Технічні бесіди з Джоном Еллісом: Розкриття генія, який стоїть за Optics for Hire

Джон Елліс, революційний розум, що стоїть за компанією Optics for Hire, є піонером у сфері передових технологій. Відомий своїм революційним винаходом RollRanger – першим у світі датчиком краю стрічки — Елліс легко поєднує свій технічний досвід з глибоким розумінням реальних викликів.

Як засновник компанії Optics for Hire, Елліс створив цілу низку оптичних систем на замовлення для таких гігантів індустрії, як Amazon, HP, Toyota та GE. Його трансформаційні творіння отримали широке визнання, про них писали такі видання, як Wall Street Journal, Boston Globe та iHeartRadio.

У цьому відвертому інтерв’ю ми вирушаємо у подорож видатною кар’єрою Елліса, досліджуючи складну взаємодію між технологіями та людською винахідливістю. Від розробки лінз для безпілотних автомобілів до створення інструментів, які революціонізують охорону здоров’я та покращують виконання повсякденних завдань, Елліс уособлює симбіоз технологічного прогресу та людського потенціалу. Приєднуйтесь до нас, щоб зануритись у захопливу історію інженера-візіонера, який змінює індустрію та кидає виклик наративу про роль технологій у нашому житті.

Запитання

Ваша компанія Optics for Hire відіграла значну роль у розробці лінз для безпілотних автомобілів. Як ви підходите до розробки індивідуальних оптичних систем для таких лідерів галузі, як Toyota і GE? Які найважливіші міркування ви враховуєте в цьому процесі?

Custom optical system for automotives

Джон Елліс

Вони звертаються до нас; ми не знаємо їхніх ринків і того, що може знадобитися їхнім клієнтам. Ми – “найманці”, які вирішують складні фізичні та інженерні проблеми для людей, які розуміють, що потрібно в різних сферах застосування.

Я б сказав, що найважливішим є початок процесу та визначення специфікацій. Можна спроєктувати майже все, що завгодно, але це не означає, що це хороша ідея для конкретного застосування. Якщо наші клієнти хочуть яскравий ліхтарик, то “можливо” спроєктувати такий же яскравий, як театральний прожектор, але він буде настільки великим і дорогим, що наш клієнт ніколи не продасть його.

Питання

Компанія Optics for Hire брала участь у розробці систем LIDAR для автомобільних застосувань. Оскільки автомобільна промисловість все більше використовує оптику нового покоління, якими ви бачите майбутні можливості транспортних засобів, особливо з точки зору безпеки, автономності та загального досвіду водіння? Як розвиток технології LIDAR може вплинути на транспортний ландшафт у наступному десятилітті?

LIDAR in automotives

Джон Елліс

Автомобільні завдання, які складні для людей – наприклад, керування автомобілем у сніжну бурю або спроба зрозуміти, яке світло світлофора – червоне чи зелене, коли сонце прямо за ним, – складні і для камер, датчиків та комп’ютерів. Я думаю, що автоматичні системи можуть і будуть кращими за людей у керуванні автомобілем, але необхідно інвестувати в системи на вулицях і автомагістралях, які передають інформацію назад до транспортного засобу.

Питання

Компанія Optics for Hire, здається, має досвід роботи з оптикою для мобільних телефонів. Чи не могли б ви розповісти про будь-яку співпрацю або партнерство з великими виробниками телефонів?

smartphone camera

Джон Елліс

Ми розробили оптику, яка надягається на об’єктив смартфона. Одним із прикладів був отоскоп для компанії Cellscope, яку згодом купила Johnson and Johnson. Це сучасний продукт Amazon.com: SmartCheck Digital Ear Scope від Children’s Tylenol, отоскоп з підсвічуванням для iPhone.

Фактичні лінзи всередині телефону, як правило, розробляються виробником лінз, а не сторонніми компаніями, такими як ми.

Питання

Враховуючи постійний розвиток технологій смартфонів у світі мобільної фотографії, як, на вашу думку, буде розвиватися оптика для мобільних телефонів у найближчі роки?

smartphone camera

Джон Елліс

Я не знаю. Я не очікував, що телефону чи автомобілю колись знадобиться стільки різних камер, скільки вони використовують зараз. Але я думаю, що смартфони матимуть більше камер, які працюють у діапазонах довжин хвиль, невидимих для людини; це дозволить людям “бачити” речі, які інакше були б невидимими. Наприклад, харчовий алерген у соусі можна буде побачити за допомогою мультихвильової спектроскопії, якщо смартфон матиме таку можливість.

Запитання

За свою кар’єру ви успішно ліцензували технології для широкого спектра споживчих товарів. Як ви балансуєте між необхідністю технологічного прогресу та практичністю і зручністю для користувача, необхідними для споживчих додатків?

John Ellis's take on user friendly consumer products

Джон Елліс

На етапі проєктування важливо знайти реальну проблему або концепцію, яка забезпечить реальну цінність, але найважливішою деталлю є ціна. Рішення вартістю 500 доларів для проблеми вартістю 1 долар не буде працювати на ринку. Те, як ви упаковуєте та продаєте ці рішення, передбачає, що ви розробляєте рішення, яке відповідає проблемі, і це те, чого я все ще вчуся.

Питання

Зі зростальною інтеграцією штучного інтелекту та автоматизації в різних галузях існує занепокоєння щодо витіснення робочих місць. Однак ваші роботи, здається, підкреслюють, що технологія є допоміжним засобом. Чи можете ви поділитися думками про правильні кроки для того, щоб ШІ доповнював людські здібності, а не замінював людей?

AI

Джон Елліс

Мій прадід володів фабрикою, яка виготовляла кінні карети у Філадельфії. Вона збанкрутувала близько 1920 року зі зрозумілих причин. Це було погано для виробників карет, але поява автомобіля призвела до створення мільйонів робочих місць не лише у виробництві автомобілів, але й у будівництві доріг, видобутку газу, будівництві готелів для нових людей, які їздять на автомобілях, і в багатьох інших галузях промисловості. Більш свіжий приклад – банкомат. Коли він з’явився, люди думали, що відпаде потреба в банківських касирах. Насправді, банківських касирів стало більше, ніж було до банкомату. Просто їхня робота змінилася.

Я очікую, що так само буде і з впровадженням штучного інтелекту.

Питання

Деякі скептики стверджують, що технологічні рішення, на кшталт того, яке ви розробили для виявлення раку мозку під час операції, можуть призвести до надмірної залежності від машин, що потенційно підриває здатність медичних працівників приймати рішення. Як ви обґрунтовуєте баланс між технологіями та людським досвідом у критичних сценаріях охорони здоров’я?

John Ellis's viewpoint on medical AI

Джон Елліс

Я б не хотів, щоб робот оперував мій мозок! Але допомогти хірургу-людині краще знаходити місце розташування ракових пухлин – це, здається, гарне застосування технології.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua