ЄС порівняв модерацію контенту на X з Google і TikTok

Європейський Союз (ЄС) звинуватив платформу соціальних мереж Ілона Маска X у тому, що вона має меншу кількість модераторів контенту, ніж її конкуренти. ЄС стверджує, що X має лише 2 294 модератори контенту, які забезпечують дотримання користувачами правил ЄС щодо онлайн-контенту. ЄС вважає, що це занадто мало, якщо порівнювати ці цифри з показниками його конкурентів. Високопоставлений чиновник Єврокомісії заявив, що показники X набагато нижчі, ніж у Google і TikTok.

European Union

Новий Закон ЄС про цифрові послуги (DSA) вимагає від щонайменше 19 дуже великих онлайн-брендів і двох дуже великих пошукових систем внести більше змін у свої послуги, щоб боротися з незаконним і фальшивим/шкідливим контентом на своїх платформах. Такі популярні бренди, як X, Google, Apple, TikTok, Meta і Microsoft, повинні внести зміни.

ЄС заявляє, що тепер, коли різниця в цифрах стала відомою, він сподівається, що X відчує тиск і зробить щось з цим. Представник ЄС сказав:

“Існує важливий аспект DSA, і це тиск з боку конкурентів”.

Якщо Х відчує цей тиск з боку колег, то йому доведеться найняти тисячі модераторів контенту в регіоні ЄС. Останнім часом ЄС збільшив кількість своїх співробітників, які забезпечують дотримання DSA, з 50 до 120. Таким чином, він очікує, що не залишиться жодних лазівок і жоден бренд, який не виконує зобов’язання, не уникне покарання. Однак великі технологічні компанії мають дуже глибокі кишені та армію юристів. Чи зможе ЄС впоратися з цією доблестю, ще належить з’ясувати.

Модератори X у порівнянні з конкурентами

Згідно зі звітами, поданими компаніями до ЄС у вересні, у X є лише 2 294 модератори контенту, які стежать за дотриманням користувачами правил ЄС щодо онлайн-контенту. Для порівняння, YouTube від Google має 16 974 модератори контенту, Google Play – 7 319, а TikTok – 6 125. Таким чином, у X значно менше модераторів контенту, ніж у його конкурентів.

Twitter ad revenue

ЄС обґрунтовує вимогу до платформ соціальних мереж мати модераторів контенту необхідністю боротьби з дезінформацією, мовою ворожнечі та іншим шкідливим контентом. Закон ЄС про цифрові послуги (DSA) встановлює суворі правила щодо модерації контенту, і соціальні медіаплатформи підлягають найвищому рівню контролю відповідно до цього закону. ЄС попередив соціальні медіаплатформи, що вони повинні видаляти дезінформацію якомога швидше, як тільки отримають повідомлення про те, що вони поширюють незаконний контент.

ЄС також вимагає, щоб соціальні медіаплатформи мали достатню кількість модераторів контенту кожною мовою ЄС, щоб забезпечити видалення шкідливого контенту з їхніх платформ. Мета ЄС — захистити своїх громадян від шкідливого контенту та забезпечити, щоб соціальні мережі не використовувалися для поширення дезінформації, мови ворожнечі та іншого шкідливого контенту.

Модерація контенту X

X, раніше відома як Twitter, перебуває під пильною увагою ЄС через свою практику модерації контенту. ЄС звинуватив X у тому, що він є найбільшим джерелом фейкових новин і дезінформації. Закон ЄС про цифрові послуги (DSA) встановлює суворі правила щодо модерації контенту, і Х підлягає найвищому рівню перевірки відповідно до цього закону. ЄС попередив Х, що уважно стежить за тим, як він бореться з дезінформацією, і що він повинен видаляти дезінформацію якомога швидше, як тільки отримає повідомлення про те, що він поширює незаконний контент.

Викликає занепокоєння звинувачення ЄС у тому, що “Х” має меншу кількість модераторів контенту порівняно зі своїми конкурентами. Модерація контенту має вирішальне значення для забезпечення того, щоб соціальні медіаплатформи не використовувалися для поширення дезінформації, мови ворожнечі та іншого шкідливого контенту. Маючи лише 2 294 модератори контенту, X може не встигати за обсягом контенту, що розміщується на її платформі. Це може призвести до того, що шкідливий контент залишатиметься на платформі довше, потенційно завдаючи шкоди користувачам.

Microsoft Twitter

Наслідки для Х

Звинувачення ЄС у тому, що Х має меншу кількість модераторів контенту порівняно з конкурентами, може мати значні наслідки для платформи. X може зіткнутися зі штрафами або іншими санкціями, якщо не буде дотримуватися правил модерації контенту ЄС. ЄС вже попередив Х, що уважно стежить за тим, як він бореться з дезінформацією, і що він повинен видаляти дезінформацію якомога швидше, як тільки отримає повідомлення про те, що він поширює незаконний контент. Якщо Х не дотримується цих правил, на нього можуть бути накладені штрафи або інші санкції.

Х також може зіткнутися з репутаційною шкодою в результаті звинувачень з боку ЄС. Користувачі можуть менше довіряти платформі, якщо вважатимуть, що вона робить недостатньо для боротьби з дезінформацією та шкідливим контентом. Це може призвести до зменшення кількості користувачів і втрати доходів платформи.

Висновок

Звинувачення ЄС у тому, що X має меншу кількість модераторів контенту порівняно з конкурентами, викликає занепокоєння. Модерація контенту має вирішальне значення для забезпечення спокою на платформах соціальних мереж. Вона гарантує, що ці платформи не будуть заповнені фейковими новинами, мовою ворожнечі або іншим шкідливим контентом. X може зіткнутися зі штрафами або іншими санкціями, якщо не дотримуватиметься правил модерації контенту, встановлених ЄС. Платформа також може зазнати репутаційних збитків, якщо користувачі вважатимуть, що вона робить недостатньо. X має серйозно поставитися до звинувачень ЄС і вжити заходів для покращення своїх практик модерації контенту. Що ви думаєте про кількість модераторів на X? Чи вважаєте ви, що їх достатньо для виконання роботи, чи Х повинен найняти більше людей? Поділіться своїми думками в розділі коментарів нижче.

What’s your Reaction?
Cool
0
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

ЕС сравнил модерацию контента на X с Google и TikTok

Европейский Союз (ЕС) обвинил платформу социальных сетей Илона Маска X в том, что она имеет меньшее количество модераторов контента, чем ее конкуренты. ЕС утверждает, что X имеет только 2 294 модератора контента, которые обеспечивают соблюдение пользователями правил ЕС по онлайн-контенту. ЕС считает, что это слишком мало, если сравнивать эти цифры с показателями его конкурентов. Высокопоставленный чиновник Еврокомиссии заявил, что показатели X намного ниже, чем у Google и TikTok.

European Union

Новый Закон ЕС о цифровых услугах (DSA) требует от по меньшей мере 19 очень крупных онлайн-брендов и двух очень крупных поисковых систем внести больше изменений в свои услуги, чтобы бороться с незаконным и фальшивым/вредным контентом на своих платформах. Такие популярные бренды, как X, Google, Apple, TikTok, Meta и Microsoft, должны внести изменения.

ЕС заявляет, что теперь, когда разница в цифрах стала известной, он надеется, что X почувствует давление и сделает что-то с этим. Представитель ЕС сказал:

“Существует важный аспект DSA, и это давление со стороны конкурентов”.

Если Х почувствует это давление со стороны коллег, то ему придется нанять тысячи модераторов контента в регионе ЕС. В последнее время ЕС увеличил количество своих сотрудников, обеспечивающих соблюдение DSA, с 50 до 120. Таким образом, он ожидает, что не останется никаких лазеек и ни один бренд, который не выполняет обязательства, не избежит наказания. Однако крупные технологические компании имеют очень глубокие карманы и армию юристов. Сможет ли ЕС справиться с этой доблестью, еще предстоит выяснить.

Модераторы X по сравнению с конкурентами

Согласно отчетам, поданным компаниями в ЕС в сентябре, у X есть только 2 294 модератора контента, которые следят за соблюдением пользователями правил ЕС по онлайн-контенту. Для сравнения, YouTube от Google имеет 16 974 модератора контента, Google Play – 7 319, а TikTok – 6 125. Таким образом, у X значительно меньше модераторов контента, чем у его конкурентов.

Twitter ad revenue

ЕС обосновывает требование к платформам социальных сетей иметь модераторов контента необходимостью борьбы с дезинформацией, языком вражды и другим вредным контентом. Закон ЕС о цифровых услугах (DSA) устанавливает строгие правила модерации контента, и социальные медиаплатформы подлежат наивысшему уровню контроля в соответствии с этим законом. ЕС предупредил социальные медиаплатформы, что они должны удалять дезинформацию как можно скорее, как только получат уведомление о том, что они распространяют незаконный контент.

ЕС также требует, чтобы социальные медиаплатформы имели достаточное количество модераторов контента на каждом языке ЕС, чтобы обеспечить удаление вредоносного контента с их платформ. Цель ЕС — защитить своих граждан от вредоносного контента и обеспечить, чтобы социальные сети не использовались для распространения дезинформации, языка вражды и другого вредного контента.

Модерация контента X

X, ранее известная как Twitter, находится под пристальным вниманием ЕС из-за своей практики модерации контента. ЕС обвинил X в том, что он является крупнейшим источником фейковых новостей и дезинформации. Закон ЕС о цифровых услугах (DSA) устанавливает строгие правила в отношении модерации контента, и Х подлежит самому высокому уровню проверки в соответствии с этим законом. ЕС предупредил Х, что внимательно следит за тем, как он борется с дезинформацией, и что он должен удалять дезинформацию как можно скорее, как только получит уведомление о том, что он распространяет незаконный контент.

Вызывает беспокойство обвинение ЕС в том, что “Х” имеет меньшее количество модераторов контента по сравнению со своими конкурентами. Модерация контента имеет решающее значение для обеспечения того, чтобы социальные медиаплатформы не использовались для распространения дезинформации, языка вражды и другого вредного контента. Имея всего 2 294 модератора контента, X может не успевать за объемом контента, размещаемого на ее платформе. Это может привести к тому, что вредоносный контент будет оставаться на платформе дольше, потенциально нанося вред пользователям.

Microsoft Twitter

Последствия для Х

Обвинение ЕС в том, что Х имеет меньшее количество модераторов контента по сравнению с конкурентами, может иметь значительные последствия для платформы. X может столкнуться со штрафами или другими санкциями, если не будет соблюдать правила модерации контента ЕС. ЕС уже предупредил Х, что внимательно следит за тем, как он борется с дезинформацией, и что он должен удалять дезинформацию как можно скорее, как только получит уведомление о том, что он распространяет незаконный контент. Если Х не соблюдает эти правила, на него могут быть наложены штрафы или другие санкции.

Х также может столкнуться с репутационным ущербом в результате обвинений со стороны ЕС. Пользователи могут меньше доверять платформе, если посчитают, что она делает недостаточно для борьбы с дезинформацией и вредоносным контентом. Это может привести к уменьшению количества пользователей и потере доходов платформы.

Вывод

Обвинения ЕС в том, что X имеет меньшее количество модераторов контента по сравнению с конкурентами, вызывает беспокойство. Модерация контента имеет решающее значение для обеспечения спокойствия на платформах социальных сетей. Она гарантирует, что эти платформы не будут заполнены фейковыми новостями, языком вражды или другим вредным контентом. X может столкнуться со штрафами или другими санкциями, если не будет придерживаться правил модерации контента, установленных ЕС. Платформа также может понести репутационные убытки, если пользователи посчитают, что она делает недостаточно. X должен серьезно отнестись к обвинениям ЕС и принять меры для улучшения своих практик модерации контента. Что вы думаете о количестве модераторов на X? Считаете ли вы, что их достаточно для выполнения работы, или Х должен нанять больше людей? Поделитесь своими мыслями в разделе комментариев ниже.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
1
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua