о цифровых рынках является важным шагом на пути к защите данных пользователей и обеспечению честных и открытых цифровых рынков. Регулируя передачу данных и персонализированную рекламу, DMA имеет целью создать более прозрачный и справедливый цифровой ландшафт. Однако для обеспечения успеха этого закона необходимо решить такие проблемы, как правовая неопределенность и проблемы правоприменения.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( 1 оцінка, середнє 1 з 5 )
GizChina.Com.Ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: