Як Google підтримує малий місцевий бізнес

Google представив нові функції для покращення досвіду покупок як для продавців, так і для покупців. Ці оновлення мають на меті впорядкувати управління зображеннями товарів та надати більше інформації про компанії.

Google запровадив тег “малий бізнес”

Google Business
Копірайт зображення: The Verge

Починаючи з США, продавці Google тепер можуть позначати себе як “малий бізнес” Ця позначка полегшує покупцям ідентифікацію місцевих магазинів у стилі “мама і тато”. Коли користувачі шукатимуть товари цих продавців, вони побачать позначку “малий бізнес” у результатах пошуку. На Картах Google ці магазини будуть чітко позначені як малі підприємства.

Щоб зберегти довіру до цього атрибуту, Google автоматично застосовує його до певних списків на основі таких факторів, як вебтрафік, кількість місць розташування магазину та асортимент пропонованих товарів. Продавці можуть вилучити ці атрибути, скоригувавши свої налаштування в Центрі продавця або Бізнес-профілі.

Панель знань у Пошуку Google, яка надає детальну інформацію про місцеперебування бізнесу та чисельність персоналу, розширюється, пропонуючи більше інформації, пов’язаної з покупками. Сюди входять такі функції, як відгуки, правила доставлення та повернення, інформація про обслуговування клієнтів та акційні пропозиції. Крім того, з’являться знімки бізнес-інформації, якою вже ділилися в акаунтах Merchant Center.

Доступність і дата випуску тегу Google для малого бізнесу

Ці покращення будуть доступні цього місяця для продавців у США, Великобританії, Франції, Німеччині, Італії, Іспанії, Індії та Бразилії. Спочатку розділ угод на панелі знань буде доступний лише користувачам десктопних версій у США.

Product Studio: Простий інструмент для покращення зображень продуктів від Google

Google Business

Google також представив Product Studio, потужний інструмент на основі штучного інтелекту, який допоможе продавцям покращити зображення своїх товарів. За допомогою Product Studio продавці можуть швидко коригувати зображення, видаляючи фон або покращуючи зображення з низькою роздільною здатністю. Крім того, користувачі можуть створювати нові фони за допомогою підказок текст-зображення, щоб персоналізувати зображення товарів для сезонних кампаній. Цей інструмент запускається сьогодні для всіх користувачів Merchant Center Next у США і буде доступний через додаток Google та YouTube на Shopify. Щоб скористатися цим інструментом, ви можете перейти за цим посиланням і виконати прості кроки на сторінці блогу Google.

What’s your Reaction?
Cool
1
Cool
Happy
1
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Постійна авторка сайту gizchina.com.ua

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Как Google поддерживает малый местный бизнес

Google представил новые функции для улучшения опыта покупок как для продавцов, так и для покупателей. Эти обновления имеют целью упорядочить управление изображениями товаров и предоставить больше информации о компаниях.

Google ввел тег “малый бизнес”

Google Business
Копирайт изображения: The Verge

Начиная с США, продавцы Google теперь могут обозначать себя как “малый бизнес” Эта пометка облегчает покупателям идентификацию местных магазинов в стиле “мама и папа”. Когда пользователи будут искать товары этих продавцов, они увидят отметку “малый бизнес” в результатах поиска. На Картах Google эти магазины будут четко обозначены как малые предприятия.

Чтобы сохранить доверие к этому атрибуту, Google автоматически применяет его к определенным спискам на основе таких факторов, как веб-трафик, количество мест расположения магазина и ассортимент предлагаемых товаров. Продавцы могут удалить эти атрибуты, скорректировав свои настройки в Центре продавца или Бизнес-профиле.

Панель знаний в Поиске Google, которая предоставляет подробную информацию о местонахождении бизнеса и численности персонала, расширяется, предлагая больше информации, связанной с покупками. Сюда входят такие функции, как отзывы, правила доставки и возврата, информация об обслуживании клиентов и акционные предложения. Кроме того, появятся снимки бизнес-информации, которой уже делились в аккаунтах Merchant Center.

Доступность и дата выпуска тега Google для малого бизнеса

Эти улучшения будут доступны в этом месяце для продавцов в США, Великобритании, Франции, Германии, Италии, Испании, Индии и Бразилии. Сначала раздел сделок на панели знаний будет доступен только пользователям десктопных версий в США.

Product Studio: Простой инструмент для улучшения изображений продуктов от Google

Google Business

Google также представил Product Studio, мощный инструмент на основе искусственного интеллекта, который поможет продавцам улучшить изображения своих товаров. С помощью Product Studio продавцы могут быстро корректировать изображения, удаляя фон или улучшая изображения с низким разрешением. Кроме того, пользователи могут создавать новые фоны с помощью подсказок текст-изображения, чтобы персонализировать изображения товаров для сезонных кампаний. Этот инструмент запускается сегодня для всех пользователей Merchant Center Next в США и будет доступен через приложение Google и YouTube на Shopify. Чтобы воспользоваться этим инструментом, вы можете перейти по этой ссылке и выполнить простые шаги на странице блога Google.

What’s your Reaction?
Cool
2
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями

Постійна авторка сайту gizchina.com.ua

Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua