Google представив нові функції для покращення досвіду покупок як для продавців, так і для покупців. Ці оновлення мають на меті впорядкувати управління зображеннями товарів та надати більше інформації про компанії.
Google запровадив тег “малий бізнес”
Починаючи з США, продавці Google тепер можуть позначати себе як “малий бізнес” Ця позначка полегшує покупцям ідентифікацію місцевих магазинів у стилі “мама і тато”. Коли користувачі шукатимуть товари цих продавців, вони побачать позначку “малий бізнес” у результатах пошуку. На Картах Google ці магазини будуть чітко позначені як малі підприємства.
Щоб зберегти довіру до цього атрибуту, Google автоматично застосовує його до певних списків на основі таких факторів, як вебтрафік, кількість місць розташування магазину та асортимент пропонованих товарів. Продавці можуть вилучити ці атрибути, скоригувавши свої налаштування в Центрі продавця або Бізнес-профілі.
Панель знань у Пошуку Google, яка надає детальну інформацію про місцеперебування бізнесу та чисельність персоналу, розширюється, пропонуючи більше інформації, пов’язаної з покупками. Сюди входять такі функції, як відгуки, правила доставлення та повернення, інформація про обслуговування клієнтів та акційні пропозиції. Крім того, з’являться знімки бізнес-інформації, якою вже ділилися в акаунтах Merchant Center.
Доступність і дата випуску тегу Google для малого бізнесу
Ці покращення будуть доступні цього місяця для продавців у США, Великобританії, Франції, Німеччині, Італії, Іспанії, Індії та Бразилії. Спочатку розділ угод на панелі знань буде доступний лише користувачам десктопних версій у США.
Product Studio: Простий інструмент для покращення зображень продуктів від Google
Google також представив Product Studio, потужний інструмент на основі штучного інтелекту, який допоможе продавцям покращити зображення своїх товарів. За допомогою Product Studio продавці можуть швидко коригувати зображення, видаляючи фон або покращуючи зображення з низькою роздільною здатністю. Крім того, користувачі можуть створювати нові фони за допомогою підказок текст-зображення, щоб персоналізувати зображення товарів для сезонних кампаній. Цей інструмент запускається сьогодні для всіх користувачів Merchant Center Next у США і буде доступний через додаток Google та YouTube на Shopify. Щоб скористатися цим інструментом, ви можете перейти за цим посиланням і виконати прості кроки на сторінці блогу Google.