Представник WhatsApp визнав, що в додатку з’явиться реклама

У нещодавній розмові з бразильським ЗМІ Will Cathcart, видатна постать, що стоїть за WhatsApp, зробив цікаве одкровення про майбутнє додатку. Він визнав, що з часом на платформі може з’явитися реклама, що знаменує собою значний зсув у його попередній позиції.

WhatsApp розглядає можливість впровадження реклами: Зміна стратегії?

WhatsApp Features for iPhone

Лише кілька місяців тому, у вересні, Cathcart рішуче заперечував будь-які наміри впроваджувати рекламу в WhatsApp. І користувачі зітхнули з полегшенням. Однак нещодавній поворот подій свідчить про те, що без реклами залишитися недовго.

Каталізатором цих змін, схоже, став звіт Financial Times. У ньому йшлося про те, що Meta, материнська компанія WhatsApp, розглядає можливість інтеграції реклами у поштові скриньки користувачів. Cathcart, однак, категорично відкидає таку перспективу. Він визнає, що люди не хочуть, щоб їхні поштові скриньки були завалені рекламою. Він ручається за збереження недоторканності цього простору в додатку.

Хоча реклама у вашій поштовій скриньці може бути відкинута, Cathcart залишає двері прочиненими для реклами в інших місцях, зокрема, в “Штатах” і “Каналах”. Він пояснює, що “канали можуть вимагати плату за підписку, вони можуть бути ексклюзивними для платних користувачів, або ж власники можуть захотіти просувати канал”. По суті, це означає, що будь-яка реклама в цих сферах буде більш таргетованою і, можливо, навіть релевантною до контенту.

v

Попри це одкровення, немає конкретних термінів впровадження реклами в цих розділах WhatsApp. Насправді Cathcart уточнює, що це не є темою, яка наразі обговорюється всередині компанії. Однак саме визнання такої можливості викликає питання щодо майбутнього WhatsApp.

Головний висновок з цієї зміни позиції полягає в тому, що WhatsApp, платформа, яка пишається спілкуванням без реклами, може поступово відкриватися для реклами в більш контрольованій формі. Чи станеться це і як це буде реалізовано, ще належить з’ясувати. Але за цим розвитком подій варто стежити, оскільки ми чекаємо на подальші оновлення з цього питання.

What’s your Reaction?
Cool
2
Cool
Happy
0
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Представитель WhatsApp признал, что в приложении появится реклама

В недавнем разговоре с бразильским СМИ Will Cathcart, выдающаяся фигура, стоящая за WhatsApp, сделал интересное откровение о будущем приложения. Он признал, что со временем на платформе может появиться реклама, что знаменует собой значительное смещение в его предыдущей позиции.

WhatsApp рассматривает возможность внедрения рекламы: Изменение стратегии?

WhatsApp Features for iPhone

Всего несколько месяцев назад, в сентябре, Cathcart решительно отрицал любые намерения внедрять рекламу в WhatsApp. И пользователи вздохнули с облегчением. Однако недавний поворот событий свидетельствует о том, что без рекламы остаться недолго.

Катализатором этих изменений, похоже, стал отчет Financial Times. В нем говорилось о том, что Meta, материнская компания WhatsApp, рассматривает возможность интеграции рекламы в почтовые ящики пользователей. Cathcart, однако, категорически отвергает такую перспективу. Он признает, что люди не хотят, чтобы их почтовые ящики были завалены рекламой. Он ручается за сохранение неприкосновенности этого пространства в приложении.

Хотя реклама в вашем почтовом ящике может быть отвергнута, Cathcart оставляет дверь приоткрытой для рекламы в других местах, в частности, в “Штатах” и “Каналах”. Он объясняет, что “каналы могут требовать плату за подписку, они могут быть эксклюзивными для платных пользователей, или же владельцы могут захотеть продвигать канал”. По сути, это означает, что любая реклама в этих сферах будет более таргетированной и, возможно, даже релевантной к контенту.

v

Несмотря на это откровение, нет конкретных сроков внедрения рекламы в этих разделах WhatsApp. На самом деле Cathcart уточняет, что это не является темой, которая сейчас обсуждается внутри компании. Однако само признание такой возможности вызывает вопросы относительно будущего WhatsApp.

Главный вывод из этого изменения позиции заключается в том, что WhatsApp, платформа, которая гордится общением без рекламы, может постепенно открываться для рекламы в более контролируемой форме. Случится ли это и как это будет реализовано, еще предстоит выяснить. Но за этим развитием событий стоит следить, поскольку мы ждем дальнейших обновлений по этому вопросу.

What’s your Reaction?
Cool
2
Cool
Happy
2
Happy
Shaking
0
Shaking
Interesting
0
Interesting
Sad
0
Sad
Angry
0
Angry
Читайте Gizchina в Google News

Сподобалась стаття? Подякуй редакції!

Джерело
Поділитися з друзями
Оцініть автора
( Поки що оцінок немає )
GizChina.Com.Ua

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: