Мабуть, немає надії на фанатів Resident Evil, які хочуть побачити гарну екранізацію телевізора. Після повної катастрофи в останньому фільмі «Обитель зла: Ласкаво просимо в Ракун-Сіті» надія була в шоу «Оселя зла» від Netflix. Однак серіал також зазнав серйозного фіаско, викликавши незадоволення шанувальників франшизи, а також глядачів загалом. Після кількох низьких оцінок кількох ЗМІ, Netflix оголосив що Resident Evil буде скасовано і другого сезону не буде.
Останні місяці Netflix бореться з втратою передплатників. Компанія розробляє новий рівень реклами з нижчою ціною, щоб залучити більше клієнтів. Однак поки це не відбувається, велике «Н» скасовує деякі фільми та шоу, які не приносять грошей. Очевидно, що скасування Resident Evil є останнім заходом компанії щодо економії коштів. Компанія, мабуть, знає, що немає користі витрачати гроші на невдачу протягом безперервних сезонів.
Перший сезон Resident Evil складається з 8 епізодів, усі з яких доступні. Зірки шоу Netflix Ленс Реддік, Елла Балінська, Тамара Смарт, Сієна Агудонг та інші. Для тих, хто не знає, дія шоу відбувається у двох різних часових проміжках. Перший показує підлітків Джейд Вескер і Біллі Вескер, які переїжджають до Нью-Ракун-Сіті. Інша шкала часу знаходиться в майбутньому і показує Джейд та інших, які намагаються вижити на зараженій зомбі Землі. Згідно з повідомленнями, історія серіалу розгортається під час Resident Evil: Village. Однак ми не знаємо, чи має це сенс.
Незабаром з’явиться рекламний рівень Netflix, щоб відшкодувати збитки
Resident Evil, ймовірно, є ще однією жертвою в боротьбі Netflix за запобігання більших втрат доходу. Компанія, як згадувалося раніше, скасувала кілька майбутніх шоу та фільмів, щоб заощадити кошти. Він розробляє новий план, що підтримується рекламою. Цей конкретний план матиме деякі обмеження у відтворенні та підтримуватиме лише роздільну здатність 480p. Крім того, ми очікуємо, що він матиме дуже обмежену кількість екранів. І останнє, але не менш важливе, це отримання допомоги від Microsoft для реклами.
Ми точно не знаємо, чи буде рекламний план Netflix відповіддю на збитки компанії. Проте це, безперечно, крок у новій тенденції, яка виникла на тлі світової економічної кризи.